Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Israel wilt niet met leugens ophouden

Pagina's : [1] 2 3

DINIM3AK
28-11-2002, 12:02

In de Keniaanse havenstad Mombasa zijn ten minste elf doden gevallen toen vlak voor het Paradise Hotel een autobom ontplofte. Op hetzelfde moment werd een vliegtuig beschoten. Brand Tientallen mensen, waaronder ook enkele kinderen, raakten gewond. Dat heeft een Keniaanse regeringswoordvoerder gemeld. In het hotel brak na de explosie brand uit. Onder de slachtoffers zijn behalve Keniaanse werknemers van het hotel vooral veel Israëliërs. Het hotel is populair onder Israëlische toeristen; de eigenaar is volgens de Israëlische televisie een Israëliër. De Israëlische regering heeft direct een vliegtuig naar Mombasa gestuurd voor de verzorging van de slachtoffers. Vliegtuig Op vrijwel hetzelfde moment werd een Israëlisch vliegtuig met 270 mensen aan boord bij het vertrek uit Mombasa beschoten met twee raketten. Het vliegtuig zou geraakt zijn, maar kon de vlucht naar Israël voortzetten. Ontploffing Het hotel is door de ontploffing deels ingestort en staat in brand. Vermoedelijk bevinden zich in het gebouw nog meer doden en gewonden, want zeker zestig mensen worden vermist. In 1998 werden de Amerikaanse ambassades in de Keniaanse hoofdstad Nairobi en Dar es Salaam in Tanzania getroffen door autobommen. Daardoor kwamen 224 mensen om het leven en raakten duizenden mensen gewond. De Verenigde Staten schrijven die aanslagen toe aan al-Qaeda, het terreurnetwerk van Osama bin Laden.

DINIM3AK
28-11-2002, 14:18
Origineel gepost door achmad ach ja. je weet hoe dat gaat hè, na een week geen bomaanslagen van palestijnse kant, moeten ze toch excuus hebben voor de dagelijkse doden die hun maken? kunnen ze weer kletsen: zie je wel; het terrorisme is nog lang niet afgelopen. jij begrijpt het :D

Zelfkritiek
28-11-2002, 14:30
Origineel gepost door achmad ach ja. je weet hoe dat gaat hè, na een week geen bomaanslagen van palestijnse kant, moeten ze toch excuus hebben voor de dagelijkse doden die hun maken? kunnen ze weer kletsen: zie je wel; het terrorisme is nog lang niet afgelopen. Dus dit was volgens jou geen terrorisme?? De auto voor het hotel had gewoon een plotselinge klapband, maar helaas bleek de band niet gevuld met lucht, er zat dynamiet in... Je hebt gelijk, heel toevallig allemaal, dus zeker geen terrorisme... :confused:

DINIM3AK
28-11-2002, 14:35
Origineel gepost door Zelfkritiek Dus dit was volgens jou geen terrorisme?? De auto voor het hotel had gewoon een plotselinge klapband, maar helaas bleek de band niet gevuld met lucht, er zat dynamiet in... Je hebt gelijk, heel toevallig allemaal, dus zeker geen terrorisme... :confused: de vraag blijft wie zit daarachter!! en zeg mij niet dat niet de joden die daar achter zaten!! :zwaai: hou je zelf voor de gek?? :zwaai:

Rizkkii
28-11-2002, 15:43

Zolang j0den moslims vermoorden zullen de vervloekte volk nooit maar ook nooit veilig voelen.. j0den denken door strenge bewaking van schiphols veilig kunnen vliegen mis dus!!!! Ik heb al eerder geschrijven dat de komende aanslagen op vliegtuigen zullen met anti-tank rakketen uit de lucht gehaalt worden.. j0den moeten beseffen doorgaan met moorden op de onschuldig Palestijns bevolking zal en zul veel aanslagen gepleegd worden op de j00ds belangen. Dit is maar het begin..Er zullen meer meer aanslagen komen..ook in europa..

Fargh
28-11-2002, 16:07
Waar baseer jij je op ? Kom ni niet af met 'geheim' of 'mag ik niet zeggen'. Als dat zo is, moet ik gewoon heen gevolg geven aan jou posts. Niet dat ik dat nu doe, trouwens.

gertje
29-11-2002, 10:53
weten jullie wel wie met de laatste intifada zijn begonnen??? Joden kennen het begrip "intifada" niet. Arafat's tweede man zegt spijt te hebben de laatste intifada te zijn begonnen. IK BEGRIJP DUS NIETS VAN HET STANDPUNT VAN DE jonge marokkanen die in dit land leven. Die denken dat de joden ermee begonnen zijn. Hoe eigenaardig is dat toch? het geeft wel te denken welke opvoeding (vanuit de moskee) deze jongeren hier krijgen. Dat belooft niet veel goeds zoals zij in belgie al hebben laten zien. Ook hier staan deze jongeren te trappelen van ongeduld om met rellen te starten.

Noa
29-11-2002, 11:09
Origineel gepost door gertje weten jullie wel wie met de laatste intifada zijn begonnen??? Joden kennen het begrip "intifada" niet. Arafat's tweede man zegt spijt te hebben de laatste intifada te zijn begonnen. IK BEGRIJP DUS NIETS VAN HET STANDPUNT VAN DE jonge marokkanen die in dit land leven. Die denken dat de joden ermee begonnen zijn. Hoe eigenaardig is dat toch? het geeft wel te denken welke opvoeding (vanuit de moskee) deze jongeren hier krijgen. Dat belooft niet veel goeds zoals zij in belgie al hebben laten zien. Ook hier staan deze jongeren te trappelen van ongeduld om met rellen te starten. Weer een Nederlander die denkt dat alle Marokanen hetzelfde zijn..je moet alles beter lezen!!! Heb je gisteren ook gevraagd te doen.......welk deel begreep jij daar dan niet uit?

DINIM3AK
29-11-2002, 15:15
Origineel gepost door Defender Overigens interessant dat er maar 4 van die reketten in de Santorini zaten. Terwijl die dingen juist ultime terreurwapens zijn....maar je, misschien vertrouwen de leveranciers de Palestijnen ziet zo....ze zouden eens tegen henzelf gebruikt kunnen worden. je mag zeggen wat je wilt, maar zeg niet dat ze daarmee niks hebben bereikt :zwaai: Alleen de angst waar jullie mee leven is wel genoeg :zwaai: jullie leven maar van binnen zijn jullie al dood :zwaai: :zwaai:

Morgaine
29-11-2002, 15:53
Origineel gepost door DINIM3AK je mag zeggen wat je wilt, maar zeg niet dat ze daarmee niks hebben bereikt :zwaai: Alleen de angst waar jullie mee leven is wel genoeg :zwaai: jullie leven maar van binnen zijn jullie al dood :zwaai: :zwaai: Je maakt jezelf illusies.

DINIM3AK
29-11-2002, 16:08
Origineel gepost door Morgaine Je maakt jezelf illusies. ben je soms aangesproken??

DINIM3AK
29-11-2002, 16:13
Origineel gepost door jacko Je hoeft hier niet aangesproken te zijn om te mogen praten. Je maakt je illusies, je bent hopeloos verdwaald. hahaha verdwaald? dat was een feit wat ik geschreven had!! :zwaai:

Morgaine
29-11-2002, 16:15
Origineel gepost door DINIM3AK ben je soms aangesproken?? Je hebt het over jullie... heel algemeen... dus val ik daar ook onder ja. Anders moet je maar specifieker zijn. Morgaine

Noa
29-11-2002, 16:23
Geloof en opvattingen of een mening hebben dat zijn 2 verschillen hij heeft hier een mening....hou geloof er aub buiten, wordt al zo vaak door het slijk gehaald door mensen die denken te weten hoe en wat.....dus please?!

DINIM3AK
29-11-2002, 16:46

Origineel gepost door jacko Ik vind het altijd knap van mensen dat ze zonder een greintje bewijs toch de waarheid denken te hebben. Daarin ben je hopeloos verdwaald. Jouw wetenschap is een geloof, jij kiest voor je geloof. Met de waarheid heeft dat weinig te maken. het heeft meer met rechtvaardig te maken, de waarheid en dat willen de joden nooit horen natuurlijk!! :zwaai: jullie hebben een land gestolen!! is dat rechtvaardig? jullie slachten kinderen dagelijks!! is dat rechtvaardig? jullie verwoesten dagelijks huizen van onschuldige mensen!! is dat rechtvaardig? je hoeft mij niet te vertellen wat rechtvaardig is en wat niet! conclusie: jullie zijn niet menselijk!!!!! :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3