Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is er gebeurd met de liefde van mijn leven?

LZN
21-06-2004, 15:45

Soms hebben mensen het gevoel of de neiging iets van zich af te schrijven. Soms ook in de hoop dat er iemand na het lezen van je verhaal verder kan helpen een oplossing voor je weet. Mijn situatie heb ik uitgebreid met vriendinnen, lieve zus besproken. Mijn gevoel is dat omdat zij het van dichtbij hebben meegemaakt het door heel andere ogen zien dan bijvoorbeeld: JULLIE. Die mij niet kennen en de relatie tussen mij en mijn leven ook niet kennen. Nu mijn verhaal. Ik had een lieve vriend, alles tussen ons was zo mooi. Het leek een droom, we zaten op een lijn. We konden met elkaar lachen, discussieren, goed ruzie maken maar altijd weer met een telefoontje of sms was het weer goed. Liefde was echt sterk dat voelden we allebei. Is het vrouwelijke intuitie of gewoon een feit wat ik na een tijd voelde. Hij belde me minder vaak, veranderde erg van karakter hij hield geen rekeing met mijn gevoelens meer, had altijd chagerijnige stemmingen. Ik begreep hem niet meer. Hier wees ik hem allemaal op daar had hij geen antw. op. Het zou over gaan zei hij ik moest me niet zo druk maken. Ik wist precies hoe hij in elkaar zat. Telepathie was het altijd tussen ons. Ik voelde hem heel goed aan, als hij ergens mee zat wist ik het en belde hem meteen op en dan was het ook precies het geval. Omgekeerd was het ook zo. Kortom hij was zichzelf niet meer dat was voor mij echt eng. Hij gedroeg zich respectloos tegenover zijn familie hoorde ik van zijn nichten die ik regelmatig sprak. Zij waren op de hoogte van mijn relatie met hem. Als ik het niet meer wist belde ik ze op en zij vertelde me dat het leek of hij een gedaanteverandering had ondergaan. Hij had aan iedereen een hekel en erger nog ik voelde dat ook bij mij! Ik huilde nachten om hem mijn dagen was leeg en levenloos. Meerdere keren maakte hij het uit en wilde mij niet horen. Ik was hem kwijt ook al praatte ik tegen hem hij was onbereikbaar voor mij. Tot hem doordringen werkte niet. Ik was de wanhoop nabij. Ik wist het niet meer. Op een dag maakte hij het uit in eens dit keer voorgoed. Ik was kapot. Ik kon niet meer moeite doen had geen zin. Zijn nicht belde me op hij had het haar ook verteld. Zij begreep het niet alles was zo mooi tussen ons. Hij was weg van mij en ik van hem. We hebben mooie dingen gedaan samen waar ik nu nog aan terug denk. Dit kan hij onmogelijk zijn vergeten! Met zijn nichten hadk goed contact maar nu een 2 maanden geleden heb ik met ze het contact verbroken. Ik heb het ze uitgelegd waarom ik het zo wilde. Mijn leven is getrouwd nu 2 maanden daarom ik kon het niet aan. Nu denk ik dat hij daarom zo veranderd was, mij niets verteld heeft. Wat kan dit betekenen? Wie laat het allermooiste geschenk gaan en alles kapotmaken en dit doen? Bedankt voor het lezen lieve mensen..

touriya2
21-06-2004, 15:53
is hij nu getrouwd met een ander bedoel je?

Live4glory
21-06-2004, 15:54
Zo is het leven !

mazhar
21-06-2004, 15:55
Dat betekent dat er een beter iemand voor je is, het is niet omdat je denkt dat hij de ware is, dat hij het ook is.

LaLa_SoFiA
21-06-2004, 15:57

wat erg....:(

touriya2
21-06-2004, 16:00
ik begrijp het achterste gedeelte geloof ik niet helemaal precies, maar als het is wat ik denk te lezen: dat hij nu getrouwd is met een ander, dan is DAT de reden geweest. OF hij was al van plan met die ander te trouwen toen hij nog met jou had OF hij had zn interesse verloren in je en is daarom nu met een ander getrouwd. Ik vind het een botte hond! Lieve schat, je bent meer waard. Maar ik begrijp je verdriet heel goed.

Mysticalia
21-06-2004, 16:14
:verdriet: wat erg... :( Dit kan enkel betekenen dat iemand veel beter voor je mektab is dan die onozelaar die met je voeten heeft gerammeld :kwaad: Zet je erover ookal lijkt het nu onmogelijk. sterkte.

Mysticalia
21-06-2004, 16:25
Origineel gepost door Miss_Verdriet het lijkt me onmogelijk......Mysticalia. Wonde is vers, is niet meer logisch dat je denkt dat het onmogelijk is. :( Tijd heelt ALLE wonden, zelfs de wonde die deze smeerlap je heeft aangedaan :kwaad: Move on with your life, hij is klaarblijkelijk met zijn leventje wel doorgegaan en dat MET een vrouwtje :kwaad: . :verdriet:

Casaouia_Style
21-06-2004, 16:34
Origineel gepost door Miss_Verdriet Bedankt touriya voor je reactie. Maar of zijn interesse in mij weg was kan ik me niet indenken. Hij vertelde me toch altijd dat hij van me hield. Waarom had hij dan niet eerlijk kunnen zijn of zijn die marokk. mannen, wezens die hun eigen mede-moslims niet waarderen? Nee zo was hij niet. :( wat erg zeg!.....ik zou je graag een antwoord/oplossing willen geven maar simpel gezegd kan niemand de pijn verzachten voor je vreselijk hoe mensen elkaar kunnen kwetsen! onbewust of bewust! Inshallah komt het wel goed met je, hij is jou blijkbaar niet waard anders had hij wel ingezien hoe dierbaar je voor hem bent! Allah ie zjeeb sber! :(