Bekijk originele versie : Arbeidsrecht
Salaam Aleikoum,
Welke dame en/of heer heeft hier onwijs veel verstand van arbeidsrecht en kan mij helpen met de volgende vraag:
* Heeft een stagiaire, werkzaam als beveiliger bij een beveiligingsorganisatie, die een salaris ontvangt volgens de cao ook recht op doorbetaling van ziektedagen?
Kan er echt niks over vinden :maf2:
Dus wie mij deze vraag kan beantwoorden is :goedzo:
Bij voorbaat dank!
Je hebt toch een stageovereenkomst? Staat daar niets in? Als daarin staat dat de CAO van het beveiligingsbedrijf erop van toepassing is, dan geldt voor jou hetzelfde als voor vaste medewerkers vwb ziekte. :)
Je hebt toch een stageovereenkomst? Staat daar niets in? Als daarin staat dat de CAO van het beveiligingsbedrijf erop van toepassing is, dan geldt voor jou hetzelfde als voor vaste medewerkers vwb ziekte. :)
Ik werk zelf niet als beveiliger, maar doe pz in een beveiligingsorganisatie. Dankjewel. :goedzo:
Ik werk zelf niet als beveiliger, maar doe pz in een beveiligingsorganisatie. Dankjewel. :goedzo:
Ow oke.. Dat bedrijf zal toch ook wel juristen hebben en/of collega's die vaker met stagiaires te maken hebben gehad? :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.