Bekijk originele versie : pijn aan hartstreek
hoi,
Heeft iemand ooit een soort steek in zijn hart gevoeld?
letterlijk bedoel ik.
Alsof er een knikker vastzit ofzo.
net als je iets te snel inslikt.
weet iemand wat dat is?:confused:
Maak jij je druk om iets? dat zou de reden kunnen zijn.
lashafiek inshAllah
ik heb deze week examen gehad maar ik ben een redelijk rustige jongen en maak me nergens druk om.
Toch voel ik die pijn, en het is irritant.
Soms is de steek zo hevig dat mijn maaginhoud naar buiten schiet.
:(
ik heb deze week examen gehad maar ik ben een redelijk rustige jongen en maak me nergens druk om.
Toch voel ik die pijn, en het is irritant.
Soms is de steek zo hevig dat mijn maaginhoud naar buiten schiet.
:(
Ja, ik ken het als ik tentamens heb dan heb ik ook een vreselijke druk in mijn hart.
Ik zou als ik jou was maandag naar de dokter gaan en inshAllah is er niets aan de hand.
Ja, ik ken het als ik tentamens heb dan heb ik ook een vreselijke druk in mijn hart.
Ik zou als ik jou was maandag naar de dokter gaan en inshAllah is er niets aan de hand.
ik weet wat je bedoelt maar niet dat soort druk.
Echt fysieke druk.
geen hartkloppingen of zoiets maar echt messensteken
ik hoop dat ik geen rare ziekte heb ofzo :confused:
ik weet wat je bedoelt maar niet dat soort druk.
Echt fysieke druk.
geen hartkloppingen of zoiets maar echt messensteken
ik hoop dat ik geen rare ziekte heb ofzo :confused:
Neem het zekere voor het onzekere en ga gewoon langs jouw huisarts wij kunnen hier wel van alles gaan roepen, maar daar heb jij echt weinig aan.
Heel veel sterkte en beterschap inshAllah.
leilabeauty
15-01-2010, 21:04
hoi,
letterlijk bedoel ik.
Waarschijlijk komt da door te veel eieren eten, las namelijk dat je dr 2 per dag eet :maf:
leilabeauty
15-01-2010, 21:05
En da gevoel precies alsof je iets te snel in slikt heb ik als ik snel een ei naar binnen werk, komt door de eigeel.
golden_nadoriaa
15-01-2010, 21:08
hoi,
letterlijk bedoel ik.
Allah oe hallaam,
ik had het ook, een soort van messteken in mijn hart,
ik ben wat gezonder gaan eten, en minder gaan stressen,
en heb het nu wat af en toe.
Ik heb erover nagedacht of het een of ander ziekte zou kunnen zijn,
allayestar,
maar ben er nooit voor naar de dokter geweest, omdat ik bang ben dat het toch wat zal zijn. :( :o
Y-schatje
15-01-2010, 22:36
Ik heb dat ook gehad. Het deed echt veel pijn, soms kreeg ik zelfs het gevoel dat ik moest flauwvallen. Sinds kort heb ik er geen last meer van.
Ik heb allerlei onderzoeken gedaan maar daar was niets uitgekomen.
Ik denk zelf dat het door de stress kwam.
Ik heb dat ook gehad. Het deed echt veel pijn, soms kreeg ik zelfs het gevoel dat ik moest flauwvallen. Sinds kort heb ik er geen last meer van.
Ik heb allerlei onderzoeken gedaan maar daar was niets uitgekomen.
Ik denk zelf dat het door de stress kwam.
Salaam,
weet zo niet direct wat het is, maar niet je hart in ieder geval.
Het kan je maag zijn, mogelijk dat je last hebt van zuur branden of opboeren.
Daarnaast mogelijk toch onbewust stress, of als je pijn hebt bij het zuchten mogelijk je longen.
Als je het kunt opwekken door erop te drukken is het iets van je ribben of spieren.
Tot slot, als je recent verkouden bent geweest en de pijn wordt erger bij platliggen of schuine bewegingen, dan kan het nog een ontsteking van je hartzakje zijn, dat gaat meestal vanzelf over.
Komt goed, Allah y shafiek!
K.
Strawberrry
16-01-2010, 18:26
Steken hebben niks met je hart te maken, dat zijn meestal gespannen spieren of spieren die verrekt zijn. Ik had dat ook een tijdje, ik dacht dat het mijn hart was.. ben wel naar 3 dokters geweest en alle 3 zeiden ze precies hetzelfde.
Allah i shafiek!
casawija09
16-01-2010, 18:31
Steken hebben niks met je hart te maken, dat zijn meestal gespannen spieren of spieren die verrekt zijn. Ik had dat ook een tijdje, ik dacht dat het mijn hart was.. ben wel naar 3 dokters geweest en alle 3 zeiden ze precies hetzelfde.
Allah i shafiek!
klopt dat zijn meestal die spieren die zitten rond je middenrif en die dan samen aantrekken en dna lijkt het dat het bij je hart is terwijl dat niet het geval is:)
Y-schatje
17-01-2010, 12:01
Salaam,
weet zo niet direct wat het is, maar niet je hart in ieder geval.
Het kan je maag zijn, mogelijk dat je last hebt van zuur branden of opboeren.
Daarnaast mogelijk toch onbewust stress, of als je pijn hebt bij het zuchten mogelijk je longen.
Als je het kunt opwekken door erop te drukken is het iets van je ribben of spieren.
Tot slot, als je recent verkouden bent geweest en de pijn wordt erger bij platliggen of schuine bewegingen, dan kan het nog een ontsteking van je hartzakje zijn, dat gaat meestal vanzelf over.
Komt goed, Allah y shafiek!
K.
Ik zelf denk toch dat het iets met mn ribben was inderdaad, af en toe heb ik er plotseling weer last van. Maar ik maak me er niet druk om.
Shokran! :)
jamila91
17-01-2010, 16:55
Ik heb het ook gehad, wel 4 keer per dag en dan krimp je gewoon ineen van de pijn...
Maar heb van de dokter te horen gekregen dat ik mijn eetpatroon aan moest passen (Gezond) en stress moest mijden!
Ik heb het nu echt zelden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.