Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : iemand is overleden ....

Pagina's : [1] 2

Semiya
21-06-2004, 19:48

hey mensen .. misschien hebben jullie enig advies voor mij in deze hele trieste zaak... de vriend van mijn beste vriendin is vorige week overleden ( lay rahmo) ... hij heeft geen familie hier niets.. nu hebben we al alles gedaan ( imam heeft m gewassen en we hebben gebeden en sadaqa gedaan) maar hij wordt niet overgevlogen naar marokko om hem te begraven want ze doen daar moeilijk .. ik ben ten einde raad... om vingerafdrukken enzo.... help aub... geef me advies vertel me wat ik kan doen .. bij wie moet ik zijn !!!

Miss_Wafae
21-06-2004, 19:57
Inna Illahi Wa Inna Illahi Raji3oen..Allah Ie Rahmoe Kan Je Me Vertellen Waar Ze Precies Moeilijk Over Doen..? Was Hij Wel Verzekerd..? Veel Sterkte..

wardaroosje
22-06-2004, 20:13
inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen............meid waarom doen ze moeilijk...........je kunt altijd een inzamelingsactie kunnen beginnen als het om geld gaat ..........meid wij moslims willen elkaar helpen en ik behoor daar ook bij laat het me weten en gair incha allah ik wens zijn vriendin heel veel sterkte en sBar toe..........steun haar zoveel mogelijk liefs warda

zianymo
22-06-2004, 22:21
salaam" inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen" ik vraag me ook af waarom ze moeilijk doen? en ja,zelfs als deze niet verzekerd is,zoals zovele anderen die denken wel verzekerd te zijn door een schamelijke bedrag op de rekening te zetten,en die dan in het oog houden,om zo nodig telkens wat bij te storten omaltyd juist boven de nul te blijven.weet bij deze ,beste mensen dat je later voor een big problem zult komen te staan,wanneer de bankinstelling je weigert!.kan hij naar maroko vervoerd en begraven worden,mits een bedrag van ong;2.600euro!alles inbegrepen,zoals de nodige papieren hier en ginder.

tazaghiniagirl
23-06-2004, 10:31

...:tranen:....

Insef
23-06-2004, 12:22
inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen" Ik wil wel donneren hoor. Als je geld nodig hebt dan hoor ik dat graag. Ik kan je ook helpen met inzamelen.

al_tetouania
23-06-2004, 14:56
De moskee en de mensen die hem kennen kunnen hem toch wel helpen, het mag geen problemen op leveren...hij is al overleden allah ye ra7moe...en toch allemaal nog zo moeilijk doen....echt heel erg zeg.. :verdriet: ...maar ja ...

wardaroosje
23-06-2004, 19:22
Origineel gepost door nabil_mocro inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen............meid waarom doen ze moeilijk...........je kunt altijd een inzamelingsactie kunnen beginnen als het om geld gaat ..........meid wij moslims willen elkaar helpen en ik behoor daar ook bij a salam wagelekom Volgens de islam moet je iemand binnen 24 uur begraven dat kan niet als je in nederlant woont en wordt begrafen in nederland dus meschien 3 dagen en dan willen jullie nog geld in zammelen dat gaat minstens 2 weken duren als je allah vreest begraaf je hem gewoon in nederland daar is niks mis mee dit is geen nederlands grond maar de grond van allah Salam Dat weet ik maar om hier begraven te worden heb je ook een financieele bedrag nodig......ik hoop dat we haar kunnen helpen salam alaikoum

Semiya
24-06-2004, 10:45
ik wil iedereen bedanken die zo met me meeleeft ... hamdoellilah ...t was geen geld kwestie maar... jullie weten hoe de marokkaanse authoriteiten zijn in marokko en nederland.. gelukkig via conecties hebben we toch kunnen regelen dat hij gister avond werd gevlogen naar marokko ..alhamdoelilah .. het enige is nog dat ik wil is dat hij goed aankomt en dat allah zn familie saber geeft ... doe alsjeblieft doe'a voor hem en zn famillie ..

Marueccoss
30-06-2004, 00:33
Inna Illahi Wa Inna Illahi Raji3oen......jullie moeten geld ophalen...bij moskeeen...hoeveel moskeeen zijn er wel niet in nl....Insha Allah komt het goed....

nour_el_imen_
30-06-2004, 10:27
inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen... moge Allah hem een plekje geven in el yannatoe el ferdous..... insha Allah

Jeblia_Tetouania
30-06-2004, 11:08
Een tijdje geleden was een goeie kennis van mij vermoord, die had geen verzekering om naar Marokko te gaan! Er is een inzameling geweest, moskee alles heeft ingezameld, ze is gewoon in Marokko begraven hamdoelilah, misschien is dat een idee voor de vriend van je vriendin! Succes Ciao

Jeblia_Tetouania
30-06-2004, 11:12
Origineel gepost door nabil_mocro inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen............meid waarom doen ze moeilijk...........je kunt altijd een inzamelingsactie kunnen beginnen als het om geld gaat ..........meid wij moslims willen elkaar helpen en ik behoor daar ook bij a salam wagelekom Volgens de islam moet je iemand binnen 24 uur begraven dat kan niet als je in nederlant woont en wordt begrafen in nederland dus meschien 3 dagen en dan willen jullie nog geld in zammelen dat gaat minstens 2 weken duren als je allah vreest begraaf je hem gewoon in nederland daar is niks mis mee dit is geen nederlands grond maar de grond van allah Dus jij wilt zeggen dat begraven tussen alkafirien mag omdat het allah swt's grond is? Ga toch weg, het allerbeste is begraven tussen de moslims denk je niet? Ciao

Jeblia_Tetouania
02-07-2004, 23:55
Origineel gepost door nabil_mocro Dus jij wilt zeggen dat begraven tussen alkafirien mag omdat het allah swt's grond is? Ga toch weg, het allerbeste is begraven tussen de moslims denk je niet? je begrijpt me verkeerd je hebt in nederland toch ook islamitische begravenplaatsen of niet soms. oke sorry begreep je dan verkeerd, mijn excusses! Ciao

maghrebgirl20
03-07-2004, 21:39

inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen

Pagina's : [1] 2