Bekijk originele versie : Waar in Marokko heb je een bouwmarkten?
MarocinoRifino
11-01-2010, 21:26
Welke bouwmarkten heeft Marokko.. ik ken er namelijk geen.
Is het niet slim om een Hornbach in Marokko te hebben. Heel veel mensen hebben problemen om materiaal te vinden of verf te mengen ergens.
Speciale boren, zaagboren blabla.. kun je heeeeel moeilijk vinden of zeg maar helemaal niet. Moet je ze speciaal helemaal uit Nederland halen om ze daar te gebruiken.
Voor een land als Marokko dat in opbouw is en alleen maar nieuwe projecten begint is het toch slim om zn bouwmarkt te beginnen of niet..??
Weet iemand of hier vraag naar is.. is er ooit een marktonderzoek gedaan in Marokko over deze kwestie.
____
Een stad als Nador heeft nooit gedacht aan een parkeergarage. Is toch krankzinnig om een parkeerplaats te vinden in die stad. Ik zou zeggen bouw er meerdere toch. Kan iemand mij vertellen of daar al iets over bekend is?
__
slijmbalnmr1
11-01-2010, 21:59
Ik ken Bricoma...het is een doe-het-zelf winkel. Ik heb zelf Bricoma in Rabat bezocht..verder weet ik dat ze ook een filiaal in Casa en Agadir hebben...
Overigens wel een zeer interessante markt...vooral qua materiaal is er zeker wel vraag naar. Ik zou zeggen ga op onderzoek uit!
nad0r112
13-01-2010, 19:07
In Marokko zou dit een gat in de markt zijn.. :)
Maar je kunt je goede ideeen beter voor je houden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ga op onderzoek uit, er is ontzettend veel over te vinden...
nador123
13-01-2010, 19:13
er zijn wat klein winkels hier een daar in arif noemen we ze pieces oftwel onderdelen meestal hebben ze auto/brommer onderdelen en andere dingen maar weinig bouw materialen zoals de gamma.
nador123
13-01-2010, 19:14
is daar behoeft aan ?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.