Bekijk originele versie : Microgynon 30
Hoi dames,
Ik ben van de week naar de huisarts geweest wegens menstruatie klachten.
Ik heb vorig jaar een heleboel pilletjes gekregen maar die hielpen niet, dus heb ik de combinatiepil gekregen.
Nou is mijn vraag aan de dames die dit ook gebruiken of het ook bijwerkingen had zoals het aankomen in gewicht.
Tevens heb ik gehoord dat het de talg productie kan afnemen waardoor je huid niet meer vettig is.
Ik slik het nu 2 dagen, ben begonnen op me eerste menstruatie dag maar ben nu dus nog ongesteld is dit normaal :confused: :confused:
Kan iemand mij helpen????? plz........
ja dat is volkomen normaal, er wordt op de eerste dag van de menstruatie begonnen omdat het dan goed zal aansluiten op jouw cyclus en gelijk betrouwbaar is (mocht je het ook gebruiken voor anticonceptie).
Wel gewoon na 3 weken een stopweek invoeren, Je zal zien dat 1 of soms na een paar maanden de onttrekkingsbloeden precies en alleen in de stopweek zal plaatsvinden.
soennia83
21-06-2004, 23:11
Waarom slikken dames de Pil als ze last hebben van menstruatiepijn?
Je hebt verschillende soorten pijnstillers, jullie weten zeker niet dat je erg benadeeld word met het slikken van de pil. dat is zeer slecht, laat staan als je het ook nog eens op vroege leeftijd gaat slikken en als je straks getrouwd bent ook nog eens.
Pas daarmee op!
wasalaam
Nisrine027
22-06-2004, 00:37
Origineel gepost door Dina33
Bedankt voor jullie reacties dames.
Maar soennia83 je wil niet weten wat ik allemaal heb geslikt aan pillen ed. Ik heb letterlijk alles gehad. Ik werk in een drogist dus ik weet heel goed wat daar voor gebruikt kan worden.
Helaas werkt dit niet bij iedereen en ik zit daar nou eenmaal bij.
Nu ik dit tik verga ik van de pijn je wil niet weten ik lig maandelijks 2 tot 3 dagen op bed. Het is geen pretje en ik slik het ook niet voor me lol.
Alsnog bedankt. :( :( :(
Dina,