Bekijk originele versie : Haar stijlen...
NadiaGurl20
21-06-2004, 16:00
O ja nog een vraagje.
Ik heb van een vriendin gehoord dat je je haar kunt stijlen,
door middel van föhnen. Kan iemand mij a.u.b. heel duidelijk zeggen hoe je dit kunt doen? Het enige wat ik weet is je haar wassen en handdoek droog maken...Fill me in, please!! Bedankt...doeii!
Groetjes Nadia :D
NadiaGurl20
21-06-2004, 16:00
By the way ik heb krullend haar, mijn haar is nogal droog.
sabrina12
21-06-2004, 19:08
Je moet je haren eerst in stukken verdelen en dan met een ronde borstel met van die zachte haren l een stuk haarlok mee vastnemen, en met behulp van een fohn het glad strijken
hoop dat je het een beetje begrijpt
sabrina12
21-06-2004, 19:10
ps wel zolang doorborstelen totdat je het gewenste resultaat hebt gekregen
Poesycat
21-06-2004, 20:44
Strijkijzer :hihi:
Silentium
21-06-2004, 21:18
Ik stijl regelmatig mijn haar.
Na het douchen je haar even in een handdoek laten drogen. Vervolgens een föhnmilk gebruiken (bijv van Fructis of Elvive). Je verdeelt je haar is twee helften. Een linker helft en een rechter helft. Bij voorkeur gebruik je een houten ronde borstel en een iets wat krachtige föhn. (Dus niet zo'n prulding die na 5 minuten uitvalt.) Je neemt van achter een pluk en maakt de rest met een klep vast. Je kunt nu weer een beetje van die föhnmilk gebruiken om elke pluk nog beter in te smeren.
Zo ga je van achter naar voor te werk totdat je de helft af hebt. Vervolgens begin je met de andere helft.
Om een goed resultaat te krijgen kun je het beste de borstel heel strak trekken en de föhn vaak genoeg erover heen halen. Zodra je alles hebt geföhnt kun je er eeetje wax in smeren zodat het niet zo gaat pluizen.
Wil je bijv. een leuke lok beneden hebben of een slappe slag naar binnen of buiten, dan kun je de borstel aan deonderkant van het haar draaien en er op richten met de föhn. De borstel blijven draaien. Maar je kunt ook van die krulspelden erin stoppen. Deze moet je dan niet tot helemaal naar boven rollen, maar gewoon een stukje van beneden.
Probeer eerst eens gewoon te oefenen met een plukje haar van voor. Als dat al redelijk lukt kun je het eens proberen met de rest van het haar.
Ik wens je veel succes. ;)
bouchieee
22-06-2004, 11:00
ik heb zelf ook van die droge krullen, en stijl mijn haar vaak met een stijltang. maar laatst heb ik me toch een wondermiddel ontdekt, :regie: ta ta ta ta ANDRELON GLADMAKENDE CREME het is een klein potje. smeer het voordat je je haar gaat fohn in je haar enje haar wordt SUPERSMOOTHHHHHHHH............................
GoogolPlex
22-06-2004, 19:16
Weet je wat ik nooit begrijp, hoe je in godsnaam je achterste haar kunt fohnen? Ik heb egt geen armen van 3 meter lang ofsow.... en krijg je dan geen last van je armen?
SweetRose
23-06-2004, 00:09
Origineel gepost door GoogolPlex
Weet je wat ik nooit begrijp, hoe je in godsnaam je achterste haar kunt fohnen? Ik heb egt geen armen van 3 meter lang ofsow.... en krijg je dan geen last van je armen?
Doet zeker pijn hoor ;). Maar wie mooi wil zijn, moet maar lijden. :D
GoogolPlex
23-06-2004, 15:10
Origineel gepost door SweetRose
Doet zeker pijn hoor ;). Maar wie mooi wil zijn, moet maar lijden. :D
Dat is het punt niet of het pijn doet ofnie..... maar hoe fohn je je achterkant?
hajarchatlady
23-06-2004, 15:14
je hebt ook zo'n kam...die je haar stijl maakt...ik dacht eerst...t zal wel..me nicht heeft dat ding..ging ik een keer gebruiken....en het wertk goed joh :D ik d8...egt leugens....mensen overhalen om het te kopen..maar het werkt wel :D
GoogolPlex
23-06-2004, 16:25
Origineel gepost door hajarchatlady
je hebt ook zo'n kam...die je haar stijl maakt...ik dacht eerst...t zal wel..me nicht heeft dat ding..ging ik een keer gebruiken....en het wertk goed joh :D ik d8...egt leugens....mensen overhalen om het te kopen..maar het werkt wel :D
Zo'n ronde bostel wela?
plattepiva
23-06-2004, 17:16
Heey ik heb ook zo'n droog haar en ik had ook veeeeel moeite nodig om mijn haar te fohnen. :toink: Echt hatelijk!!!
Maar wat heb ik gedaan?
**In Marokko mijn haar laten ontkrullen.En dat hielp me al een heeeeel eind verder.
**En ik kocht een fohn-met-borstel-in-1.Het heet Lissima en het is van Calor en werkt supergoed bij mij.Ik heb maar 1 hand nodig om al het werk te doen en sUpErSnEl klaar!!!!
Ik klaag echt nie meer en als je dat combineert met van die cremes en zo dan kan t resultaat alleen maar MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
zijn. :zwaai: :zwaai: :zwaai:
sabrina12
23-06-2004, 18:32
Hey plattepiv hoe heet die fhon dan wil hem ook kopen dan als het echt helpt
hajarchatlady
23-06-2004, 18:35
Origineel gepost door GoogolPlex
Zo'n ronde bostel wela?
yepss :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.