Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Na je grote liefde allemaal problemen,chantage,zwart maken maar nu een goede vriend..

Pagina's : [1] 2

LZN
21-06-2004, 20:10

STEL JE VOOR: na je grote liefde waar je 5maanden verliefd op bent geweest,heeft je gedwongen om hem te zoenen etc. heeft je later gechanteerd en zwart gemaakt in heel jullie stad alles is nog aan de gang,maar een goede vriend van hem smst je en vraagt om aftespreken en zegt dat hij echt gek op je is en echt veel van je houd(ongeveer 6smsjes op 1dag) Zou je in zijn smsjes geloven?? ik zei STEL JE VOOR!!!.

selmo
21-06-2004, 20:14
Waarom zou ik da gelove, mss wilt hij alleen maar ................. je weet wel, aangezien je ex vriendje je zwart heeft gemaakt wilt die zijn vriend alleen maar profiteren....dus das maar bullshit doei

Lady_moi
21-06-2004, 20:15
Neen. Een relatie zegt genoeg.

Poesycat
21-06-2004, 20:17
Origineel gepost door rifgirl14 STEL JE VOOR: na je grote liefde waar je 5maanden verliefd op bent geweest,heeft je gedwongen om hem te zoenen etc. heeft je later gechanteerd en zwart gemaakt in heel jullie stad alles is nog aan de gang,maar een goede vriend van hem smst je en vraagt om aftespreken en zegt dat hij echt gek op je is en echt veel van je houd(ongeveer 6smsjes op 1dag) Zou je in zijn smsjes geloven?? ik zei STEL JE VOOR!!! Nopes.... uiteindelijk zijn het letters... als hij het nou uit zijn mons zei.. dat si weer een andere verhaal :zwaai:

sara2000
21-06-2004, 20:27

niet geloven mss heeft u ex hem gestuurd om te zien wat je gaat doen en je trapt erin, dan gaat deze jongen ook vanalles rondverspreiden over jou en geloven de mensen hem en u ex!!!! denk na

MocrowGirlBella
21-06-2004, 20:28
Niet geloven is allemaal vriendjespolitiek die vriend zal er zkr van weten en dan loop je dus gevaar:zwaai:

Lady_moi
21-06-2004, 20:32
Een jongen die serieus met u is vraagt gewoon u hand. Origineel gepost door rifgirl14 hoe bedoel je in een relatie zegt genoeg....

Lady_moi
21-06-2004, 20:44
Ok a gtie. Origineel gepost door rifgirl14 jah je hebt gelijk Lady_moi

BentFes
21-06-2004, 20:54
Origineel gepost door Lady_moi Een jongen die serieus met u is vraagt gewoon u hand. Dus jou ex of niet-ex (Is voor mij nog niet super duidelijk uit je alcohol/relatie topic) was niet serieus met jou? :) Gewoon een vraagje hoor, ik probeer niet lullig te doen. Beslema :zwaai:

Lady_moi
21-06-2004, 21:15
Inderdaad. Ik was nie serieus met hem. Maar aub blijf bij het onderwerp. Geen ouwe koeie uit de sloot halen. Alvast bedankt. Origineel gepost door BentFes Dus jou ex of niet-ex (Is voor mij nog niet super duidelijk uit je alcohol/relatie topic) was niet serieus met jou? :) Gewoon een vraagje hoor, ik probeer niet lullig te doen. Beslema :zwaai:

BentFes
21-06-2004, 21:17
Origineel gepost door Lady_moi Inderdaad. Ik was nie serieus met hem. Maar aub blijf bij het onderwerp. Geen ouwe koeie uit de sloot halen. Alvast bedankt. Ewa Allah yehdiek. Stort je nu op je geloof. Heb vertrouwen in je. ;) :zwaai:

BentFes
21-06-2004, 21:20
Origineel gepost door rifgirl14 dat was me ex niet we hadden niet eens wat .... Hij dwongde me Ik had het niet tegen jou, lieverd. ;) :zwaai:

BentFes
21-06-2004, 21:25
;) Niet erg, hoor. Kan gebeuren.

BentFes
21-06-2004, 21:34
Oh dank je wel. :o Echt lief van je. Jij lijkt me ook een schat hoor. :blauwkus:

miss_saliha
21-06-2004, 22:17

Origineel gepost door Lady_moi Een jongen die serieus met u is vraagt gewoon u hand. Tegenwoordig bestaan er zulke jongentjes niet meer..Die willen zehmek het meisje eerst beter leren kennen voordat ze haar hand komen vragen voor echte liefde..dus tsjah het is moeilijk om te weten wat je moet geloven kwestie van sbar... -X- Saliha..

Pagina's : [1] 2