Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vakantie...en Veiligheidsvesten.....

Pagina's : [1] 2 3

minga
22-06-2004, 08:51

Salaam oe geleikoem, Beste vrienden op deze mooie zomderdag :D hoe is het ermee? goed? mooi zo ;) ik zat net de Metro te lezen en ik las daarin dat het verplicht is geworden voor vakantiegangers die richting spanje,frankrijk gaan VERPLICHT een reflecterende veiligheidsvest moeten hebben in de auto...anders...BOETE van 300 euro....ik zou zeggen koop zo een ding dat is beter dan die boete betalen! Hopelijk heb ik jullie hierbij genoeg geinformeerd...dus niet zeggen Minga wist ervan maar vertelde ons niets :D Doeg :zwaai:

NAdiAtje123
22-06-2004, 09:49
ja dat las ik ook maar ze zijn nergens meer te koop :kwaad: en ze controleren al bij de grens :kwaad: doesss wie weet waar je ze nog wel kan kopen

babyvanbelisma
22-06-2004, 09:57
Waarom is dat? Beetje domme regel vind ik.....

arabchrstn
22-06-2004, 10:19
Das namelijk erg handig als je roestige Mocro-mercedesbus met de zoveelste rotte koppakking langs de kant staat...;)

grendel
22-06-2004, 10:24

Origineel gepost door arabchrstn Das namelijk erg handig als je roestige Mocro-mercedesbus met de zoveelste rotte koppakking langs de kant staat...;) http://media8.motorcities.com/00ASB320910596A.jpg Bedankt Mo, voor het op laten borrelen van een jeugdtrauma,... :D

minga
22-06-2004, 10:49
waaorm Marokko...is net zo goed geldig voor de mensen die in spanje en frankrijk op vakantie gaan....waarom weer indirect onderscheid maken Koz......ik heb je wel door ;)

minga
22-06-2004, 10:55
de veiligheidsvest dus...en een gevarendriehoek...als ik het goed heb....en de meesten naar Marokko? denk het niet...Je hebt hier hele avontuurlijke leden..nietwaar Heiba? ;)

Heiba
22-06-2004, 10:57
Origineel gepost door minga de veiligheidsvest dus...en een gevarendriehoek...als ik het goed heb....en de meesten naar Marokko? denk het niet...Je hebt hier hele avontuurlijke leden..nietwaar Heiba? ;) :D Yep! Zeg dat wel! Wanneer springen we? :stout: Maar ontopic: Ik vind het maar een raar bericht E 300 euro boete, voor wat heb je zo'n vest nodig??? Als je onverhoopt de Pyreneeen af kiepert?

minga
22-06-2004, 11:16
yep klopt...vooral met die bussies :D en Heiba...ik spreek je daar nog wel over ;)

arabchrstn
22-06-2004, 11:51
Origineel gepost door grendel http://media8.motorcities.com/00ASB320910596A.jpg Bedankt Mo, voor het op laten borrelen van een jeugdtrauma,... :D Jaja. Maar ut is en blijft een Mercedes. Was vorig jaar in Turkenland, moet je eens weten hoeveel Europese mercedessen je daar ziet rijden. Liever een oude, krakende Benz, dan een bescheiden Japanner (goedkoper en beter)

arabchrstn
22-06-2004, 11:54
Maat het is een mooi exemplaar. Moet wel de 75 kunnen halen, lijkt mij. Hoewel, met vier vrouwen en zes kinderen aan boord wordt dat wel wat lastig...

grendel
22-06-2004, 12:07
Origineel gepost door arabchrstn Maat het is een mooi exemplaar. Moet wel de 75 kunnen halen, lijkt mij. Hoewel, met vier vrouwen en zes kinderen aan boord wordt dat wel wat lastig... Ben bijna dood geweest door dat kreng, alhoewel het lag waarschijnlijk aan een beetje teveel "bagage" :D

AlHoceima_Leila
22-06-2004, 13:22
:haha: Jullie zijn echt grappig man Wat een neppe regel zeg willen ze het dan echt gaan controleren dan ?

minga
22-06-2004, 13:33
ja meid en boete als je het niet hebt...

NAdiAtje123
23-06-2004, 07:56

Origineel gepost door Koz Geen idee.. Maar laat het weten als je er achter bent gekomen. 1 vest trouwens maar ondanks het aantal inzittenden? [IMG] TE KOOP BIJ; klik hier (http://webwinkel.anwb.nl/published/webshop/artikelen/reisartikelen/reflectie-vest.nl.html) Voor hen die met de auto op vakantie gaan dit jaar: houd er rekening mee dat via Antwerpen erg lastig is omdat ze daar de komende maanden aan de E19 werken. Als je via Luik/Liege wilt gaan: op 3 juli begint daar ergens de Tour de France. klik hier (http://www.anwb.nl/servlet/Satellite?pagename=OpenMarket/ANWB_verkeer/File_artikel) voor werkzaamheden op de E25 en E411.

Pagina's : [1] 2 3