Bekijk originele versie : Voor Sherine
NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 15:22
Hahhaahah verveling stijgt weer omin!!!!!! Ewa Iedereen weet het nu wel van samad!! Gaan we het vandaag ook niet over hebben!!! Maar als je nou eens 5 jongens van hier mocht kiezen die je wel beetje leuk lijken wie zouden dat zijn????? Zet ze maar ff hier neer dan gaan ze 1 voor 1 door de keuringsdienst heen (ben ik dus) En wie weet wat er uit komt :D leuk of niet????? Is gewoon fa2 hoor mij niet serieus nemen aub!!! :zwaai:
NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 15:23
Hmmm ff voor de duidelijk heid sherine mag alleen kiezen he ;)
hahahahhahahahahaha
okay nummer 1 is natuurlijk onslaught !!!!!!!
2 boyfriend
3 that crazy mocro
4 kadir
5 misterio
Wie is Samad en wat is er met hem?????????????
Oooh oeps.... mocht niet reageren.....sorry......te laaat........
NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 15:30
Origineel gepost door sherine
hahahahhahahahahaha
okay nummer 1 is natuurlijk onslaught !!!!!!!
2 boyfriend
3 that crazy mocro
4 kadir
5 misterio
Oke dan begin ik bij onslaught hmmmm ff zijn profiel bekijken.....
wat lief van je !!!!!!
nou keuren maar die handel
NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 15:38
Oke onslaugt gaat als eerst dus...
1. Hij is 24 jaar jij 17. uhmmmm ff over nadenken nog....
2. Hij woont in Rotterdam jij Haarlem uhmmmm Haarlem Rotterdam is dat ver nee tog??? Ook nog niet helemaal uit dus.
3. In Marokko woont hij in Agadir volgens mij.. Ja nou dat keur ik wel goed:D dat word een 9,2
4. Hij si geopsedeerd door Dragon Ball Z Hmmm dat is minder Maar jah dat is dus een 4,5
5. Hij heeft wel goed gevoel voor humor af en toe dat word een 8,2
en jah dan moet eigenlijk uiterlijk komen dus fot zou handig zijn.....
jaaaaa dat word hmmm
okay vraag hem hahahaha
NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 15:40
hahahha jah nou dan laat ik Onslaught nu op een gemiddelde van een uhmmmmmm 7,2 dan ga ik door naar nummer 2.....
jaaaaaaaaaaa
okayyyyy
spannend spannend hahahaha
dit is zo grappig hoe kom je erop
NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 15:45
Oke Boyfriend nu!!!
1. Hij komt uit belgie tog??? Ja volgens mij wel nou dat is dus een min punt want dat gaat niet haarlem en ergens in belgie nee nee dat word een 2,1
2. Hij studeerd dat is heel goed van hem krijg je een 10 voor maaruh hoe moet hij je onderhouden? haha nee grapje hij blijft staan op een 10
3. Uhmmm jah de leeftijd is onbekend ten zij iemand het mij ff kan vertellen...
4. Hij zegt van zichzelf dat hij het lekkerste lid is!!! Heel fout Boyfriend :jammer: Dat is dus een 1!!!!
5. humor?? Jah egte belgen grappen een 6,7 dus
Nou dat ziet er niet goed uit voor boyfriend zijn gemiddelde is een?? uhmmm jah een 5.8 denk ik zo..maar jah kan nog verandering in komen .....
NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 15:50
Ik moet ff wat verbeter bij Onlaugt!! Hij is 23 ik d8 24 dus jah dan krijgt hij voor dat onderdeel een uhmmmmm 7,8 dus staat hij gemiddeld nu wat hoger op een uhmmmmm 7,9
Onslaught
28-11-2002, 15:56
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Oke onslaugt gaat als eerst dus...
1. Hij is 24 jaar jij 17. uhmmmm ff over nadenken nog....
2. Hij woont in Rotterdam jij Haarlem uhmmmm Haarlem Rotterdam is dat ver nee tog??? Ook nog niet helemaal uit dus.
3. In Marokko woont hij in Agadir volgens mij.. Ja nou dat keur ik wel goed:D dat word een 9,2
4. Hij si geopsedeerd door Dragon Ball Z Hmmm dat is minder Maar jah dat is dus een 4,5
5. Hij heeft wel goed gevoel voor humor af en toe dat word een 8,2
en jah dan moet eigenlijk uiterlijk komen dus fot zou handig zijn.....
ahahhahahahahaha gekkie hahahahahahha, trouwens ben foto komt niet want anders verlies ik min punten:d toch sherine hahahahah gekkie
laboudanda
28-11-2002, 15:56
Hey ik ken SAMAD!!
Die gast met 2 tanden!! Ja dat is hem!!!
OK
GA MAAR VERDER MET JULLIE ...uhmm...Blind Date!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.