Bekijk originele versie : Snelle Hap!!!
NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 14:56
Ewa mensen alles goed hier????? Nou ik meot zo dus alleen eten en heb dus geen zin om voor mezelf uitgebreid te gaan koken dus weet iemand een lekkere snel geracht zo dat ik niet zo lang bezig ben!!!!! Help deze meisje ff :( :zwaai:
zin_el_khatar
28-11-2002, 14:58
he meid, pak een ui een tomaat een paar eieren
een beetej zout en peper en kemoen
wat kasbour en je bent zo klaar en het is ook lekker
NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 14:59
Hahahahahhaa ja misshien.............
Loubnameknesia
28-11-2002, 15:01
maak een eitje met wat klein/blokjes gesneden kaas erin en dan goed mixen je doet twee tostis in de over en klaar is kees met een heerlijk bak thee
Heb je geld.. zoja ga dan wat kopen :D
NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 15:03
Hmmmm jah volgens mij kom ik dus vandaag niet verder als een ei :( Nou jah ik maak er wel gewoon een hele mix van gooi alles erin kijk wel of het lekker word!!!! :D
NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 15:04
Origineel gepost door RaZer
Heb je geld.. zoja ga dan wat kopen :D
Jah heb wel geld maar wat moet ik halen????? Ga niet naar Maccie Ga niet naar gewone snackbar Ga niet naar shoarma zaak Wil geen pizza gewoon ik wil geen vette troep hebben dus jah !!!!
Loubnameknesia
28-11-2002, 15:05
inderdaad en je zal zien het is heerlijk (wat je ook besluit om te maken uiteraard)
beppie_truus
28-11-2002, 15:06
pak de goudengids en ga zoeken onder de p en zoek tot dat je de rubriek pizzaria hebt gevonden.
daar aangekomen kies je er een uit besteld wat en laat het thuisbezorgen.
dit recept heeft al met al maar 5 minuten bereidings tijd nodig.:D:D
Missyhollanda
28-11-2002, 15:07
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Jah heb wel geld maar wat moet ik halen????? Ga niet naar Maccie Ga niet naar gewone snackbar Ga niet naar shoarma zaak Wil geen pizza gewoon ik wil geen vette troep hebben dus jah !!!!
Doe je die ui, tomaat etc dan allemaal in een tajin ofzo? En dan roeren??? Lijkt me zeker lekker
zin_el_khatar
28-11-2002, 15:07
als je geen vette troep wil waarom maak je dan geen salada
gewoon groente, of fruit, of een aardappelsalade, tonijn salade.
zin_el_khatar
28-11-2002, 15:08
of iets met kefta of zo is ook altijd wel lekker snel klaar
NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 15:09
Nou weet je wat ik neem gewoon een kopje soep met brood en dan maak ik wel een groote tover ei met groente en shit daarna neem ik een lekker appeltje en dan ga ik liggen op de bank met me overheerlijk Na3 Na3 :D
zin_el_khatar
28-11-2002, 15:10
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Nou weet je wat ik neem gewoon een kopje soep met brood en dan maak ik wel een groote tover ei met groente en shit daarna neem ik een lekker appeltje en dan ga ik liggen op de bank met me overheerlijk Na3 Na3 :D
he meid eetsmakelijk
het is niet gezellig om alleen te eten in ramadaan
maar ja.
NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 15:10
Origineel gepost door zin el khatar
of iets met kefta of zo is ook altijd wel lekker snel klaar
Jah Juistmmmm ;) Ik maak gewoon kfta doe ik in die deeg maak ik broodje van in de oven en klaar is NaDoR ZiNa :D bedankt :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.