Bekijk originele versie : hij wil dat ik het kind laat weghalen
touriya2
21-06-2004, 16:58
dag mensen , ik ben sindskort erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ten eerste: ik ben niet moslims en ik wil geen reacties van zwaar gelovigen van dat ik dom ben of wat dan ook, want dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten nu!
Ik heb vlak voor dat ik erachter kwam gezegd tegen mn vriend dat het over was tussen ons, omdat hij me aan het lijntje hield, hij belde me niet veel, papte aan met andere meiden enzo en hij zei laatst zelfs dat hij alleen voor de seks bij me was. Dus daarom had ik besloten dat ik bij hem weg moest gaan.
Maar toen 2 dagen later deed ik een zwangerschapstest omdat ik hoorde van de dokter dat door antibiotica die ik had geslikt, de werking van de pil verminderd kon zijn. En ja hoor: de uitslag was positief. Zwanger dus. Dus ik vertel het aan de jongen die me zwanger heeft gemaakt.........En hij zei gelijk: weghalen! Laat het weghalen en dan pas ga ik met je verder praten. Dus ik leg uit dat het voor mij niet zo gemakkelijk is en dat ik niet weet of ik het wel kan, in mijn ogen is het moord! Zegt hij: moet ik het uit je buik schoppen ofzo, haal het nou maar gewoon weg.........En hij stelde voor met me mee te gaan naar de kliniek............maar..........
Mensen wat vinden jullie hier nou van ? Wat IS dit voor een jongen? Is dit geen respectloos antwoord?...........Ik begrijp er niks van...................................wat moet ik nou
DaNGeRouZLy
21-06-2004, 17:00
is dit van diezelfde jongen?
Origineel gepost door touriya2
anouar uit amsterdam. 27 jaar, kaalgeschoren, net een eigen huis. Ik ging een tijdje met hem.....ik was helemaal verliefd.....een paar dagen geleden werd hij gebeld en ik hoorde een meidenstem aan de andere kant van de lijn!........en ik merktte duidelijk dat er meer aan de hand was tussen hem en die meid. :( Ik ben eigenlijk op zoek naar deze dame. Ze heeft mijn stem op de achtergrond gehoord............... omdat ik op de achtergrond aan anouar vroeg wie hij aan de lijn had. Hij kapte het gesprek gelijk met haar af ............(en schreeuwde tegen mij dat ik m'n bek moest houden!!!!)
en voordat anouar haar een leugen vertelt, dat ik het 'buurmeisje' was ofzo dat ze hoorde op de achtergrond..........wie weet er misschien meer
en nu zijn jullie dames trouwens gelijk allemaal gewaarschuwd voor deze leugenaar.............
touriya2
21-06-2004, 17:01
ahum ja dus
Inderdaad een respectloos antwoord, vergeet die idioot maar. Denk aan jezelf en je ongeboren kind. Neem even de tijd voor jezelf om goed na te denken wat JIJ graag wilt, wil je dit kind en denk je dat je het alleen op kan voeden of wil je het niet? Denk goed na, het gaat hier om een mensenleven en ook in mijn ogen is dat moord. Je hebt even de tijd, je hoeft niet vandaag of morgen te beslissen. Succes,
Jasmina :zwaai:
touriya2
21-06-2004, 17:02
eh...........ja schaam me wel enigzins
Origineel gepost door touriya2
ahum ja dus
Wat erg, wat een eikel zeg!
DaNGeRouZLy
21-06-2004, 17:02
ga je voor die klootzak je kind weghalen dan :confused:
hij houdt toch ook geen rekening met jou dus waarom zou jij dat wel doen?
Mysticalia
21-06-2004, 17:05
:jammer: wat een sukkel die gast.
Denk eens aan wat jij in JOUW leven wilt voor jou en je babietje inshallah. Hij heeft NOCH RESPECT voor JOU of ZIJN KIND.
:jammer: ik word er echt nie goe van :huil:
:(
geef hem deze http://www.cereza.nl/images/hand/ic_fingers_middelvinger.gif
Mysticalia
21-06-2004, 17:09
:lol:
dat is nie genoeg :moe:
touriya2
21-06-2004, 17:12
Ja mensen ik begrijp niet hoe iemand ZO respectloos kan zijn. ZO gevoelloos....Z'n eigen kind...........en dan zo'n antwoord.............................ik snap het niet
DaNGeRouZLy
21-06-2004, 17:19
hij is geen echte man vandaar hij wil playen en alleen de lusten en niet de lasten.
zorg voor jezelf en de baby in je buik en vergeet deze piece of shitjoch
tiyaah22
21-06-2004, 18:02
schatje jemoet je kind niet wegdoen omwille van hem , hij is oud en wijs genoeg om verantwoordlijk te zyn
je zal er later toch alleen maar spijt voor hebben
hij is jou en je kind niet waard !!!!
wat je ook doet , hou geen rekening meer met hem , deed hij ook niet met jou
k hoop dat je t kind zal houden !!!
Dag Touriya,
Laat dit kindje alsjeblieft niet weghalen. Ik weet dat er veel meisjes nadat ze dit hebben gedaan psychisch in de knoop raken.
Ook al lijkt het nu heel moeilijk, er zijn meerdere en betere oplossingen. De stichting VBOK is speciaal opgericht om te helpen in deze problematiek. Zij hebben hierin heel veel ervaring. Ik raad je aan om hierheen te gaan voor hulp. Je kunt ook eerst kijken op hun site www.vbok.nl
Daar kan je ook zien hoe groot je kindje nu inmiddels is. En geloof me, dan wil je geen abortus meer, want dan zie je dat het hartje al heel vroeg klopt. Dat het al echt een klein mini-leventje is.
Ik begrijp best hoe moeilijk het is, maar doe alsjeblieft geen abortus. Als je raad of steun nodig hebt mag je contact met me opnemen. Want sterkte zeggen en een mening geven is makkelijk gedaan, maar jij staat waarschijnlijk alleen in een heel moeilijke situatie. En als je daarin wel wat hulp en steun kunt gebruiken, wil ik heel graag proberen er voor je te zijn.
Heel veel sterkte, ook met het verwerken van deze ontzettend harde levensles. Ik voel met je mee, 'k heb inmiddels ook vele lessen hierin gehad. Sterkte
mocro_sammy
21-06-2004, 18:09
Een kind is veel belangrijker dan die klootzak, zou ik zeggen. Abortus plegen is echt heel erg, heb en vriendin die het 3 jaar geleden heeft gedaan en ze heeft er iedere dag spijt van.
Ze deed het om bijna dezelfde redenen als jou, haar vriend wilde wel met haar trouwen maar niet als ze zwanger was (en het was el ZIJN kind). Nadat ze het gedaan heeft, kreeg ze echt spijt...dagen huilen...depresief...begon te huilen als ze een kinderwagen met een baby erin zag. Ze trouwde wel met die jongen, maar dat huwlijk is dus niets geworden. En ze vreet zichzelf nog steeds iedere dag op om die ene fout.
Misschien is alles wel mektab, ze is nu wle moslim geworden en zo, maar toch.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.