Bekijk originele versie : Help: Hoe Vergeeft Allah Incest???
Salamoe alaikum broeders en zusters,
Ik heb zonder nadenken en alsof si7r mij stuurde, toen mijn ouders op bezoek waren en ik samen met mijn 2 jaar jongere zus thuisbleef, haar aangeraakt en meer ik ben er zelfs eventjes in geweest toen ik weer mijn verstand kreeg nadat ze het uitschreeuwde van de pijn. Ze is pas 17, hoe kan ik worden vergeven en hoe kan zij mij vergeten. Ze durft er natuurlijk niet te praten over en we negeren elkaar al nu een paar weken en soms kijkt ze me aan alsof ze me wil vermoorden, hoe kan ik zoiets hebben gedaan en wie kan mijn zusje helpen met dit te verwerken ik kan je haar msn geven alleen meisjes natuurlijk aub alleen serieuze reacties..
Origineel gepost door Yaseen
Ik heb zonder nadenken en alsof si7r mij stuurde, toen mijn ouders op bezoek waren en ik samen met mijn 2 jaar jongere zus thuisbleef, haar aangeraakt en meer ik ben er zelfs eventjes in geweest toen ik weer mijn verstand kreeg nadat ze het uitschreeuwde van de pijn. Ze is pas 17, hoe kan ik worden vergeven en hoe kan zij mij vergeten. Ze durft er natuurlijk niet te praten over en we negeren elkaar al nu een paar weken en soms kijkt ze me aan alsof ze me wil vermoorden, hoe kan ik zoiets hebben gedaan en wie kan mijn zusje helpen met dit te verwerken ik kan je haar msn geven alleen meisjes natuurlijk aub alleen serieuze reacties.
ik hoop dat je doodvalt, vuile hoereloper!!!
tfoe tfoe tfoe, wollah je bent de GROOTSTE VUILE LAFAARD OP DEZE SITE
Homo's, en al de rest kan ik nog aannemen, maar dit slaat echt werkelijk ALLES! hoe durf je je EIGEN zus zoiets aan te doen?????????? Hoe durf je!
Tfoe glik! Ik hoop dat je in de hel zult branden hiervoor!
Meen je dit serieus of is dit een flauwe grap????
ALs jullie klein waren dan kon ik het misschien nog begrijpen, maar je moet niet de schuld aan si7r geven want dat slaat nergens op. Ik weet echt niet wat je kan doen, zeg het niet tegen je ouders, die worden er verdrietig van. En je zusje, liet zij zich zomaar meesleuren of dwong je haar???
Mysticalia
21-06-2004, 14:13
:schok:
:verdriet:
Je moet vergiffenis aan je zus vragen.
3afrieta
21-06-2004, 14:14
Ik heb zonder nadenken en alsof si7r mij stuurde, toen mijn ouders op bezoek waren en ik samen met mijn 2 jaar jongere zus thuisbleef, haar aangeraakt en meer ik ben er zelfs eventjes in geweest toen ik weer mijn verstand kreeg nadat ze het uitschreeuwde van de pijn. Ze is pas 17, hoe kan ik worden vergeven en hoe kan zij mij vergeten. Ze durft er natuurlijk niet te praten over en we negeren elkaar al nu een paar weken en soms kijkt ze me aan alsof ze me wil vermoorden, hoe kan ik zoiets hebben gedaan en wie kan mijn zusje helpen met dit te verwerken ik kan je haar msn geven alleen meisjes natuurlijk aub alleen serieuze reacties.
WALLAH JIJ BENT ZIEK :boos:
GA EERST AAN HAAR VERGIFFENIS SMEKEN
HOE KAN JE HAAR DIT AANDOEN EN HOE KAN ZIJ MET ZICHZELF LEVEN
alatief...als je mijn broertje was had ik je neergestoken...heeft niets met sgioer te maken maa met het feit dat jullie alleen waren en jij geil werd...geef maar toe......ziek
Origineel gepost door Mysticalia
:schok:
:verdriet:
Je moet vergiffenis aan je zus vragen.
Jep.. Denk ik ook ja.. :confused:
Origineel gepost door Moe
Jep.. Denk ik ook ja.. :confused:
VERGIFFENIS moet hij inderdaad vragen, maar zelfs al krijgt hij dit, het leed is geschied, en dit kan hij niet meer uitwissen. Hoe kan je nu verwachten dat dit vergeten wordt, dit laat de littekens na bij zijn zus voor de rest van haar leven. Meskiena, ik heb echt met dat meisje te doen...
je vertelt dat je zus 2 jaar jonger is dan jij, zij is 17, dus jij 19, waarom staat in jouw profiel dat je dan 23 bent???
Of ben je hier gewoon aan het liegen?! Zo ja, zoek hulp, zo neen, zoek hulp, want HULP HEB JE SOWIESO NODIG. Tfoe, alleen het gedacht al! :auw:
Origineel gepost door Rabat1
VERGIFFENIS moet hij inderdaad vragen, maar zelfs al krijgt hij dit, het leed is geschied, en dit kan hij niet meer uitwissen. Hoe kan je nu verwachten dat dit vergeten wordt, dit laat de littekens na bij zijn zus voor de rest van haar leven. Meskiena, ik heb echt met dat meisje te doen...
Moge Allah haar veel sabr geven meskiena.. :tranen:
Origineel gepost door Rabat1
je vertelt dat je zus 2 jaar jonger is dan jij, zij is 17, dus jij 19, waarom staat in jouw profiel dat je dan 23 bent???
Of ben je hier gewoon aan het liegen?! Zo ja, zoek hulp, zo neen, zoek hulp, want HULP HEB JE SOWIESO NODIG. Tfoe, alleen het gedacht al! :auw:
Slimme meid.. ;) , K zie het..
thday: 04-03-1981
Leeftijd: 23
Sterrenbeeld: Vissen
mii_casawiea
21-06-2004, 15:07
hesoema helek
zo iets kan je je zusje toch niet aan doen
tfoe k hoef er niet eens aan t e denken mesieka
heb medelijden met haar......
detectivebureau :stout:
Hij reageert helemaal neit meer
Origineel gepost door LadyLo
detectivebureau :stout:
Hij reageert helemaal neit meer
I know, Gewoon betrapt
Origineel gepost door Moe
Moge Allah haar veel sabr geven meskiena.. :tranen:
Ja echt!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.