Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Even snel een vraag voor mensen die verstand hebben van auto verzekeringen.

Pagina's : [1] 2

Jamila-Aardbei
14-01-2010, 00:52

Een neefje van mij, dat mormel is 18 jaar heeft pas een week ofzo zijn rijbewijs. Heeft op de naam van zijn vader een auto gehuurd, doel ---> sjikie doen Resultaat ---> Auto naar de mallemoer die noch van hem noch van ze vader/moeder is. Hij heeft een ongeluk veroorzaakt nu heeft dus de betrokkene bij het ongeluk ook een forse schade opgelopen. En de gehuurde auto, is ook naar de maan. Wat zijn de ---> consequenties voor zijn vader? Is de gehuurde auto en rijdende nou wel of niet verzekerd omdat niet zijn vader zelf betrokken is geweest bij het ongeluk maar zijn zoon, maar de auto staat wel op de naam van de vader. Want als de verzekering wel aansprakelijk is, dan is het een dure grap! De schade van beide auto's en nog eventuele emotionele schade die er misschien van het slachtoffer bij gaat komen. En word de rijbewijs van me neefje nou afgepakt of? want volgens mij, is dit niet bepaald ik heb een rijbewijs Heeft iemand hier ervaring mee:haha:?

MOisBACK
14-01-2010, 00:56
Z'n vader heeft 'm gehuurd en zijn zoon rijdt erin en maakt een ongeluk? Eventuele borg sowieso kwijt. Schade wordt verhaald op papalief omdat hij verantwoordelijk is voor de wagen en ook verzekerd is als hij 'n ongeluk maakt. Betrokkene hoeft zich geen zorgen te maken, die krijgt zijn geld hoe dan ook, :gniffel:

Marrakchi18
14-01-2010, 00:59
kowed 3a meskien, leeft hij nog?

MOisBACK
14-01-2010, 01:01
Je neefje en zijn vader zijn hoe dan ook genaaid, als het om de auto gaat. Betrokkene kan het ze nog lastiger maken als 'ie slim is!

Jamila-Aardbei
14-01-2010, 01:05

Z'n vader heeft 'm gehuurd en zijn zoon rijdt erin en maakt een ongeluk? Eventuele borg sowieso kwijt. Schade wordt verhaald op papalief omdat hij verantwoordelijk is voor de wagen en ook verzekerd is als hij 'n ongeluk maakt. Betrokkene hoeft zich geen zorgen te maken, die krijgt zijn geld hoe dan ook, :gniffel: Saffie klaar hij zal ze vast al gevoeld hebben of nog gaan voelen:lol::lol: Hoe zit het met z'n rijbewijs?

Jamila-Aardbei
14-01-2010, 01:06
kowed 3a meskien, leeft hij nog? Tegen wie zeg jij kowed? Ja, elhamdo hij leeft nog dat is eigenlijk wel het enige wat telt:lol::lol: Ik denk dat ze vader daar heel anders over denkt:haha:

Jongenman83
Dat wordt lastig, huurmaatschappijen vermelden immers uitdrukkelijk dat een persoon die jonger is dan 21 hun auto niet mag besturen, tevens behoor je altijd een extra verzekering af te sluiten als de huurauto door meerdere personen bestuurd gaat worden.

MOisBACK
Saffie klaar hij zal ze vast al gevoeld hebben of nog gaan voelen:lol::lol: Hoe zit het met z'n rijbewijs? Een punt is 'ie sowieso kwijt, :hihi: Een week je rijbewijs en je rijdt een auto total-loss, lekker handig!

Jongenman83
14-01-2010, 01:07
Ze rijbewijs is hij niet kwijt, mits hij een ongeluk maakte met 120 in de bebouwde kom, dan wordt het een verhaal apart.

Jamila-Aardbei
14-01-2010, 01:09
Je neefje en zijn vader zijn hoe dan ook genaaid, als het om de auto gaat. Betrokkene kan het ze nog lastiger maken als 'ie slim is! :haha: Me broer had hem nog gewaarschuwd huren moet je nooit doen, als je het geld hebt om het te kopen, koop het! zo niet wacht dan tot je het geld hebt, en als je weet dat je het geld nooit zal hebben dan koop je maar een fiets! :haha: Als ik betrokkenen geweest was, zou ik zeggen ik durf nu nooit meer auto te rijden en als ik dat wel doe dan jank ik de hele rit trauma:lol:

Jamila-Aardbei
14-01-2010, 01:10
Dat wordt lastig, huurmaatschappijen vermelden immers uitdrukkelijk dat een persoon die jonger is dan 21 hun auto niet mag besturen, tevens behoor je altijd een extra verzekering af te sluiten als de huurauto door meerdere personen bestuurd gaat worden. Ik denk dat er geen meerdere verzekeringen afgesloten zijn ik denk dat ze hebben gedacht gebeurt toch niks:haha: Ik vind het wel zielig voor hem mskien.

Jongedame___
14-01-2010, 01:10
Een neefje van mij, dat mormel is 18 jaar heeft pas een week ofzo zijn rijbewijs. Heeft op de naam van zijn vader een auto gehuurd, doel ---> sjikie doen Resultaat ---> Auto naar de mallemoer die noch van hem noch van ze vader/moeder is. Hij heeft een ongeluk veroorzaakt nu heeft dus de betrokkene bij het ongeluk ook een forse schade opgelopen. En de gehuurde auto, is ook naar de maan. Wat zijn de ---> consequenties voor zijn vader? Is de gehuurde auto en rijdende nou wel of niet verzekerd omdat niet zijn vader zelf betrokken is geweest bij het ongeluk maar zijn zoon, maar de auto staat wel op de naam van de vader. Want als de verzekering wel aansprakelijk is, dan is het een dure grap! De schade van beide auto's en nog eventuele emotionele schade die er misschien van het slachtoffer bij gaat komen. En word de rijbewijs van me neefje nou afgepakt of? want volgens mij, is dit niet bepaald ik heb een rijbewijs Heeft iemand hier ervaring mee:haha:? Dure grap. :hihi: Maar ik denk niet dat zijn rijbewijs word ingenomen.. Word denk ik gewoon geld neerleggen voor hem en/of zijn vader mskien. :o

MOisBACK
14-01-2010, 01:11
:haha: Me broer had hem nog gewaarschuwd huren moet je nooit doen, als je het geld hebt om het te kopen, koop het! zo niet wacht dan tot je het geld hebt, en als je weet dat je het geld nooit zal hebben dan koop je maar een fiets! :haha: Als ik betrokkenen geweest was, zou ik zeggen ik durf nu nooit meer auto te rijden en als ik dat wel doe dan jank ik de hele rit trauma:lol: Ewa als je pas je rijbewijs hebt is die 'kick' te begrijpen, :hihi:, maar nu weet 'ie meteen dat rijbewijs hebben ook meer geld kan kosten, :gniffel:

Jongenman83
14-01-2010, 01:12
Ik denk dat er geen meerdere verzekeringen afgesloten zijn ik denk dat ze hebben gedacht gebeurt toch niks:haha: Ik vind het wel zielig voor hem mskien. Niks zielig, het is gewoon onderdeel van het man worden.

Jamila-Aardbei
14-01-2010, 01:14

Een punt is 'ie sowieso kwijt, :hihi: Een week je rijbewijs en je rijdt een auto total-loss, lekker handig! Ja die punten-systeem inderdaad! Ja, dit is niet normaal en weet je wat hij zegt? iemand heeft shor gedaan boze ogen:moe: Huur-auto a mormel iedereen kan huren. Ze rijbewijs is hij niet kwijt, mits hij een ongeluk maakte met 120 in de bebouwde kom, dan wordt het een verhaal apart. Dit is wel gebeurt in de bebouwde kom, maar wat de snelheid gweest is die hij heeft toegepast i dunno maar wat mij verteld is, is dat het er bizar slecht uit zag!

Pagina's : [1] 2