Bekijk originele versie : Help, Ik wil op VAKANTIE maar het kan niet
zeytoena
21-06-2004, 15:16
Hey hey iedereen,
Wie kan mij helpen. Ik heb een verblijfsvergunning en mijn kinderen ook. Maar de verblijfsvergunning van mijn kinderen verloopt in de zomer. Ik heb een nieuwe aangevraagd, maar ik krijg het in de vakantie pas. Ik wil op vakantie gaan.
Wie van jullie weet waaar ik een terugkeer visum kan gaan aanvragem of wie ik moet bellen.
PLEASSSSSSSSSSSSSSSSE HELP ME, IK BEN NECHT DESPRED
groetjes vriendin
missarmani
21-06-2004, 15:23
al3fritaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! zo snel heb je kinderen kunnen baren!
Origineel gepost door zeytoena
Hey hey iedereen,
Wie kan mij helpen. Ik heb een verblijfsvergunning en mijn kinderen ook. Maar de verblijfsvergunning van mijn kinderen verloopt in de zomer. Ik heb een nieuwe aangevraagd, maar ik krijg het in de vakantie pas. Ik wil op vakantie gaan.
Wie van jullie weet waaar ik een terugkeer visum kan gaan aanvragem of wie ik moet bellen.
groetjes vriendin :rolleyes: Bij de ambassade in Rabat
zeytoena
21-06-2004, 15:48
Origineel gepost door missarmani
al3fritaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! zo snel heb je kinderen kunnen baren!
Schatjuhh, Ik heb het probleem niet ben een nederlandse ze3ma ze3ma. Maar weet jij misschien waar je de visum kunt halen om alsnog Nederland terug te komen.
En de beneluxconsulaat in Marokko, ik weet het niet. Ik vraag mijn iemand wel inMarokko.
Bye bye
Oja missarman, is jouw mannetje al terug of hoe zit het
missarmani
21-06-2004, 16:17
hey skatje,
in Rabat moet je het aanvragen. ik weet zeker dat het kan, maar ik moet je wel zeggen dat het veel tijd in beslag gaat nemen.
maar wat mijn liefje betreft: hij vertrekt a.s. vrijdag :)
hoe gaat het met jou? lang ni gezien!
bossa :zwaai:
Origineel gepost door zeytoena
Hey hey iedereen,
groetjes vriendin
0900-1234561, Ind, Daar kun je een afspraak maken om een terugkeer visum te halen kost 40 euro per visum
Ma3a saalama
zeytoena
25-06-2004, 13:28
Zo hey jullie zijn snel.
Ik heb mijn zaakjes hamdoelilah geregeld. Er is met spoed een dinges geopend in hoofddorp waar mensen gratis hun visum kunnen gaan halen.
zeytoena
25-06-2004, 13:31
Origineel gepost door missarmani
hey skatje,
in Rabat moet je het aanvragen. ik weet zeker dat het kan, maar ik moet je wel zeggen dat het veel tijd in beslag gaat nemen.
maar wat mijn liefje betreft: hij vertrekt a.s. vrijdag :)
hoe gaat het met jou? lang ni gezien!
bossa :zwaai:
Zooo hey,
Dus vanaf vrijdag is het ........................................ Wa ik wwil de details horen. Ik zie mercedesje vaak, je weet in de buurt sportschool school stage van alles en nog wat.
Hoe is het a zwiena djallie, zwanger of nog niet
Minaatjuh
25-06-2004, 13:35
Als Je weet Dat je op vakantie gaat..moet je ALTIJD een paar maanden voor dat je weggaat controleren of je paspoort of verblijfsverkunning nie over tijd zijn...:)..
Minaatjuh
25-06-2004, 13:35
Als Je weet Dat je op vakantie gaat..moet je ALTIJD een paar maanden voor dat je weggaat controleren of je paspoort of verblijfsverkunning nie over tijd zijn...:)..
zeytoena
26-06-2004, 23:33
Origineel gepost door Minaatjuh
De vreemdingenpolitie heeft een achterstand en daar waren wij de dupe van
xghizlanx
08-07-2004, 14:41
Je moet naar de IND (vreemdelingen dienst) me zus had precies hetzelfde probleem en is toch wel geholpen. Ze is nu wel al op vakantie... veel suc6
Groetjes
Ghizlan
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.