Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rood staan op 2 verschillende banken

_mcrochick
13-01-2010, 23:04

is dat mogelijk? Dan heb ik het over studentenrekeningen

Je-Ex-Vriendje
13-01-2010, 23:59
Vroeger had ik dezelfde problemen maar ja het is je eigen schuld dus dikke bult LOSER!!!! :hihi: Dit heb je tenslotte zelf veroorzaakt met je stomme kop! TIP! Wil je uit je schuld leen dan niks van andere mensen en wees verstandig met je uitgaven probeer al je geld dat je maandelijks binnen krijgt gelijk door te sturen om je schulden af te lossen. effe door de zure appel bijten en je bent er vanaf in '' No Time "'

Experience
14-01-2010, 01:45
Je wil zelf in het rood staan?

Tmazost_inoe
14-01-2010, 03:11
is dat mogelijk? Dan heb ik het over studentenrekeningen Waarom zou je in het rood willen staan??:maf: Dat is het stomste wat je kunt doen!

Jamieee
14-01-2010, 09:38

is dat mogelijk? Dan heb ik het over studentenrekeningen Het wordt steeds erger met de jeugd van tegenwoordig..Weet je wat de straf is op rente..? :maf:

_mcrochick
14-01-2010, 10:49
Vroeger had ik dezelfde problemen maar ja het is je eigen schuld dus dikke bult LOSER!!!! :hihi: Dit heb je tenslotte zelf veroorzaakt met je stomme kop! TIP! Wil je uit je schuld leen dan niks van andere mensen en wees verstandig met je uitgaven probeer al je geld dat je maandelijks binnen krijgt gelijk door te sturen om je schulden af te lossen. effe door de zure appel bijten en je bent er vanaf in '' No Time "' Haha ewa ja shit happens