Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dilemma

xsanae
28-11-2002, 12:58

DILEMMA: :( Je hebt je ex-vriend al 6 jaar niet gezien (woont ook ver van elkaar)maar je krijgt wel via via de groetjes van hem. Je wil terug contact met hem opnemen om gewoon vrienden zijn. VRAAG: :confused: Wat zeg je als je hem belt? Hoe gaat hij misschien reageren? Wat zeg je als hij vraagt waar je zijn telnr hebt gevonden? Etc... What should I do???? :rolleyes:

cheetah
28-11-2002, 12:59
hem gewoon bellen.. er zit wel zes jaar tussen.. ik denk dat hij het wel op prijs zou stellen, en zo niet.. screw him then.. je heb zes jaar zonder hem geleefd, dus je weet dat je het zonder hem kan.. succes

Maryam_Iglouzan
28-11-2002, 13:32
JE ZEGT GEWOON JE NAAM EN DAT EVEN HALLO WOU ZEGGEN HIJ GAAT VAST EEN GESPREK VOEREN EN DAN BEGIN JE OVER HOE LEUK JULLIE TIJD SAMEN WAS EN DAT JE GRAAG CONTACT ZOU WILLEN HOUDEN OMDAT HIJ EEN ECHTE STEUN WAS ZO NIET DAN ZEG JE JE WEET NIET WAT JE MIST MAAR DAT GEBEURD WAARSCHIJNLIJK NIET VEEL SUCCES

xsanae
28-11-2002, 17:35
Echt bedankt voor jullie reactie !! Maar wat als hij nu al getrouwd is en het verkeerd opneemt?? Hopelijk weten jullie mij raad!!! ;)

cheetah
28-11-2002, 17:39

als hij het verkeerd opneemt is hij jou gewoon niet waard.. Laat hemd an zijn eigen leven lijden en jij het jouwe. Je kan het in ieder geval proberen.. wie niet waagt wie niet wint..

jimpie
28-11-2002, 17:44
Ik zou niet bellen...Hij is getrouwd en laat hem zijn leven lijden.... Waarom wil je eigenlijk na 6 jaar nog vrienden met hem zijn..??Ben je niet bang dat je misschien verlieft op hem wordt...??

Military_Minded
28-11-2002, 17:50
Origineel gepost door jimpie Ik zou niet bellen...Hij is getrouwd en laat hem zijn leven lijden.... Waarom wil je eigenlijk na 6 jaar nog vrienden met hem zijn..??Ben je niet bang dat je misschien verlieft op hem wordt...?? :goedzo: precies......waarom wil je opeens zo graag contact met hem???

SweetRose
28-11-2002, 17:53
wat je ook doet..succes :zwaai: al is het wel haram maar ja...wie weet tegenwoordig nog wat haram is??!! :rolleyes: alles is halal!!! :rolleyes: niet dus hé!!

al_hamka
28-11-2002, 17:58
Ik zou ook gewoon bellen.... 6 jaar joh :schok: Weet je hoe lang dat is wela... Ik zie mijn exen in ieder geval zeker 1x in het jaar hoor (ookal wil ik ze niet allemaal zien maar jah) Als je er een goed gevoel over hebt moet je gewoon bellen. En gewoon eerlijk zeggen hoe je zijn nummer hebt gekregen: je wilde gewoon effe weten hoe het met hem ging!!! :goedzo: Ik zou het DOEN!!! ** SouSou **