Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aanrader!!!

Pagina's : [1] 2

sherine
28-11-2002, 13:59

mensen je heb nu een site www.Quizyourfriends.com die site moet je echt bezoeken. je kan je eigen vragenlijst maken en je vrienden kunnen die beantwoorde het is echt lachwekkend als je er een leuke van maakt.zo kun je gelijk zien wie altijd echt naar je heb geluistert en wie je echt aanvoelt....... pas wel op want het is een VERSLAVING! ik heb er al 4 gemaakt........maar gelukkig zijn de uitslagen positief ;) :zwaai:

GekkeTurk
28-11-2002, 14:05
juistemmm ik heb die gehad van een vriendin van mij is wel vet en dan kan je de score sh*it zien en zo wel gruwelijk Trouwens is het uit met je vriend ofzo hoorde ik

sherine
28-11-2002, 14:06
jah al 2 weekjes weer hoor......

GekkeTurk
28-11-2002, 14:07
Hoezo dat dang? heb jij het uitgemaakt of hij?

sherine
28-11-2002, 14:11

hij hmmmmz we zagen elkaar weinig en dat kon niet veranderd worden door problemen,dus een relatie was sowieso niet op ze plaats, en daar kwam bij dat hij niks meer voor me voelde maar gelukkig had hij me testen wel goed gemaakt ;)

GekkeTurk
28-11-2002, 14:14
oke dangz daar ben ik blij om (die testen) Maar jammer dat het uit is trouwens een vraagje voor je Jij had tog een site op cu2

zakia_1984
28-11-2002, 14:14
heel mooi

sherine
28-11-2002, 14:17
jammer dat het uit is tsja natuurlijk is *** maareh beter nu dan later nu zijn we nog goeie vrienden.... jah www.cu2.nl/missboesa jij bent toch niet zo een vriendje van die nerd kamal he ???????van n.a.g

Onslaught
28-11-2002, 14:18
soooooooooooooooooooooooo je laat gelijk iedereen die spel zien, maar ja

GekkeTurk
28-11-2002, 14:19
Hey F*ck kamal hij is geneens NAG weetje wie dat was NAG IK Ozgur Tahir en Uzi en die kamal heeft keer een liedje gemaakt en shit met ons en vanaf toen gebruikt hij de naam NAG omadt zelf iets hoger te komen maar NAG is een ander verhaal die is ook uitmekaar Ik ben er ook bijvoorbeeld uitgestapt maarja boeiend

sherine
28-11-2002, 14:23
nou mij wel....... want die domme nerd had met een vriendin van mij daarom deed ik aardig tegen hem...terwijl we elke keer ruzie hadden en dan nu nog steeds komt ie me kop lullen,,,en nu opeens komt ie met ze zehma stoere n.a.g. vrienden moeilijk doen......rot op !!! maar vertel eens even hoe het precies zit met n.a.g zit ???of hilversum noord posse.......ik geef eerlijk toe de muziek klinkt goed hoor.......en voor dat liedje bezems had ik erge reclame gemaakt bij iedereen ;) ey onslaught schat wat is je probleem jij heb toch niet ontworpen???? andere mensen mogen daar toch ook van lachen. waarom zo moeilijk?en waarom zeg je dat niet tegen me op msn ?

GekkeTurk
28-11-2002, 14:36
Kijkhet begon allemaal zo een vvijf jaar terug bij Ozgur die had een groep bedacht met het naam NTG nieuwe turkse generatie dus ja het was vet en sh/t dus zo onstond een echte groep ik ozgur omer en vele anderen maar naderhand bleven de mensen die zich er echt voor inzetten toen een tijd later werd de naam NTG veranderd in NAG Nieuwe allochtoonse generatie toen gingen er sommige mensen weg en sommoge kwamen erbij tot op een gegeven moment Ik Ozgur uzi en tahir overwaren dat was de harde kern zeg maar altijd met optredens en liedjes maken en toen op een gegeven over msn leerde we kamal kennen en erkan die ik overgens vet chill vindt maar toen wij kamal afspreken om te rappen dus het ging door en we maakten samen liedjes tot op de dag dat zijn msn naam was NAG WIE WIL ER NIEUWE LIEDJES VAN MIJ...... alsof hij nag was we hadden hem gewoon uitgenodigd en sh*t en toen kwam die ineens met die cu2 site ik dacht damnzz ga iets anders zoeken dat is onze groep weetje die man wou gewoon hogerop komen met de naam NAG maar ja fock it op een gegeven moment stapte ik ook uit NAG om prive redenen je weet gewoon waren paar dingen gebeurd tussen mij en een ander lid van de click maar goed tahir ging er ook uit en we besloten om een nieuwe click te maken HNP hilversum Noord posse en ja dat ging goed en nu zijn we met zijn vieren IK (shocker) Tahir (shorty) Volkan (smartie) en karima als karima en we waren laast nog op tv Noord holland en we moeten in februari in starlight optreden dat is in nijkerk op een chochlate party dus het goed super en de nieuwe album komt eraan :D :D

sherine
28-11-2002, 14:41
ooooooooow jah dus eigenlijk heb die rat jullie gewoon geflasht...... hij kwam als een niks en is nu door jullieiets geworden en is met de goeie naam achtergebleven maar zo te horen maken jullie het nu veel beter...... hoe zijn jullie zover gekomen??via een buurtrhuis ofzo al die optredens opeens klinkt dope hoor ewaaaaaaa,je weet he als je nog een bubbelin buikdanseres nodig heb laat me weten he ;)

GekkeTurk
28-11-2002, 14:49
hahaha is goed dan laat ik je het wel weten maarja die kamal is een rat hij kwam ook stoer doen tegen mij vriendin Nador zina je weet tog zegt die nag dit en dat ik dacht damnzzz wat praat jij ik ben de harde kern en nu kom je tegen mij stoer doen terwijl je iedereen van de nag via mij kent weetje maar ja en hoe wij het zo ver hebben geschopt ja gewoon werken werken en nog eens werken volop gewoon weetje workalcholis je weet tog je meot trouwens effe die site checken van ons daar staan paar nummers op en baar beatz die ik zelf heb gemaakt http://www.soundclick.com/bands/hnphilversumnoordposse.htm als je daar bent moet je op music klikken en dan op hifi dan kan je hem beluisteren en als er mps naast staat kan je die nummer downloaden nou ik h oor het wel doei doei :zwaai:

sherine
28-11-2002, 15:05

klinkt lekker hooor zozo dus jij bent dus de lover van nador zina ohhh jah wat leuk jouw heb ik dan al bekeken op een fototje je lijkt me eengoeie jongen,en niet haar flashen of pijn doen want dan zoek ik je op ;)SERIEUS!! okay maar wacht het af tot je me nodig heb

Pagina's : [1] 2