Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : geweigerd worden bij autoverzekering? aub serieuze reacties

presiosa_noella
13-01-2010, 11:37

wat de doen wie heeft dit ook meegemaakt en wat heb je gedaan of ken je iemand die dit heeft gehad en weet je wat diegene heeft gedaan vertel aub

Opzoek-meid
13-01-2010, 16:14
Waarom ben je geweigerd? als je op de zwarte lijst staat moet je contact opnemen met de verzekeraar die je daar op gezet heeft, zij zijn namelijk de enige die dat in orde kunnen maken.

Prawo84
13-01-2010, 18:26
Wat is de reden dat je geweigerd bent?

presiosa_noella
13-01-2010, 18:57
hij was veels te laat met het betalen van een rekening! dus staat hij nu aangeschreven door hun als wanbetaler maar moet je echt contact opnemen met oude verzekeraar en wat moet je dan zeggen

Prawo84
13-01-2010, 19:05

hij was veels te laat met het betalen van een rekening! dus staat hij nu aangeschreven door hun als wanbetaler maar moet je echt contact opnemen met oude verzekeraar en wat moet je dan zeggen dan moet hij contact opnemen met deurwaarder van destijds als hij inmidels al zijn schulden heeft afgelost

presiosa_noella
13-01-2010, 19:09
dan moet hij contact opnemen met deurwaarder van destijds als hij inmidels al zijn schulden heeft afgelost er is helemaal geen deurwaarder aan te pas gekomen hij had gewoon een brief gekregen waarin stond met ingang van datum zullen alle verzekeringen bij ons (UNIVE dus) worden gestopt klaar

soennia83
14-01-2010, 16:31
Je moet even checken of dat ook daadwerkelijk de reden is. Ik kan me herinneren dat mijn broer een jaar of 5 terug een Golf GTI wilde verzekeren op zijn naam. Hij werd geweigerd, omdat hij jong was en de auto ( combinatie) risicovol was. We hebben de auto toen op mijn moeders verzekering gezet en dat mocht wel. Als een betalingsachterstand voldaan is dan mag je gewoon een nieuwe verzekering afsluiten. Als dit niet kan dan moet je naar de oude verzeraar gaan en vragen dit uit het systeem te halen.

presiosa_noella
15-01-2010, 18:25
bedankt voor jullie reacties ik zal doorgeven dat hij de oude verzekeraar moet bellen ondank dat het alweer anderhalf jaar geleden is