Bekijk originele versie : Verboden Te Zoenen of Vrijen!?
missghzalla
22-06-2004, 11:57
Salaam mensjes....
Ik heb een vraagje heh...
Hoe komt het dat mensen een vriend/in nemen en dan gaan beweren dat ze nooit iets hebben gedaan...?
Nooit gezoend...nooit gevreeen.....nooit geslachtsgemeenschap gehad...
dan vraag ik me toch daadwerkelijk af wat het nut is van de relatie?
Dan neem je toch gewoon Geen vriend/in?
Laat me weten als je het wel of niet met me eens bent... :D
GROENEKLIKO
22-06-2004, 12:01
Origineel gepost door missghzalla
Salaam mensjes....
Ik heb een vraagje heh...
Hoe komt het dat mensen een vriend/in nemen en dan gaan beweren dat ze nooit iets hebben gedaan...?
Nooit gezoend...nooit gevreeen.....nooit geslachtsgemeenschap gehad...
dan vraag ik me toch daadwerkelijk af wat het nut is van de relatie?
Dan neem je toch gewoon Geen vriend/in?
Laat me weten als je het wel of niet met me eens bent... :D
Daar moet ik altijd om lachen. Dan hoor je dat een stelletje al heel lang bij elkaar is en dan krijg je ook te horen dat ze alleen maar praten met elkaar , yeah right :rolleyes: . Je kan mij niet wijsmaken dat een koppel die lang bij elkaar op z'n minst alleen zoent. Enja, het is algemeen bekend dat wanneer men gaat zoen men op een gegeven moment ook hun handen niet meer kan thuislaten. Het begint te jeuken daaronder om het maar even zo te zeggen :D . Ik kan wel geloven dat ze geen geslachtsgemeensschap hebben met elkaar. Dat gaat toch iets te ver (alhoewel er wel koppels zijn die het WEL doen).
Souraida
22-06-2004, 12:02
Ik ben getrouwd maar nooit gezoend en mijn man heeft me nooit aangeraakt.(A)
Souraida
22-06-2004, 12:03
Tazz wou een smily zetten zo'n engeltje maar is mislukt en nu zie je alleen (A)
el_marakchia
22-06-2004, 12:11
ha ha maak dat maar de kippen wijs!!!
missghzalla
22-06-2004, 12:14
Origineel gepost door elmziewna
Ik heb daar maar één woord voor:
SCHIJNHEILIG!!
sorry hoor... maar als je een relatie hebt, en vooral een serieuze en langdurige relatie, dan kan niemand mij wijsmaken dat ze alleen handjes vasthouden hoor
kijk je haalt me de woorden uit de mond...:D
missghzalla
22-06-2004, 12:15
Origineel gepost door GROENEKLIKO
Daar moet ik altijd om lachen. Dan hoor je dat een stelletje al heel lang bij elkaar is en dan krijg je ook te horen dat ze alleen maar praten met elkaar , yeah right :rolleyes: . Je kan mij niet wijsmaken dat een koppel die lang bij elkaar op z'n minst alleen zoent. Enja, het is algemeen bekend dat wanneer men gaat zoen men op een gegeven moment ook hun handen niet meer kan thuislaten. Het begint te jeuken daaronder om het maar even zo te zeggen :D . Ik kan wel geloven dat ze geen geslachtsgemeensschap hebben met elkaar. Dat gaat toch iets te ver (alhoewel er wel koppels zijn die het WEL doen).
hahahahaha dan gaat het jeuken beneden wawahahaha &^*(& ziek!
Maar je hebt wel gelijk...als mensen zoenen blijven die handen niet recht staan net als bij een soldaat lijkt me :rolleyes:
missghzalla
22-06-2004, 12:17
Origineel gepost door Souraida
Ik ben getrouwd maar nooit gezoend en mijn man heeft me nooit aangeraakt.(A)
respect dan....maar de vraag is hoelang hebben jullie wat met elkaar gehad...
:rolleyes:
GROENEKLIKO
22-06-2004, 12:22
Origineel gepost door missghzalla
hahahahaha dan gaat het jeuken beneden wawahahaha &^*(& ziek!
Maar je hebt wel gelijk...als mensen zoenen blijven die handen niet recht staan net als bij een soldaat lijkt me :rolleyes:
Het gaat jeuken daar beneden. Dat is nou eenmaal zo, daar kan je niks aan doen. Je bent opgewonden en dat uit zich dan op die manier. Is heel normaal, niks mis mee.
GROENEKLIKO
22-06-2004, 12:25
ja inderdaad... je kan echt niet iedere keer weer gaan zoenen met iemand en je handjes netjes naast je zij laten, de eerste keer heel misschien, maar daarna... ECHT NIET!
Op een gegeven moment gaan je handen nou eenmaal daarheen waar ze eigenlijk niet heen zouden moeten gaan :p . Maar t gebeurT, je kan niet ingaan tegen de wetten van de natuur (terwijl dat eigenlijk wel zou moeten). ;)
GROENEKLIKO
22-06-2004, 12:26
juist ja :goedzo:
:D
GROENEKLIKO
22-06-2004, 12:30
:blauwkus:
:romance:
Souraida
22-06-2004, 12:31
MIss ghzala, het was sarcastisch bedoeld, natuurlijk hebben we wel gezoend en dergelijke. Ik ging een jaar met hem voor we trouwden en nu zijn we een jaar getrouwd.
GROENEKLIKO
22-06-2004, 12:33
:koppel:
Zullen we eerst dan maar eens gaan:sjans: ?
missghzalla
22-06-2004, 12:36
De wetten van de natuur oe yec.....tjah...dan zit er maar een ding op voor mij...(onnodige-onozele) relaties vermijden :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.