Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goedkope zorgverzekeraar

MOEBISCH
15-01-2010, 19:54

Ik betaal nu 113 euro per maand en de service is zo slecht! Ik was afgelopen jaar 3 maanden op vakantie geweest en ik betaal niet via automatisch incasso omdat ik alleen over mijn geldzaken ga, dus niemand haalt wat automatisch eraf. toen hebben ze het naar een incasso bureau gestuurd en heb zelfs ruzie met die mensen gehad omdat zij wisten dat ik in het buitenland was omdat ik ze vanuit het buitenland heb gebeld. maar nu wil ik weg! Wie kent een goeie zorgverzekeraar? want ik kan nu nog overstappen!

06-12345678
15-01-2010, 22:24
Ohra Zorgverzekering

Lady_L
15-01-2010, 22:26
Agis zorgverzekering.

MOEBISCH
15-01-2010, 22:35
Ohra Zorgverzekering Hoeveel betaal je daar per maand? Agis zorgverzekering. zelfde vraag als hierboven.

MOEBISCH
15-01-2010, 22:39

Bij unive ben ik 121 euro kwijt voor wat ik nu 113euro betaal..

Karimatoen
16-01-2010, 02:16
Bij alle verzekeringen kom je wel bijna hetzelfde uit. Alleen een paar euro's meer of minder. Misschien is het wel handig om te kijken naar wat voor pakket je hebt en wat je echt nodig hebt. Wel wil ik je erbij zeggen. Als je een betalingsachterstand hebt, kun je niet overstappen naar een andere zorgverzekering. Bovendien kun je niet midden in het jaar overstappen, (bij sommige maatschappijen staan ze het nog wel toe tot 30 jan.) . Je moet dat aangeven voor 1 januari. Wat misschien wel handig is om te weten. Kijk of je gebruik kunt maken van een collectieve verzekering. Dit kan een lidmaatschap zijn van een studentenverzekering/FNV/sportvereniging. Soms hanteren bepaalde gemeentes ook goedkopere collectieve verzekeringen voor mensen met een minimuminkomen, ook studenten kunnen hier gebruik van maken. Dat moet je dan na vragen. Dan ben je ook vaak wat goedkoper uit. Of als je werkt, kun je je baas vragen of zij een collectieve verzekering hebben waar jij aan kan deelnemen. Wat ook heel veel mensen niet weten, is dat sommige verzekeringsmaatschappijen een apparte collectieve verzekering hebben die goedkoper is dan de normale premie die je betaalt. Hier moet je wel om vragen. Soms weten de medewerkers het ook niet. Dus laat het ze ook vragen aan de leidinggevende. Dit geven ze alleen toe als je er zelf om vraagt. Zij zullen het nooit uit zichzelf aan je vertellen.

Karimatoen
16-01-2010, 14:33
:goedzo: Geef uno punto :hihi: .

MOEBISCH
16-01-2010, 18:51
Check je hoekje:hihi: Ik ga maandag om een collectieve verzerking vragen:o

Karimatoen
18-01-2010, 19:46
Hoop dat het lukt. Laat het mij weten hoe het ging.