Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwelijke Vormen

Pagina's : [1] 2

Maryam_Iglouzan
28-11-2002, 14:42

IK WOU VRAGEN OF DE MEISJES STREVEN NAAR EEN BEPAALD FIGUUR OF DAT ZE TEVREDEN ZIJN

NaDoR.ZiNa
28-11-2002, 14:51
Nou ik ga egt niet streven ofzo daar naar!!! Ewa ik heb dan wel niet een modelenfiguur maar ja kan ik nix aan veranderen zit gewoon bij ons in de familie dus ik krijg tog nooit een slank figuur maar hoeft voor mij ook niet ik voel me goed zo duss heb schijt van wat mensen zeggen!! Ewa moeten jullie nu niet gelijk gaan denken dat ik een 10 tonner ben ofzo he :D

sherine
28-11-2002, 15:20
ik was vol maar sinds de zomer ben ik opeens dunner geworden is niet altijd tof zo een jojo effect altijd elke keer andere kleren halen en me elke keer opmerkingen krijgen over me **** dan is ie vet bol dik groot en nu weer vet plat maar jah verder klopt alles krijg vaak complimentjes over me figuur

BentDagilia
28-11-2002, 21:09
Nou ik heb maatje 34 / 36 dus wat dat betreft ben ik niet dik of zo maar ik wil een ding.. een strakk buikkiee.. :D echt zo een sportieve buik ja dat vind ik wel wat voor mij... voor de rest Toppie Bent Dagilia

Ghizlanetje
28-11-2002, 21:30

Hamdoulah, alleen mag het iets minder bij me bipSssSSssss :D:D:D

NoreJihan
28-11-2002, 21:34
Ik ben slank en heb modellen foguur Alleen als ik een broek haal bijv een diesel 26.32 dan gaat ie niet dicht omdat me heupen breed zijn en bij mijn benen is ie te wijd (veel ste dunne benen) heb wel een mooie platte buikje en gevuld op juiste plaatsen alleen wou ik dat ik die brede heupen niet had :( en me benen wat voller waren

NoreJihan
28-11-2002, 21:47
Origineel gepost door helleau modelle figuur? maatje 26? meid modellen hebben maatje 19 ofzo ahhahahaha 19 dat bestaat niet en qwa broeken vooral dieselbroeken dan is 26 breedte en 32 lengte het kleinste maat en zoals ik zei Ze zijn te wijd bijmijn benen en gaan niet dicht bij mijn heupen :D En ik weet wel beter :D

sihemB
28-11-2002, 21:49
tss ik vind me figuur wel goed zo een beetje moder enzo je weet toch sihemB

BentDagilia
28-11-2002, 21:53
Ik heb voor spijkerbroeken maat 28 ik had eerst maar 26 ook maar op een gegeven moment kreeg Ik heupen ( ging menstrueren ) en ja gecombineerd met een achterste is dat maat 28 geworden.. Ik heb geen BUikje of zo maar ik wil er wat spieren in zetten echt dat het hard is..> Maar ja ik heb gevulde dijbenen en ja ik wil daar weer vanaf.. je mag een beetje van mij :D Bent Dagilia

cheetah
28-11-2002, 21:53
ik had 26 toen ik 13 was... en nu heb ik 28 en ben nog steeds slank.. te slank al zeg ik het zelf, had wel wat voller bij de dijen willen zijn... voor de rest ben ik tevreden :)

NoreJihan
28-11-2002, 21:54
Origineel gepost door Bent Dagilia Ik heb voor spijkerbroeken maat 28 ik had eerst maar 26 ook maar op een gegeven moment kreeg Ik heupen ( ging menstrueren ) en ja gecombineerd met een achterste is dat maat 28 geworden.. Ik heb geen BUikje of zo maar ik wil er wat spieren in zetten echt dat het hard is..> Maar ja ik heb gevulde dijbenen en ja ik wil daar weer vanaf.. je mag een beetje van mij :D Bent Dagilia Geef geeeeeeeeeeeeeeeeef aub dan zijnw el allbei qwa figuur perfect :D

NoreJihan
28-11-2002, 21:55
Origineel gepost door cheetah ik had 26 toen ik 13 was... en nu heb ik 28 en ben nog steeds slank.. te slank al zeg ik het zelf, had wel wat voller bij de dijen willen zijn... voor de rest ben ik tevreden :) Ligt aan een broek Als ik miss sixtybroek koop dan heb ik ook 28/29

BentDagilia
28-11-2002, 21:58
ja gek he dat je bij bepaalde merken andere maten nodig hebt.. Ik heb een 28 tje van replay gepast die was te groot en die vand eisel paste precies hij was te strak ik kon niet een snormaal lopen leek wel alsof iemand me van onder geschopt had of zo :D Bent Dagilia

NoreJihan
28-11-2002, 22:02
Origineel gepost door Bent Dagilia ja gek he dat je bij bepaalde merken andere maten nodig hebt.. Ik heb een 28 tje van replay gepast die was te groot en die vand eisel paste precies hij was te strak ik kon niet een snormaal lopen leek wel alsof iemand me van onder geschopt had of zo :D Bent Dagilia hahahais erg man Truitjes staan altijd maar broeken echt een dramaaaaaaaaaaaaaaaaaa :( Ik heb echt weken nodig om leuke broek te vinden die bij me past

Alabama
28-11-2002, 22:41

hihi, Wat maakt het uit....wat voor maat je draagt? Catwalk bewandelen zit er toch niet in....ga lekker eten hoor.....van sla-blaadjes en spa-blauw leven...wordt je niet gelukkig...eerder zwaar deprie!! Hanie raskoem! Bigga kiss, Ali

Pagina's : [1] 2