Bekijk originele versie : Afrikanen spoelen aan op Spaans naaktstrand
misz_bella
21-06-2004, 23:05
AMSTERDAM - Een boot met 42 nooddruftige Afrikanen is zondag aangespoeld op een volgepakt naaktstrand in Zuid-Spanje. Op amateurbeelden die de Spaanse televisie heeft uitgezonden is te zien hoe de zonaanbidders de aankomst van de onverwachte gasten met verbijstering gadeslaan.
Jaarlijks arriveren tienduizenden Afrikanen per boot in Spanje, maar meestal gebeurt dat 's nachts. Waar de Afrikanen op het naaktstrand vandaan kwamen is niet duidelijk: ze hadden geen papieren bij zich. Onder de groep waren vier baby's, van wie één elf dagen oud. Diverse Afrikanen zijn met verschijnselen van onderkoeling, ondervoeding en uitdroging overgebracht naar het ziekenhuis.
Star wars episode 4. Attack of the Africans
luis_in_de_pels
22-06-2004, 08:48
En het eerste wat ze deden (nog voor het aanvragen van een verblijfsvergunning met bijbehorende uitkering) was het beleggen van een protestmanifestatie tegen de smerige verwilderde zeden van het verderfelijke westen...... Waar ze zelf maar o zo graag hun geluk en hun geld zoeken.
arabchrstn
22-06-2004, 09:10
Het ligt eraan waar betrefende 'Afrikanen' vandaan kwamen.
In het oerwoud hebben ze ook niet veel om het lijf, Dus was dat naakstrand wel herkenbaar.
babyvanbelisma
22-06-2004, 09:56
Da's een eind zwemmen hoor, vanaf de bushbush....:D
misz_bella
22-06-2004, 11:21
er worden gewoon baby's van elf dagen meegenomen in die bootjes, het voordeel is ervan dat die baby's dan wel kunnen zwemmen en die afrikanen mischien niet.
Origineel gepost door Striker
Star wars episode 4. Attack of the Africans
:lol:
misz_bella
22-06-2004, 13:35
moe --> goed gedaan mann je bent in 4 dagen ongeveer gewoon al senior lid, ik krijg ook bijnna een sterretje nog 2 berichten posten.
AlHoceima_Leila
22-06-2004, 13:37
ahahha doen jullie t om de sterretjes ?
Zielig voor die Afrikanen :jammer:
Origineel gepost door misz_bella
moe --> goed gedaan mann je bent in 4 dagen ongeveer gewoon al senior lid, ik krijg ook bijnna een sterretje nog 2 berichten posten.
Ik doe het niet voor sterretjes.. I'm just Addicted.. 125 berichten per dag is normaal voor mij, Anders kan k nie slapen
:o
AlHoceima_Leila
22-06-2004, 13:40
Origineel gepost door Moe
Ik doe het niet voor sterretjes.. I'm just Addicted.. 125 berichten per dag is normaal voor mij, Anders kan k nie slapen
Tel je ze dan ?
misz_bella
22-06-2004, 13:41
Origineel gepost door AlHoceima_Leila
Tel je ze dan ?
:hihi:
misz_bella
22-06-2004, 13:41
Origineel gepost door Moe
ben je dan nu niet moe.
:hihi:
Nee, Staat in m'n profiel..:o
ben je dan nu niet moe.
Nee, Ben net wakker en ben Fit! ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.