Bekijk originele versie : Nederlanders tolerantste Europeanen
'Nederlanders tolerantste Europeanen'
Nederlanders zijn de meest tolerante inwoners van Europa. Dat blijkt uit een enquête van het tijdschrift Reader's Digest.
Duitsland
Eén op de vijf Europeanen beoordeelt de Nederlanders als het meest verdraagzame volk. De ondervraagden zijn dol op Italië en hebben een hekel aan Duitsland. De Britten worden geloofd om hun humor.
Belg
Als Nederlanders van nationaliteit mogen veranderen, kiezen de meesten ervoor om als Belg door het leven te gaan. Maar de Nederlanders zouden het liefst in Spanje wonen.
4000 ondervraagden
Naar aanleiding van de uitbreiding van de Europese Unie (EU) vroeg Reader's Digest 4000 Europeanen in 19 landen om hun mening over de inwoners van andere lidstaten. In Nederland werden de inwoners van Alkmaar en Apeldoorn ondervraagd.
MOEST T EVEN KWIJT :engel:
Alleen jammer dat Reader's Digest een eng clubje is, allemaal door de VS gestuurde propaganda
Origineel gepost door rnaj
Alleen jammer dat Reader's Digest een eng clubje is, allemaal door de VS gestuurde propaganda ben je 't nou eens met het artiekel of niet rnaj :D
zijn wij Nedrelanders een tolerant volkje of niet ;)
Origineel gepost door Ononono
JA MEE EENS
Origineel gepost door a3ir
ben je 't nou eens met het artiekel of niet rnaj :D
zijn wij Nedrelanders een tolerant volkje of niet ;)
Ik denk inderdaad dat Nederland een tolerant land is, ieder geval toleranter dan de laatste tijd lijkt. Das wel jammer :D
Kun je nagaan hoe ergstig de problemen moeten zijn, als zo'n tolerant volkje als wij er last van hebben :)
Origineel gepost door Huey
Kun je nagaan hoe ergstig de problemen moeten zijn, als zo'n tolerant volkje als wij er last van hebben :) problemen zijn er om opgelost te worden ;)
Origineel gepost door rnaj
Ik denk inderdaad dat Nederland een tolerant land is, ieder geval toleranter dan de laatste tijd lijkt. Das wel jammer :D maar ,we zijn wel nog steeds de tolerantste volk van Europa :D ;)
Tja…ik voel me ook tolerant…omdat ik me evenveel Nederlander voel als een 100% kaas :D maar ja je kunt jezelf pas tolerant noemen…als je geen problemen ziet,…..en tot die stadium behoren wij niet….maar wel het tolerantst…daar kan ik niets tegen inbrengen a3ir ;)
xxjesss
hafiberber
22-06-2004, 20:41
ja ze waren ook zo toelrant tijdens woII,zo tolerant dat ze elke jood voor een habbekrats verraadden aan hun duitse meesters.
ik geloof helemaal niet dat ze tolerant zijn.ze gedragen zich als joden ratachtig,gluiperig en stiekem.
hafiberber
ja ze waren ook zo toelrant tijdens woII,zo tolerant dat ze elke jood voor een habbekrats verraadden aan hun duitse meesters.
ik geloof helemaal niet dat ze tolerant zijn.ze gedragen zich als joden ratachtig,gluiperig en stiekem.
hafiberber
JamalOnTheNet
23-06-2004, 00:45
Waaruit blijkt dat Nederlanders tolerant zijn. Ik zie de laatste jaren namelijk alleen maar hetzes en bedreigingen , vooral aan het adres van moslims. Nee, niet alleen door de Nederlandse regering, maar door de hele Nederlandse bevolking ( op die paar groenlinks-stemmers na , overigens heb ik weinig op met links).
Softdrugs euthenasie en prostitutie.. daar staat Nederland bekend om en vandaar ook dat ze als tolerant worden gezien.
Maar of dat iets is om trots op te zijn..
Origineel gepost door CitriC
Softdrugs euthenasie en prostitutie.. daar staat Nederland bekend om en vandaar ook dat ze als tolerant worden gezien.
Maar of dat iets is om trots op te zijn.. Oudvrouwtjes beroven,hasjish,coruptie,herdenkingen verstoren
daar staan marokkenen bekend om :rolleyes:
gebruik je verstand citric ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.