Bekijk originele versie : me nicht heeft nu de ware gevonden
amalLoveKhali
28-11-2002, 14:25
na een lange tijd met liefdes verdriet heeft me nicht eindenlijk gevonden een jongen die echt moeite voor haar doet en die haar serieus neemt is het ook jullie overkomen ze is nu gelukkig en hoopt nu op een toekomst met hem????????????? :love2:
zakia_1984
28-11-2002, 14:26
hamdullialh vor haar, maarÛH die ware he.... hij bestaat dus wel he.... ik bedoel.... dat ik nu niet voor niets aan het w8en ben...
ja toch??!! of zijn ze allemaal op?? ... je weet wel...al die ware mannen..
ohhh wat leuk !!!!!!!!!!!!!!!
inch allah
Origineel gepost door amal love khali
na een lange tijd met liefdes verdriet heeft me nicht eindenlijk gevonden een jongen die echt moeite voor haar doet en die haar serieus neemt is het ook jullie overkomen ze is nu gelukkig en hoopt nu op een toekomst met hem????????????? :love2:
hoe kan zij de ware hebben gevond als ik nog vrijgezel ben :D ik kan toch nie op twee plekken tegelijk zijn :D
beppie_truus
28-11-2002, 14:33
Origineel gepost door TNAwie
hoe kan zij de ware hebben gevond als ik nog vrijgezel ben :D ik kan toch nie op twee plekken tegelijk zijn :D
nou al vreemdgaan :( :(
Origineel gepost door beppie_truus
nou al vreemdgaan :( :(
ik heb er duidelijk bij gezet dat ik nog vrijgezel ben. :D
ik ga nie voor minder dan barbie :D
Als hij de ware is, moet ze stoppen met zondigen en gaan trouwen. Anders gaat het weer mis. Allah zal je echt geen zegeningen geven voor het begaan van zondes.
beppie_truus
28-11-2002, 14:43
Origineel gepost door TNAwie
ik heb er duidelijk bij gezet dat ik nog vrijgezel ben. :D
ik ga nie voor minder dan barbie :D
en ik dan :(
Origineel gepost door amal love khali
:goedzo: leuk voor haar!!
Nu ik nog :verdriet:
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.