Bekijk volle/desktop versie : wat gaan jullie doen met...



28-11-2002, 12:52
Ik vroeg me af wat jullie gaan doen met el ied?

Blijven jullie thuis gaan jullie weg spreken jullie af met je vriend/vriendin etc.etc.etc.

ben benieuwd

28-11-2002, 13:22


Heee manal!

Met het suikerfeest ga ik denk ik allemaal familie en vrienden opzoeken, zo doen wij dat in ieder geval elk jaar. S ochtends wachten we eerst totdat mn pa terug is van de moskee en dan gaan we gezamelijk thee drinken en dan doen we een familie rondje. Vervolgens verschilt het of we gaan terug naar huis ff chille of we blijven ergens hangen en s avonds zijn we dan ergens uitgenodigd of komt iedereen bij ons. En natuurlijk rinkelt de hele dag de telefoon!!!

Groetjezzzz
Lillah

28-11-2002, 13:24
telefoon rinkelt bij ons ook de hele dag

28-11-2002, 13:25
ja gezellig he? en dan ook nog alle familie in marokko bellen echt gezellug!!

28-11-2002, 13:45


ik ga naar school ..............uitgerekend die dag moet ik iets inhalen

28-11-2002, 13:52
ja das inderdaad balen maar ik moet ook heel even naar school want ik heb een training pc gebruik

28-11-2002, 14:14
ik moet op die dag ook nog sinterklaas helpen

28-11-2002, 14:16
helemaal vergeten dat het sinterklaas is dan

28-11-2002, 14:23
ik denk dat ik met mijn goeie matties:
jomilieeeeeeeee, fadika, karman. hakman,naaitje, samorra en wie nog meer wilt mee gaan lekker uiteten
ahahhahaahhaha
tog jomilieeeeeeeeeee fein jij ik ben langs je geweest bolle waar was je man!!!!!!!!???????????????


ciaooooooooooo

28-11-2002, 14:24

Citaat:
Origineel gepost door Onslaught
jij antwoord laatste tijd alleen met smilies how come how long...

28-11-2002, 14:30
omdat de kleine dingen van het leven waarderen dus en, neeee is geheim dat mag je niet weten

28-11-2002, 16:15

Citaat:
Origineel gepost door $$Roukajah$$
IK MOET OOK NAAR SCHOOL !
ALHOEWEL MAG JE DAN EIGENLIJK WEL NAAR SCHOOL????
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee