Bekijk originele versie : Creër Hier Je Droom-SlaapKamer!
Miss_Wafae
21-06-2004, 20:06
Salaam Alikoem Lieve Leden..:D
Hier In Huis Zijn Ze Druk Bezig Met Onze Zolder Omdat Dat Binnenkort Mijn Slaapkamer Wordt..Nou Heb Ik Al Wel Leuke Ideetjes Zoals Een Oosterse Inrichting Of Een Hele Strakke Lichte Inrichting Maar Ben Er Nog Niet Helemaal Uit..Hebben Jullie Misschien Nog Leuke Ideetjes..? :)Nou Mensen Creëer Hier Je Droomkamer Misschien Dat Ik Er Ook Nog Wat Aan Heb..:D Plaatjes Erbij Zou Natuurlijk Helemaal Geweldig Zijn..
Alvast Bedankt,
-X-
lalla_fatima147
21-06-2004, 20:26
ik denk dat je gewoon voor een kamer moet gaan die je eigen speciaal plekje wordt een plaats waar je tot rust komen en waar ja natuurlijk ook kan lachen ik vind lichtblauw altyd een mooie kleur a la marrakech
de warme kleuren zoals je zegt vind ik ook heel mooi oranje bordeau roos met veel kussentjes heel mooi
misz_bella
21-06-2004, 20:33
ik zelf vind die felle kleuren wel leuk zoals paars en dat felle roze, en dat fel blauw en zoals lalla_fat heeft gezecht die marrakech dingen vind ik ook wel leuk, zou wel effe plaatjes zoeken.
misz_bella
21-06-2004, 20:43
http://home.wanadoo.nl/klinkert-1/Ascension/Page%205/Groot/prachtige%20kleuren.jpg
deze kleuren vind ik echt mooi, alleen zelf heb ik ze niet in me slaapkamer, mocht niet van me moeder :kwaad:
Miss_Wafae
21-06-2004, 20:45
Origineel gepost door misz_bella
http://home.wanadoo.nl/klinkert-1/Ascension/Page%205/Groot/prachtige%20kleuren.jpg
deze kleuren vind ik echt mooi, alleen zelf heb ik ze niet in me slaapkamer, mocht niet van me moeder :kwaad:
Ja Dat Zijn Hele Mooie Kleuren..Mooi Plaatje Ook..;)
Dankjewel..
-X-
misz_bella
21-06-2004, 20:46
http://www.lemoulindesouchieres.com/img/chambre5.jpg
zo'n soort bed vind ik echt mooi,
Mysticalia
22-06-2004, 10:56
Tip: veel sfeerlichtjes en niet één groot lamp :rolleyes:
Maak r iets marokkaans van :D, van die berberspulletje hier en daar :D
of je kan voor minimalistisch gaan. Een groot ruimte en enkel een bed :D. En witte muren. (lijkt meer op een gevangenis :hihi: )
Blauw voor een slaapkamer vind ik zelf ideaal :)
misz_bella
22-06-2004, 11:37
Origineel gepost door Miss_Wafae
Ja Dat Zijn Hele Mooie Kleuren..Mooi Plaatje Ook..;)
Dankjewel..
-X-
ja hej, dit ind ik echt mooie kleuren, ik zelf zou deze kleuren heel graag in me kamer willen, maar mag niet van me ma.
en jij, mag je helemaal zelf weten welke kleuren je kiest.
:zwaai:
Miss_Wafae
22-06-2004, 17:29
Origineel gepost door Mysticalia
Tip: veel sfeerlichtjes en niet één groot lamp :rolleyes:
Maak r iets marokkaans van :D, van die berberspulletje hier en daar :D
of je kan voor minimalistisch gaan. Een groot ruimte en enkel een bed :D. En witte muren. (lijkt meer op een gevangenis :hihi: )
Blauw voor een slaapkamer vind ik zelf ideaal :)
Ja Zoiets Had Ik Dus Ook Al In Gedachten..Van Die Leuke Oosterse Spulletjes..:D
Dankjewel Voor Je Tip..;)
Miss_Wafae
22-06-2004, 17:30
Origineel gepost door misz_bella
ja hej, dit ind ik echt mooie kleuren, ik zelf zou deze kleuren heel graag in me kamer willen, maar mag niet van me ma.
en jij, mag je helemaal zelf weten welke kleuren je kiest.
:zwaai:
Ja, Ik Mag Zelf Kiezen Welke Kleuren Ik Wil..Het Wordt Tenslotte Mijn Kamer..;)
sweety101
22-06-2004, 20:26
Ik zal je een paar tips geven. Althans zo wil ik mijn slaapkamer insha allah later inrichtten.
Ik wil dat mijn slaapkamer een lichte kleur krijgt. Het liefst lila of zalm. Ik wil een witte hemelbed. Een witte plunge tapijt, een lila kledingkast met bijpassende sierlamp. Ik wil mooie witte rolgordijnen. Aan het raam wil ik allemaal lekkere geurkaarsen hebben. Op mijn kast wil ik rozen en lekker veel foto's van mijn famillie. Ik wil ook een hele grote zeeschilderij op mijn muur dat als je ernaar kijkt de golven ziet bewegen. Kortom mijn slaapkamer moet lekker rustgevend zijn...
sucses meid!
saida.
misz_bella
22-06-2004, 21:14
Origineel gepost door Miss_Wafae
Ja, Ik Mag Zelf Kiezen Welke Kleuren Ik Wil..Het Wordt Tenslotte Mijn Kamer..;)
ooh beter, mij moeder zij als ik die felle kleuren zou doen dat ik er later dan spijt van zo krijgen en dat ik dan alles weer overnieuw moet schilderen dus heb ik maar de raad van me moeder gedaan, maar vertel wel welke kleuren je hebt gebruikt.
tangia21
22-06-2004, 22:40
je kan beter een oosterse kamer van maken.Tegenwoordig heb je hele leuke marokkaansachtige spulletjes in blokker en andere winkels.
de kleuren kan je beter bordeaux rood met gebroken wit combineren.
Miss_Wafae
23-06-2004, 18:11
Origineel gepost door sweety101
Ik zal je een paar tips geven. Althans zo wil ik mijn slaapkamer insha allah later inrichtten.
Ik wil dat mijn slaapkamer een lichte kleur krijgt. Het liefst lila of zalm. Ik wil een witte hemelbed. Een witte plunge tapijt, een lila kledingkast met bijpassende sierlamp. Ik wil mooie witte rolgordijnen. Aan het raam wil ik allemaal lekkere geurkaarsen hebben. Op mijn kast wil ik rozen en lekker veel foto's van mijn famillie. Ik wil ook een hele grote zeeschilderij op mijn muur dat als je ernaar kijkt de golven ziet bewegen. Kortom mijn slaapkamer moet lekker rustgevend zijn...
sucses meid!
saida.
Mooie Combinatie..:goedzo:
ThnQ..
Miss_Wafae
23-06-2004, 18:11
Origineel gepost door tangia21
je kan beter een oosterse kamer van maken.Tegenwoordig heb je hele leuke marokkaansachtige spulletjes in blokker en andere winkels.
de kleuren kan je beter bordeaux rood met gebroken wit combineren.
Ja, Zoals Had Ik Dus Ook Al In Gedachten..
Bordeaux Rood & Gebroken Wit..:Iluvu:!
Dankjewel..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.