Bekijk originele versie : Microgynon 30
Hoi dames,
Ik ben van de week naar de huisarts geweest wegens menstruatie klachten.
Ik heb vorig jaar een heleboel pilletjes gekregen maar die hielpen niet, dus heb ik de combinatiepil gekregen.
Nou is mijn vraag aan de dames die dit ook gebruiken of het ook bijwerkingen had zoals het aankomen in gewicht.
Tevens heb ik gehoord dat het de talg productie kan afnemen waardoor je huid niet meer vettig is.
Ik slik het nu 2 dagen, ben begonnen op me eerste menstruatie dag maar ben nu dus nog ongesteld is dit normaal :confused: :confused:
Kan iemand mij helpen????? plz........
ja dat is volkomen normaal, er wordt op de eerste dag van de menstruatie begonnen omdat het dan goed zal aansluiten op jouw cyclus en gelijk betrouwbaar is (mocht je het ook gebruiken voor anticonceptie).
Wel gewoon na 3 weken een stopweek invoeren, Je zal zien dat 1 of soms na een paar maanden de onttrekkingsbloeden precies en alleen in de stopweek zal plaatsvinden.
soennia83
21-06-2004, 23:11
Waarom slikken dames de Pil als ze last hebben van menstruatiepijn?
Je hebt verschillende soorten pijnstillers, jullie weten zeker niet dat je erg benadeeld word met het slikken van de pil. dat is zeer slecht, laat staan als je het ook nog eens op vroege leeftijd gaat slikken en als je straks getrouwd bent ook nog eens.
Pas daarmee op!
wasalaam
Nisrine027
22-06-2004, 00:37
Origineel gepost door Dina33
Bedankt voor jullie reacties dames.
Maar soennia83 je wil niet weten wat ik allemaal heb geslikt aan pillen ed. Ik heb letterlijk alles gehad. Ik werk in een drogist dus ik weet heel goed wat daar voor gebruikt kan worden.
Helaas werkt dit niet bij iedereen en ik zit daar nou eenmaal bij.
Nu ik dit tik verga ik van de pijn je wil niet weten ik lig maandelijks 2 tot 3 dagen op bed. Het is geen pretje en ik slik het ook niet voor me lol.
Alsnog bedankt. :( :( :(
Dina,
ik weet wat je meemaakt, het was een hel voor mij om elke maand ongesteld te worden. Ik moest altijd overgeven, misselijk, duizelig en vreselijke pijn in mijn buik waardoor ik niet rechtop kon staan, ik liep gebogen met me rug als ik naar de toilet moest. Bij mij hielp ook niets, maar mocht niet van me moeder aan de pil.....dus dan elke mnd de pijn tot dat ik ging trouwen en aan de pil en nu ben ik alhamdoelilah zwanger.
success!
Samira_C
22-06-2004, 10:51
Ik gebruik ook die pil. Maar ik voel me soms zo misselijk ervan!! zijn er meer meiden dat hebben.
Groetjes Samira
ik gebruik al jaren die pil, bevalt me prima. en ik kom er ook niet van aan. echt een aanrader
Nisrine027
22-06-2004, 23:50
Origineel gepost door Dina33
Me moeder die zei dat ik het maar eens moest proberen en mocht het niet helpen dan stop je ermee. Dus ik hoop echt dat het zal helpen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap ik hoop dat allah je hierbij zal helpen.
dankje lieverd.
Ik zou dan maar ook proberen en zien of het helpt, maar ik garandeer je dat het zeker gaat helpen.
Tip: waarom neem je niet een lichtere pil!!! ik heb gehoord dat er een pil is van 20 ik dacht dat het ook Microgynon was!!!!
vraag maar even na!!
Ik had ook since mijn eerste menstruatie last van buikpijn en misselijkheid,echt erg als ik daaraan terugdenk.Ik had ook heel veel pijnstillers en zo geslikt maar het hielp niet(gekregen van mijn huisarts).En toen voorschreef me mijn huisarts een sterke pijnstiller en dat hielp echt!In een halfuurtje was de pijn voorbij!Ik voelde echt niks meer toen ik ongesteld werd.De naam is:NALGESIC
Ik kreeg het toen ik nog in Frankrijk woonde,ik weet niet of het hier ook te koop is(ik gebruik nu de pil),maar je moet eens vragen bij de apotheek.Ik heb het ook een keer in Marokko ,tijdens de vakantie,gekocht,dus daar verkopen ze het zeker wel.
Het is een goede oplossing voor meisjes die een moeilijke menstruatie hebben en die geen pil willen of mogen gebruiken.
Ik hoop dat het jullie ook gaat helpen,inchaalah,want die pijn is echt vreselijk.
Wasalamo aleikom
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.