Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraag aan de mannen

Pagina's : [1] 2 3

mienamiena
15-01-2010, 21:56

als jullie klaar zijn met werken en thuis komen, hoe treffen jullie je vrouw het liefst thuis aan? aub geen fantasie bla bla bla, maar gewoon realistisch

ouafi
15-01-2010, 22:43
selem ik krijg de krop in mijn keel als ik de beelden zie op haiti

hayat_tje
15-01-2010, 22:49
ze verwachten dat ze penelope cruz zullen aantreffen in een hotpants, haren wapperend, zwoele lippen, mysterieuze blik in de ogen en dat ze hem tongend naar binnen trekt. en dat ze hem op bed gooit en zijn riem open doet en broek uittrekt en aan de kant gooit. en hem lekker verwent.

na3eema
15-01-2010, 22:54
als jullie klaar zijn met werken en thuis komen, hoe treffen jullie je vrouw het liefst thuis aan? aub geen fantasie bla bla bla, maar gewoon realistisch na een dag werken wil ik thuis een goede maaltijd treffen die een vrouw klaargemaakt heeft voor mij, samen eten en babbelen. sex komt daarna pas....eerst tanken en dan rijden...;)

Pist_Aches
15-01-2010, 23:02

selem ik krijg de krop in mijn keel als ik de beelden zie op haiti is echt erg heb ook net nieuws gezien het kan in 1 klap over en uit zijn allah yhfed

_mohammmeddddd
15-01-2010, 23:46
een tafel met eten :p

Call-me-AP
16-01-2010, 00:48
IK verwacht haar het liefst levend thuis

DiepOngelukkig
16-01-2010, 14:16
als jullie klaar zijn met werken en thuis komen, hoe treffen jullie je vrouw het liefst thuis aan? aub geen fantasie bla bla bla, maar gewoon realistisch Belangerijker is hoe moet een man binnen komen? Met een grote glimlach op zijn gezicht, hallo schat roepen kusje geven op je mond of in je nek, en daarna zijn schort aantrekken en meehelpen met koken.

Playboy82
16-01-2010, 14:23
Belangerijker is hoe moet een man binnen komen? Met een grote glimlach op zijn gezicht, hallo schat roepen kusje geven op je mond of in je nek, en daarna zijn schort aantrekken en meehelpen met koken. :hihi: schort aan yek

DiepOngelukkig
16-01-2010, 14:26
:hihi: schort aan yek Ja ik hou niet van mannen die op de bank gaan zitten en wachten tot het eten klaar is. Schort aan en helpen in de keuken van zulke mannen hou ik! Help jij graag in de keuken Playboy?

_FeSsia_
16-01-2010, 14:31
Ja ik hou niet van mannen die op de bank gaan zitten en wachten tot het eten klaar is. Schort aan en helpen in de keuken van zulke mannen hou ik! Help jij graag in de keuken Playboy? Tenzij alles al klaar is, mag hij wel lekker gaan zitten! Maar anders ben ik het gewoon eens met u..

Playboy82
16-01-2010, 14:32
Ja ik hou niet van mannen die op de bank gaan zitten en wachten tot het eten klaar is. Schort aan en helpen in de keuken van zulke mannen hou ik! Help jij graag in de keuken Playboy? Ik help zeker mee in het huishouden van koken tot strijken van stofzuigen tot dweilen. Alleen het moet niet gaan van je moet dat doen het komt uit jezelf als je om iemand geeft

DiepOngelukkig
16-01-2010, 14:33
Tenzij alles al klaar is, mag hij wel lekker gaan zitten! Maar anders ben ik het gewoon eens met u.. Nee, dan nog vind ik dat hij aan mij moet vragen of er nog klusjes zijn die gedaan moeten worden. Kom op zeg, huishoudelijke taken zijn nooit klaar. Er is genoeg te doen.

Sensuall
16-01-2010, 15:40
ze verwachten dat ze penelope cruz zullen aantreffen in een hotpants, haren wapperend, zwoele lippen, mysterieuze blik in de ogen en dat ze hem tongend naar binnen trekt. en dat ze hem op bed gooit en zijn riem open doet en broek uittrekt en aan de kant gooit. en hem lekker verwent. zo zal hij me ook thuis aatreffen, maar dan alleen dan als mezelf ben leuker dan penelope

DiepOngelukkig
16-01-2010, 15:46

zo zal hij me ook thuis aatreffen, maar dan alleen dan als mezelf ben leuker dan penelope Hhhahhaa ya hoge dunk.

Pagina's : [1] 2 3