Bekijk originele versie : Theorie
TariqulMuwahida
13-01-2010, 20:39
Assalamoe aleikoem
Ik heb vrijdag voor de 3e keer weer mn theorie:moe:
En dit keer wil hem echt halen, dus hebben jullie nog aantekeningen en/of tips?!
als je een gelijkwaardige kruispunt passeert
ga je met de klok mee kwa voorrang verlenen en de klok mee is eerst degene aan je rechter kant x
gooise_meid
14-01-2010, 19:49
Bij een kruispunt:
Als je een voetganger ziet oversteken. Je hebt een ezel bruggetje. Kijk je in z'n bek of nek dan blijf je op je plek. Kijk je in z'n zij dan rij je hem voorbij.
Rechts heeft altijd voorang zoals je waarscheinlijk al weet.
De gene die een korte bocht maakt gaat eerder dan de gene die een lange bocht maakt.
Over de aanhang wagen hoe hard je mag rijden, Hoe dat vlaggetje eruit moet zien en hoe lang het voertuig mag zijn. Je mag maar 90 km per uur en tot een aantal cm lengte mag je op de rechte rijbaan (snelweg). Anders moet je links blijven rijden.
Over de km zones.
Als je uit een uitrit (woonerf volgensmij ook) komt verleng je iedereen voorang.
En je moet gewoon simpel denken. Maak het jezelf niet te moeilijk door op het laatste moment van antwoord te veranderen. Grote kans dat ie dan verder springt. Veel succes! Inch''Allah haal je 'm. Ik zou gewoon veel oefenen via cd-rom of via het internet dat is het beste.
Gr Gooise_meid
soms lukt het om te spieken he
niet de meeste eerlijk weg
maar ja
TariqulMuwahida
15-01-2010, 23:45
Hahaa nee ik hou niet van spieken..
maar thnx dames!!! Alle tips zijn welkom..
Experience
16-01-2010, 00:01
Ga leren! Ik heb me echt kapot geleerd en had 'm zo gehaald.
Wil je misschien nog een aantal tentamens van mij? Zodat je het beter kan leren? :o
Ja zou je een aantal tentamens kunne plaatse ter bevestiging van mijn kennis moet m ook nog hale
Soukaina22
20-01-2010, 13:44
www.soundandvisoen.be, je hebt daar ook een nl versie!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.