Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Very boeiend,kom dat zien allemaal, very interessant..ahum

Pagina's : [1] 2

zakia_1984
28-11-2002, 14:25

Wat ik vaak hier tegenkom is dat mensen altijd van een doemscenario uitgaan, wat zou je doen als je morgen dood ging, en wat zou je doen als de persoon van wie je houdt met een ander trouwt en wat zou je doen als je erachter kwam dat je vader je moeder is en jemeder je vader. MIjn vraag is dus, zijn jullie PARA :D of ligt het aan mij en zijn jullie gewoon nieuwsgierig. :rolleyes: (ps:ignore alle typefouten, tja wat wil je als je met 99999 tikken per minuut tikt en nog blind ook :stout: )

Tnawie
28-11-2002, 14:34
Origineel gepost door zakia_1984 Wat ik vaak hier tegenkom is dat mensen altijd van een doemscenario uitgaan, wat zou je doen als je morgen dood ging, en wat zou je doen als de persoon van wie je houdt met een ander trouwt en wat zou je doen als je erachter kwam dat je vader je moeder is en jemeder je vader. MIjn vraag is dus, zijn jullie PARA :D of ligt het aan mij en zijn jullie gewoon nieuwsgierig. :rolleyes: (ps:ignore alle typefouten, tja wat wil je als je met 99999 tikken per minuut tikt en nog blind ook :stout: ) hmmm daar zit wat in :maf2:

zakia_1984
28-11-2002, 14:35
sick.............................trouwens, geweldige ondertekening, elke keer als ik em zie krijg ik rillingen

Loubnameknesia
28-11-2002, 14:36
Origineel gepost door zakia_1984 Wat ik vaak hier tegenkom is dat mensen altijd van een doemscenario uitgaan, wat zou je doen als je morgen dood ging, en wat zou je doen als de persoon van wie je houdt met een ander trouwt en wat zou je doen als je erachter kwam dat je vader je moeder is en jemeder je vader. MIjn vraag is dus, zijn jullie PARA :D of ligt het aan mij en zijn jullie gewoon nieuwsgierig. :rolleyes: (ps:ignore alle typefouten, tja wat wil je als je met 99999 tikken per minuut tikt en nog blind ook :stout: ) Nee ligt niet aan jou. Een marokaan die niet nieuwsgierig is, is geen marokaan. :D En als je niets te doen hebt dan verveel je en dan kom je met zulke topic's snap je... Loubna

RaZer
28-11-2002, 14:39

hahah dat van vader moeder en ga zo maar was van mij.. en heb je me reactie daarna gelezen. Wat ik met die topic bedoelde is precies hetzelfde als wat jij met deze bedoel. Snaptemmm :D

zakia_1984
28-11-2002, 14:41
Origineel gepost door RaZer hahah dat van vader moeder en ga zo maar was van mij.. en heb je me reactie daarna gelezen. Wat ik met die topic bedoelde is precies hetzelfde als wat jij met deze bedoel. Snaptemmm :D ja heb hem inderdaad gelezen en ik weet dat ie van jou was. 3la fantasieeeeeeeeeeeeeeeee :D

Tnawie
28-11-2002, 14:41
Origineel gepost door zakia_1984 sick.............................trouwens, geweldige ondertekening, elke keer als ik em zie krijg ik rillingen ik jank bijna elke dag als ik naar t nieuws kijk :( ik denk dat ik gewoon verliefd ben op palastina :verliefd: en sharon heeft haar van mij afgepakt :kwaad: maar ze blijft zich tegen hem verzeten :)

RaZer
28-11-2002, 14:43
Ik bedoelde ermee zo kan je alles verzinnen. Je kan nu wel zeggen ik ga dit en dat doen maar als het echt gebeurd dan zal je heel iets anders doen.. zoiets kan je niet voorspellen toch..

zakia_1984
28-11-2002, 14:44
Origineel gepost door RaZer Ik bedoelde ermee zo kan je alles verzinnen. Je kan nu wel zeggen ik ga dit en dat doen maar als het echt gebeurd dan zal je heel iets anders doen.. zoiets kan je niet voorspellen toch.. nee inderdaad, maar toch wahed fantasie heb jij............ :D

nuzhha
28-11-2002, 15:07
ach soms heb je gewoon niks te doen en dan ga je maar onzin neerzetten :verdriet:

zin_el_khatar
28-11-2002, 15:13
ik ben wel para ja anders zou ik hier niet dagelijks rondhangen

RaZer
28-11-2002, 15:18
Origineel gepost door zakia_1984 nee inderdaad, maar toch wahed fantasie heb jij............ :D Is dit een compliment :D of een belediging :kwaad:

zakia_1984
28-11-2002, 15:19
kies maar........................

RaZer
28-11-2002, 15:20
Origineel gepost door zakia_1984 kies maar........................ :confused:

zakia_1984
28-11-2002, 15:23

Origineel gepost door RaZer :con fused: :boogie:

Pagina's : [1] 2