Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Netanyahu wil Arafat het land uitzetten als hij de leiding krijgt.

DINIM3AK
28-11-2002, 12:21

Harde taal In aanloop naar de verkiezingen proberen de beide kandidaten elkaar af te troeven met harde taal. Zo heeft Netanyahu al beloofd dat wanneer hij de leiding krijgt hij er alles aan zal doen om de Palestijnse leider Arafat het land uit te zetten. Premier De verkiezing is verder belangrijk omdat de Likudpartij in de peilingen naar de verkiezingen in januari een ruime voorsprong heeft op de arbeiderspartij. Daardoor is het vrijwel zeker dat de gekozen Likudleider ook de nieuwe premier van Israël wordt. De huidige premier en de vermeende oorlogsmisdadiger Sharon heeft de beste papieren. ©RTLNieuws.nl

oujdiameghrabia
28-11-2002, 19:00
die arafaat verdiend alles eerlijk gezegd alles door hem wat er nu allemaal met ons broeders gebeurd hij ging el moujahidin opakken en aan de joden in leveren en overal lekker reizen en nuuuuuuuuuuuuuuuu

DINIM3AK
28-11-2002, 19:02
Origineel gepost door oujdiameghrabia die arafaat verdiend alles eerlijk gezegd alles door hem wat er nu allemaal met ons broeders gebeurd hij ging el moujahidin opakken en aan de joden in leveren en overal lekker reizen en nuuuuuuuuuuuuuuuu vergeet niet dat hij een echte strijder is madam. en hij gaat ook niet opgeven! :zwaai:

oujdiameghrabia
28-11-2002, 19:08
maar ik vind dat het nu een beetje te laat is of niet

DINIM3AK
28-11-2002, 19:10

Origineel gepost door oujdiameghrabia maar ik vind dat het nu een beetje te laat is of niet hoezo is het te laat? de strijd is al jaren bezig en is nog steeds aan de gang en blijft totdat palestina terug is!

oujdiameghrabia
28-11-2002, 19:12
als hij van het begin de joden niet geholpen had dan waren we nu een stuk verder

Fargh
28-11-2002, 19:15
hoe bedoel je oujdiameghrabia ?

DINIM3AK
28-11-2002, 19:36
Origineel gepost door oujdiameghrabia als hij van het begin de joden niet geholpen had dan waren we nu een stuk verder ik heb nooit argumenten gezien. dan geloof ik het ook niet zo snel. ik vind dat hij niet altijd goed aanpakt, maar toch vind ik hem wel een strijder. maar de echte strijders zijn HAMAS, JIHAD, en de andere groeperingen daar.