Bekijk originele versie : negaffa`s die grote jurken hebben en bruidsjurken help maatje48
riffia19
21-06-2004, 23:25
salaam allemaal ik ben op zoek naar een negaffa die jurken heeft in een maatje meer en kennen jullie ook negaffa`s die bruidsjurken huren in ee maatje meer alvast bedank :zwaai: :zwaai:
Hallo,
Ik heb een supermooie bruidsjurk te huur voor je met een maatje meer. Ik heb het drie weken geleden aangehad toen ik trouwde, iedereen vond het prachtig en vooral mooi op mijn figuur. Ik heb alles voor je erop en eraan, sluier, sieraden, kroon, ring, oorbellen, haarspelden deze allemaal met steentjes.
Je kan me een PM sturen dan zal ik contact met je opnemen. Laat me gelijk je maat weten.
Groetjes Chafia
Hoi,
Ik verhuur/verkoop trouwjurken. Heb een aantal trouwjurken in jouw maat waar je uit zou kunnen kiezen. Heb ook voldoende accesoires voor bij de trouwjurk/
Je kunt me bellen op 06-10114804
Groetjes
amina_roosje
22-06-2004, 21:22
siham mag ik je ook bellen want ik heb namelijk ook een trouwjurk nodig met assesoires heb je mischien ook foto's van de jurken? alvast bedankt
hoi amina_roosje,
natuurlijk mag je me bellen...ik heb alleen geen foto's, is wel jammer.
maar je mag altijd vrijblijvend komen kijken.
groetjes
scubduck
23-06-2004, 11:29
ok ga zelf inchallah in september trouwen wat voor maat is de jurk
Hoii,
Ik heb alle maten. Van 34 t/m 52 , en ook alle prijzen ;)
amina_roosje
23-06-2004, 17:21
hoeveel kosten ze eigenlijk alvast bedankt
Mijn trouwjurken ?
Huren ligt tussen de 175 en 400 euro
Kopen ligt tussen de 200 en 995 euro
Groetjes
missdaoudia
02-07-2004, 21:08
hoi ik ga binnenkort ook inshallah trouwen en ben op zoek naar een bruidsjurk maat 42 he siham waar ligt jouiw winkel trouwens.
groetjes moi
hoi,
Ik verkoop de trouwjurken thuis, Rotterdam. Als je me belt voor een afspraak geef ik je mijn adres.
Heb een topic geopend met een paar foto´s, maar er hangt nog veel meer.
Groetjes
metalsiaxx
16-06-2005, 19:11
heeeeey wil je mieschien fotos op dit site maken van trouwjurken jah maar wel marokkaanse jah .............
doeid doei doei
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.