Bekijk originele versie : Ik wil graag weten wat de reden is dat ook veel meiden...
DINIM3AK
28-11-2002, 13:06
Ik wil graag weten wat de reden is dat ook veel meiden de laatste tijd met een goede moslim willen trouwen terwijl ze zelf niks doen aan hun geloof.
ze dragen geen hoofddoek, dragen strakke kleding,ze verdiepen niet in de islam, ze gedragen niet eens normaal(sommige)
maar in hun eisen is de islam altijd te lezen.
is dat omdat jullie onzeker zijn van jullie zelf, dat jullie bang zijn dat hij vreemd gaat etc. als hij geen goede moslim is?
of wat precies? :rolleyes:
GekkeTurk
28-11-2002, 13:12
MHh hier zit wat in maar die ene zin wat je zegt dat ze zich niet verdiepen in de islam dan kan jij niet weten snapje want jij weet niet wat achter gesloten deuren gebeurd mischien bidt die persoon wel 5 keer per dag dus als je wat zegt zeg het dan goed :D
zakia_1984
28-11-2002, 13:12
hmmmmmm, daar zet je me toch een bewering neer....Allereerst, ben blij dat je er gauw "sommigen" achter aan zette.
Meestal is het zo dat die meiden waar jij het dan over hebt, de intentie hebben om wel hoofddoek te gaan dragen en alles wat bij islam hoort.
Ze denken dus aan de toekomst, "insha'allah ga ik een hoofddoek dragen, en insha'allah zal mijn man een goede moslim zijn."
wat wel gezegd moet worden is dat het vaak ook alleen bij het voornemen en komt er wel eens niets van die goede voornemens terecht.
oke waar op het neerkomt, ze willen een goede moslima worden met een goede moslim man. met vreemdgaan en de rest heeft het denk ik niet te maken
ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE, TOEDOEMPIEDOEM
Maryam_Iglouzan
28-11-2002, 13:13
WAAR SLAAT DIT OP
WAT FILOSEFEER JE DE HELE TIJD OVER MAROKKAANSE MEIDEN
DOE EVEN NORMAAL ZEG
Maryam_Iglouzan
28-11-2002, 13:15
ANDERSOM OOK EN EEN HOOFDDOEK ZEGT DE LAATSTE TIJD NIET VEEL JIJ ALS EXPERT OVER M MEIDEN MOET DAT TOCH WETEN
GekkeTurk
28-11-2002, 13:16
Ja wallah meryam ik dacht er net ook aan. Hey bro je hebt alleen maar topics die over mocro chikiez gaan dat ze geen respect hebben dat ze dit niet hebben dat ze niet goed zijn hoezo dat? ben je geflesht door een chikie ofzo
DINIM3AK
28-11-2002, 13:18
Origineel gepost door Maryam Iglouzan
WAAR SLAAT DIT OP
WAT FILOSEFEER JE DE HELE TIJD OVER MAROKKAANSE MEIDEN
DOE EVEN NORMAAL ZEG
dit is voor de mensen die wel weten waar ik het over heb :zwaai:
SaraZena
28-11-2002, 13:18
nu weet ik het zeker, jij bent een gefrustreerd mannetje :zwaai:
zakia_1984
28-11-2002, 13:19
hee GEKKE TURK waar is die topic met *****marokkanen?? heb je toch maar gauw gewist he, very wise.......
GekkeTurk
28-11-2002, 13:19
Je bent volgens mij gewoon geflesht door een mocrochick en nu kom je hier je agressie uiten ofzo
Ga fietsen
Salaam,
Laat ze toch in hun waarde... als die jongens voor zo'n meisje kiezen dan wilt hij haar alleen maar op het rechte pad brengen... dit heeft helemaal niets te maken dat ze bang hoeft te zijn dat hij vreemd gaat...
Trouwens de jongens zijn ook geen lieverdjes...
DINIM3AK
28-11-2002, 13:26
ja achterlijke volk!!! ;) en ik meen het echt hoor!!
elke keer als ik een topic open krijg ik alleen maar van die stomme reacties van dat ik gedumpt ben of dat ik gefrustreerd ben etc.
luister mensen dit is maar een vraag, als je wat nuttigs wilt vermelden graag zoniet verdwijn nou gewoon??!!!
is dat zo moeilijk??
en ik ben niet gedumpt, en ik ben iemand die om mijn geloof geeft dan kan ik nooit gedumpt worden, ik neem namelijk geen vriendin en zeker geen meid met strakke kleding en denkt dat ze niks verkeerd doet. :rolleyes:
ik heb hier genoeg gezien, de meeste !!! :zwaai:
Maryam_Iglouzan
28-11-2002, 13:27
JA DAT DENK IK OOK GEKKE TURK
SORRY MAAR VOLGENS MIJ KRIJG JE NIET ZOVEEL STEUN VAN IEDEREEN HIER DUS WAT BAZEL JE
EEN ADVIES: GET A LIFE AND A NORMAL MIND
JE ZIT GEWOON ,MET JEZELF IN DE KNOOP JE KAN HULP ZOEKEN HOOR{SERIEUS]
DINIM3AK
Origineel gepost door GekkeTurk
Je bent volgens mij gewoon geflesht door een mocrochick en nu kom je hier je agressie uiten ofzo
Ga fietsen
nee ik fiets niet meer ;)
Itsjustme
1 ding vriend omdat, ik geen hoofdoek draag wil nog niet zeggen dat
*ik me niet in mn geloof verdiep
*geen goede moslim ben
*geen iman heb
*en geen goede moslim wil
*dat ik niks van de islam af weet wat een conlusies jongen en niet alle mensen die hoofdoek dragen dragen m zoals het daadwerkelijk moet dus jongen aub en voor diegene die het wel goed doen in alle opzichten van de isalm RESPECT!! en weet je wel wat er bij komt kijken als je de islam echt wil volgen dan mag je je buurman geen gedag zeggen, handje schudden,niet praten met iemand met wie je kan trouwen en hoeveel jongens dragen nou hun baard,snor????/ U tell me je komt wel over de meiden zeiken i dont get it?????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.