Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : trouwen met een ielie.

Pagina's : [1] 2

CharLie_Da
22-06-2004, 01:03

Wat zijn de voordelen een nadelen... :confused: Eis 14 jaar voor doodsteken vrouw 14 Jaar onvoorwaardelijke celstraf eiste justitie woensdag tegen Amar el M. M. vermoordde op 10 november vorig jaar zijn 24-jarige vrouw door haar keel met een broodmes door te snijden. Volgens El M.'s advocaat is de gruwelijke daad te wijten aan grote cultuurverschillen. El M., afkomstig uit een klein dorpje in het Rifgebergte, was net een paar maanden in Nederland. Zijn vrouw was hier geboren. Omdat El M. geen enkel berouw toonde en ook nauwelijks toe wilde lichten hoe hij tot zijn daad was gekomen, eiste justitie een hoge straf. De rechtbank doet over twee weken uitspraak. >>> Amar el M. werd "gestuurd door god" "Ik dank god", sloot verdachte Amar el M. zijn verklaring in de rechtbank af. Toen hij zijn kersverse bruid op gruwelijke wijze vermoordde werd hij naar eigen zeggen "gestuurd door god". El M. woonde toen drie maanden in Nederland en was net getrouwd met zijn nicht Louisa B. Zij had een fulltime baan en een druk sociaal leven. El M. werd achterdochtig, vermoedde dat ze vreemdging en dat ze geen maagd was toen ze met hem trouwde. Psychiatrisch onderzoek wees uit dat de ongeschoolde El M. een aanpassingsstoornis heeft en daardoor enigszins verminderd toerekeningsvatbaar is. Bron: at5.nl

UndercoverAngel
22-06-2004, 09:42
Ik ken genoeg nadelen.. Je mag zoveel gaan regelen tot je er gek van wordt.. Voordeel heb je alleen als je van die persoon houdt en de rest van je leven met die persoon wil delen.. .:UcA:.

CharLie_Da
23-06-2004, 00:34
Origineel gepost door Majidah trouwen met een legaal? wat zijn de voordelen en de nadelen?? :confused:

Nadia_Antwerpen
23-06-2004, 13:30
salaam wa aleikum voordeel is zeker en vast dat zijn moeder in marokko woont :melig: nadeel natuurlijk het papierwerk! mha salama

Ikrame_girl
23-06-2004, 13:50

maar soms is er wel een groot verschil qua de gedachtes van een ielie en iemand die heir is geboren en getogen...

CharLie_Da
23-06-2004, 19:25
Eis 14 jaar voor doodsteken vrouw 14 Jaar onvoorwaardelijke celstraf eiste justitie woensdag tegen Amar el M. M. vermoordde op 10 november vorig jaar zijn 24-jarige vrouw door haar keel met een broodmes door te snijden. Volgens El M.'s advocaat is de gruwelijke daad te wijten aan grote cultuurverschillen. El M., afkomstig uit een klein dorpje in het Rifgebergte, was net een paar maanden in Nederland. Zijn vrouw was hier geboren. Omdat El M. geen enkel berouw toonde en ook nauwelijks toe wilde lichten hoe hij tot zijn daad was gekomen, eiste justitie een hoge straf. De rechtbank doet over twee weken uitspraak. >>> Amar el M. werd "gestuurd door god" "Ik dank god", sloot verdachte Amar el M. zijn verklaring in de rechtbank af. Toen hij zijn kersverse bruid op gruwelijke wijze vermoordde werd hij naar eigen zeggen "gestuurd door god". El M. woonde toen drie maanden in Nederland en was net getrouwd met zijn nicht Louisa B. Zij had een fulltime baan en een druk sociaal leven. El M. werd achterdochtig, vermoedde dat ze vreemdging en dat ze geen maagd was toen ze met hem trouwde. Psychiatrisch onderzoek wees uit dat de ongeschoolde El M. een aanpassingsstoornis heeft en daardoor enigszins verminderd toerekeningsvatbaar is. Bron: at5.nl

CharLie_Da
24-06-2004, 20:33
Origineel gepost door Ikrame_girl maar soms is er wel een groot verschil qua de gedachtes van een ielie en iemand die heir is geboren en getogen... Ja maar dat hangt van de karakter van de persoon zelf af sommige passen zich snel aan ,.

soennia83
25-06-2004, 00:32
Salaam mu3alikom, Illie of geen illie niemand is beter dan de ander. Veel mensen schamen zich omdat ze met een illie trouwen of met een jongen uit hun vaderland, ze kijken op hun neer. Terwijl als ik goed om me heen kijk dan zie ik alleen geslaagde huwelijken tussen een illie en een niet illie ( ik hoop dat jullie het nog volgen).. Die van hier zijn vaak ZOOOOOOOOO Kinderachtig, je kan een 24 jarige hier vergelijken met een 16 jarige in marokko, want een 16 jarige daar denkt al aan zijn toekomst e.d. Dat kan je van de meeste hier niet zeggen, want die denken alleen aan auto's, meiden en wijs doen. Ik zeg nogmaals NIET ALLEMAAL, maar grotendeels! Alles heeft zijn voor en nadelen, je dient die goed met elkaar af te wegen als je een keuze maakt, en by the way die keuze staat al vast ( El Mektab)... wasalaam

Ghizlane_girl
25-06-2004, 09:51
ach, dat is allemaal niet waar, die van marokko hebben een totaal andere mentaliteit dan die van hier. Je hebt hier ook wel wlad lehram, maar heus niet allemaal !!

misstomatisch
25-06-2004, 10:59
Ik vind het moeilijk te zeggen. Het heeft allebei wel voor en nadelen. maar het belangrijkste is natuurlijk dat je bij elkaar past en je leven lang kan delen met degene van wie je houdt.......

Ikrame_girl
25-06-2004, 16:23
Origineel gepost door CharLie_Da Ja maar dat hangt van de karakter van de persoon zelf af sommige passen zich snel aan ,. Maar ik vind het nogal lullig voor de man die hierheen moet komen..hij komt echt niet hup 1,23 aan een baan hoor en het zal heeeeeeeeel moeilijk voor hem zijn om zich aan te passen heb het zelf ook gemerkt bij mijn neef

CharLie_Da
27-06-2004, 13:18
Origineel gepost door Ikrame_girl Maar ik vind het nogal lullig voor de man die hierheen moet komen..hij komt echt niet hup 1,23 aan een baan hoor en het zal heeeeeeeeel moeilijk voor hem zijn om zich aan te passen heb het zelf ook gemerkt bij mijn neef Sommige wel die zijn heel modern.

Nadia_Antwerpen
27-06-2004, 13:55
Origineel gepost door soennia83 Salaam mu3alikom, Illie of geen illie niemand is beter dan de ander. Veel mensen schamen zich omdat ze met een illie trouwen of met een jongen uit hun vaderland, ze kijken op hun neer. Terwijl als ik goed om me heen kijk dan zie ik alleen geslaagde huwelijken tussen een illie en een niet illie ( ik hoop dat jullie het nog volgen).. Die van hier zijn vaak ZOOOOOOOOO Kinderachtig, je kan een 24 jarige hier vergelijken met een 16 jarige in marokko, want een 16 jarige daar denkt al aan zijn toekomst e.d. Dat kan je van de meeste hier niet zeggen, want die denken alleen aan auto's, meiden en wijs doen. Ik zeg nogmaals NIET ALLEMAAL, maar grotendeels! Alles heeft zijn voor en nadelen, je dient die goed met elkaar af te wegen als je een keuze maakt, en by the way die keuze staat al vast ( El Mektab)... wasalaam salaam wa aleikum jij hebt gesproken meid! het is gewoon een feit dat de mannen van marokko meer verantwoordelijkheidsgevoel en volwassener zijn dan die van hier. dit komt vooral door de omstandigheden waarin ze zijn opgegroeid. zij moeten echt van jongsaf helpen om geld in het laatje te brengen en kennen de waarde van het leven meer. die van hier zijn van jongsaf verwend met zakgeld en al wat ze maar wensen. en achter de rug van mammie en pappie nog wat experimenteren met vanalles en nog wat. dat is voor hen de waarde van het leven. en ach, als ze wat ouder worden zullen ze wel zien of ze iemand vinden die het waard is om hun leuk vrijgezelleleventje ervoor op te geven.. nogmaals gezegd zijnde: dit geldt niet voor ALLE mannen hier, maar toch voor het merendeel, daar moeten we eerlijk in zijn. ikzelf ben getrouwd met een jongen van hier maar hamdoellilah, hij is een uitzondering op de regel. als ik rondom mij kijk zie ik ook meer huwelijken met buitenlanders lukken dan huwelijken met mannen van hier. tja, misschien dat ze uiteindelijk toch vinden dat ze het toch niet waard was om hun vrije leventje ervoor op te geven? ;) mha salama

miss_cuisine
27-07-2004, 20:37
Sorry hoor, maar ik vind echt dat de meeste huwelijken juist mis gaan die van de mannen iligaal waren... zodra ze hun papieren hebben vertonen ze een ander gezicht....:jammer: En je weet noooit, maar dan ook nooit of hij voor jou kiest of voor de papieren is gewoon risicovol!!!!! :verdriet: Het enig voordeel dat ik KEN is dat ze moeder dan in marokko verblijft :hihi: Maar goed dat is mijn mening....:D Ghair Inscha Allah...:zwaai:

samsami
23-09-2004, 15:05

wat er tussen louisa en haar man is gebeurdt dat weet niemand, maar hij komt van een kleine dorp waar hij de hele dag niks kon doen behalve met zijn vrienden een joint zitten roken en weet ik veel maar het merendeel dat naar hier komt. komt wel uit de groten steden van marokko en die zijn veel veder dan wij hier in nederland.ik wil zeggen raak dat van louisa niet steeds op laat haar rusten. en zeg niks dan goeds over de doden

Pagina's : [1] 2