Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rwina met je baas

Pagina's : [1] 2

Dija24
14-01-2010, 20:49

Hee hoi Vandaag is de bom los gebarsten tussen mij en mij baas in een teammeeting, en ik moet zeggen dat ik me super relaxed voel:goedzo: Ik erger me al een tijdje aan hem en aan zijn manier van werken, aan alles en heb vandaag eens goed mijn hart gelucht. Ik heb hem gezegd dat ik hem een grote egoïst vind dat die niet netjes werkt en dat die niks van zijn vak begrijpt, ik heb hem gezegd dat ik me erger aan zijn sexuele getinte opmerkingen en dat ik niks meer wil horen als ik er ben ,en dat ik zat ben van alle alcoholische dranken die hij tijdens de werkuren drinkt we werken verdorie niet een discotheek. Ik heb hem ook gezegd dat die van mijn spullen moet afblijven, en van de bestellingen en orders van MIJN klanten!!! Mijn collega's stonden perplex, een versliktte zich in de koffie, andere collega stootje flesje water om alle papier op tafel naar de klote.:eek: Ik wil best wel werken, maar genoeg is genoeg:lekkerpuh En het mooiste is ik heb een vast contract en doe mn job goed dus hij kan me niks maken:banana: Wie heeft hier wel eens rwina met zijn baas?

koper
14-01-2010, 20:55
:haha: goedzo, niks opkroppen nee, geen rwina met de baas. we kunnen goed met elkaar opschieten

Dija24
14-01-2010, 20:57
haha ik heb dat geluk niet om op te schieten met de baas, maar anderzijds ik wil gewoon werken en naar huis, en gewoon eerlijk behandeld worden:maf2:

Yas4ever
15-01-2010, 10:46
ohhh geloof mij maar, vast of geen vast contract in deze tijd kan je alsnog ontslagen worden. (niet om je discussie met hem) maar hij kan je zoooooo makkelijk op een andere manier ''pakken'', Hollanders zijn ratten, ze verzinnen zo wat, of maken het jou echt goed zuur,dat je zelf weg gaat. of hij laat jou ovezetten naar een andere vestiging aan andere andere kant van NL (als die er is dan) en zo kan ik nog 20 voorbeelden bedenke

shentef
15-01-2010, 11:36

Hee hoi Vandaag is de bom los gebarsten tussen mij en mij baas in een teammeeting, en ik moet zeggen dat ik me super relaxed voel:goedzo: Ik erger me al een tijdje aan hem en aan zijn manier van werken, aan alles en heb vandaag eens goed mijn hart gelucht. Ik heb hem gezegd dat ik hem een grote egoïst vind dat die niet netjes werkt en dat die niks van zijn vak begrijpt, ik heb hem gezegd dat ik me erger aan zijn sexuele getinte opmerkingen en dat ik niks meer wil horen als ik er ben ,en dat ik zat ben van alle alcoholische dranken die hij tijdens de werkuren drinkt we werken verdorie niet een discotheek. Ik heb hem ook gezegd dat die van mijn spullen moet afblijven, en van de bestellingen en orders van MIJN klanten!!! Mijn collega's stonden perplex, een versliktte zich in de koffie, andere collega stootje flesje water om alle papier op tafel naar de klote.:eek: Ik wil best wel werken, maar genoeg is genoeg:lekkerpuh En het mooiste is ik heb een vast contract en doe mn job goed dus hij kan me niks maken:banana: Wie heeft hier wel eens rwina met zijn baas? NIET VERSTANDIG.VOORAL TIJDENS VERGADERING WAAR IEDEREEN BIJ STAAT

MoOn_StarS
15-01-2010, 12:42
maak je borst maar nat .

latifa_soussia
15-01-2010, 13:15
Nou ik zou er maar niet al te trots op zijn, zoals iemand hierboven al had aangegeven, vast contract of geen, hij kan je op een sluwe manier er zo uit gooien.

leilabeauty
15-01-2010, 13:31
Je hebt da goed gedaan :banana: Ik zou nu maar ook efkes de vakbond melden, dat er een ruzie is ontstaan en de kans groot is dat ie je mss gaat onslaan. Maar ja je hebt een vast contract dus indien hij dat doet moet ie je opzegvergoeding betalen.

Je-Ex-Vriendje
15-01-2010, 14:54
zehma stoer je kan fluiten naar je baan LOSER!!

zusjevanmounir
15-01-2010, 15:20
Je kon het ook op een normale manier oplossen in plaats van zo tekeer tegen hem gaan waar iedereen bijstond. Best lullig! ZOu jij toch ook niet leuk vinden.

Dija24
15-01-2010, 21:38
Hee mensen bedankt voor de reacties, Zowel de positieve als minder positieve:maf2: Nu heb ik mijn mond altijd gehouden op het werk, mocht de miserie van de andere collega's altijd maar oplossen, k zal maar zeggen dat ze over me heen aan het lopen waren, en vaak neerbuigend tegen mij doen, ik durf geen nee te zeggen, omdat ik altijd goed wil doen, En dit hadden ze uiteraard niet van mij gedacht. Bv: Zit ik te werken komt die zo langs mij en dan zegt die ik zou jullie dames allemaal wel in bikini willen zien:confused: zoiest zeg je tog niet??:confused: ga aub weg bij mij vandaan dnk ik dan!! terwijl de andere zo lopen te giegelen oehhh ik kom vanavond wel effe langs mag je mn bikni zien wtf????:wow: Ik verlaat altijd verstandig mn plaats om een kopje koffie te halen, onzinnige discussie En dan nog niet te spreken over het overmatige alcohol verbruik, die vieze gore geurende walm die je tegemoetkomt als die praat, tfoeee ik gebruik nu vicks om onder mn neus te smeren, hoef ik die stank niet te rieken. Daarnaast hebben er ook wel mensen gelijk hoor ik zou mn baan kunnen verliezen, naar een andere plaats worden overgezet, dat maakt mij niet uit, ben flexibel en niet bang om andere mensen te leren kennen, n btje levenservaring erbij. T leven is wel meer dan alleen werken Het mooiste van al is toen ik vanochtend op werk aankwam er een bosje bloemen op mn bureau en een doosje Pierre Marcolini chocolat lagen, en een notitie dat we maandag al onze ergenissen op tafel leggen om een nieuwe start te maken. Ben ik toch blij dat ik het heb gedaan met alle risico's vandien:goedzo:

pretador
17-01-2010, 16:04
je kan ook de ARBO inspectie erbij betrekken een anonieme tip doorgeven want alcohol op de vloer dat is niet toegestaan tijdens het werken en met dat seksuele gedoe moet je dan ook aangeven, maar ze moeten hem wel betrappen dat ie heeft gedronken of aan het drinken is.

Esraa
30-01-2010, 04:40
oehlalal ik ga dinsdag de confrontatie met mijn baas aan! heb twee dagen flinke last van migraine gehad! en ik heb me dus ziekgemeld.. de tweede keer in anderhalf jaar dat ik me ziek meld! en nu gaat ie tegen me zeggen ja dat kan zo niet en dit gaat te ver dit dat we hebben dinsdag een gesprek.. heb ik van mijn collega gehoord dat ie mij wil ontslaan.. maaaaaaaaaaaar grote maar ik ben zijn enige fulltimer(ik werk in restaurant) plus dat hij allemaal dingen doet in de zaak waarvoor ik hem kan aangeven.. dus ik ga even me mond opentrekken na anderhalf jaar.. want ben het een beetje zat!! wish me luck

Dija24
30-01-2010, 19:11
heee meid ik heb et net gelezen, jaa idd ben je 1x ziek dan zijn ze pissed, is der iemand anders ziek dan maakt het allemaal niet zoveel uit. I wish you good luck! gewoon zeggen wat je stoort

Mister--H
30-01-2010, 20:00

heee meid ik heb et net gelezen, jaa idd ben je 1x ziek dan zijn ze pissed, is der iemand anders ziek dan maakt het allemaal niet zoveel uit. I wish you good luck! gewoon zeggen wat je stoort Wat jij zegt gebeurt alleen als je zwak overkomt, dus niet hard durft te praten. Als je zoals mij bent, dan zijn ze het na 2 seconde vergeten.

Pagina's : [1] 2