Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie is er bang om naar maroc te gaan...vanwege die enge mensen daarooo....

Pagina's : [1] 2

misz_sanae
22-06-2004, 11:55

wasalam alikoum, ik ken mensen die niet naar marokko durven te gaan omdat ze bang zijn voor die mensen die alles met je kunnen doen...echt vreselijk...dat mensen in marokko daar toe instaat zijn geloof ik zeker..want ik heb al die jaren dat ik daarheen ging gezien dat er veel mensen jaloezie uiten en daarodoor doen ze mensen helemaal gek maken met shor...heel eng echt waar... wie durft ook niet naar marokko te gaan...??? :confused:

marjam123
22-06-2004, 11:59
ik denk daar niet aan... hoewel ik weet dat er dingen gebeuren... las gisteren wat moois in een boekje van me broertje: Je mag voor niemand bang zijn... alleen voor allah swt... zo moet je het maar zien... je moet op hem vertrouwen... xxx

selmo
22-06-2004, 12:16
bang zou ik het ni noemen, maar je weet dat die mensen ni te vertrouwen zijn, dus moet je extra gaan uitkijken en da kun je toch ni volhouden eh, bv zo'n 2 maanden.... dus waarom zal je jezelf in het zak zetten, blijf gewoon gezellig thuis... of ga ergens anders naar toe en als je zegt da je je familie wilt begroeten kan ook via GSM eh :D doei

Azzzizzz
22-06-2004, 12:19
Mesen die bang zijn voor anderen hebben een zodanige zwakke imaan dat ze neit meer geloven dat Allah van alles de touwtjes in handen heeft. er zal niets met je gebeuren, behalve God z'n wil en God z'n wil overomt je zo en zo., zonder marokko

sweetness1984
22-06-2004, 12:38

ik best wel man me ma waarschuwd me echt elke dag weer van pas op die mensen daar!!!Dat soort mensen zijn voor niemand bang en hebben geen hart ze zijn niet eens bang voor Allah (swt) laat staan dat ze nog medelijden hebben met gewoon een persoon achh ja ik zeg alleeen alles is elmakteb u cant stop it

miss_z84
22-06-2004, 12:44
ik ga alhamdulilah.. waar moet ik bang voor zijn? de mensen die shoer gaan uitoefenen? ik blijf tot Allah bidden, en hij zal mij lijden...en ALS er iets zou gebeuren, allah ie hfed, dan naar de fkih! ik ga daar voor mijn familie..voor mijn land...niemand die dat van mij afneemt..en t zou ook hier kunnen gebeuren..dus ja..hier kan je ook ne zo bang zijn! en selmo? mis je je land niet? mis je je familie niet? bellen is zeker wel anders dan n vakantie met hun delen! en zoals azzzizzzz zegt...je IMAN moet sterk zijn...Allah zal je begeleiden!!! gewoom gaan...bidden..geloven...en aan Allah denken!!!

AlMoet-Oukil
22-06-2004, 12:45
Het vetste is in Marokko...als iedereen dronken in je buurt is en dan zware hevige ruzie ontstaat, en dan HARD wordt gevochten... :D DAT IS ZO LEUK OM MEE TE DOEN EN TE ZIEN GEKKKK..MET MESSEN ENSJOW HAHAHAHA WALLAH IEDEREEN HEEFT ZE IN Z`N FAMILIE VAN DIE GEKKE... MET HUN KUN JE ZWAAAAAR CHILLE ....alleen dat vind ik VET in maroc :zwaai:

sweetness1984
22-06-2004, 12:48
hahah jij spaced m hard vriend haha fatoee

misz_sanae
22-06-2004, 14:37
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil Het vetste is in Marokko...als iedereen dronken in je buurt is en dan zware hevige ruzie ontstaat, en dan HARD wordt gevochten... :D DAT IS ZO LEUK OM MEE TE DOEN EN TE ZIEN GEKKKK..MET MESSEN ENSJOW HAHAHAHA WALLAH IEDEREEN HEEFT ZE IN Z`N FAMILIE VAN DIE GEKKE... MET HUN KUN JE ZWAAAAAR CHILLE ....alleen dat vind ik VET in maroc :zwaai: saffi is dat alles wat je daar leuk vindt...ik hou meer van genieten zoals lekker op het strant lekker chillen en genieten van het mooie land ...maar ja..

GROENEKLIKO
22-06-2004, 14:41
Origineel gepost door misz_sanae wasalam alikoum, ik ken mensen die niet naar marokko durven te gaan omdat ze bang zijn voor die mensen die alles met je kunnen doen...echt vreselijk...dat mensen in marokko daar toe instaat zijn geloof ik zeker..want ik heb al die jaren dat ik daarheen ging gezien dat er veel mensen jaloezie uiten en daarodoor doen ze mensen helemaal gek maken met shor...heel eng echt waar... wie durft ook niet naar marokko te gaan...??? :confused: Ik ben wel op mijn hoede maar ik laat angst niet over mijzelf regeren. Ik ga op vakantie om familie te zien, bij te praten met ze, genieten van het lekkere weer, de mooie stranden, de mooie steden, het lekkere eten en al het moois wat Marokko te bieden heeft.

DaNGeRouZLy
22-06-2004, 14:42
voor hetzelfde geld blijf je thuis en krijg je iemand op bezoek en krijg je het ook. Niks kan jou pakken alleen als Allah dat wil

rehaam
22-06-2004, 20:01
ik ben voor een bang en dat is allah (swt) en de rest kan me niks schelen.....wie mij wat aandoet goei ik zijn ogen deruit :D

ik_oke_is
22-06-2004, 20:04
Origineel gepost door misz_sanae wasalam alikoum, ik ken mensen die niet naar marokko durven te gaan omdat ze bang zijn voor die mensen die alles met je kunnen doen...echt vreselijk...dat mensen in marokko daar toe instaat zijn geloof ik zeker..want ik heb al die jaren dat ik daarheen ging gezien dat er veel mensen jaloezie uiten en daarodoor doen ze mensen helemaal gek maken met shor...heel eng echt waar... wie durft ook niet naar marokko te gaan...??? :confused: jij hoeft je geen zorgen te maken; zij zijn bang van jou :hihi: :maf:

latinalatifa
22-06-2004, 20:04
:hihi: ik heb altijd een knuppel bij de hand...als iemand mij iets aandoet :zweep:

sweety101
22-06-2004, 20:07

Het is echt wel gevaarlijk daarzo in marokko. er zijn zoeveel gestoorde mensen die echt met het lot spelen of je nou een knuppel bij de hand hebt of niet...

Pagina's : [1] 2