Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meer emigranten dan immigranten

Pagina's : [1] 2

misz_bella
21-06-2004, 13:15

VOORBURG - Voor het eerst in twintig jaar vertrokken in 2003 meer mensen uit Nederland dan er kwamen wonen. In totaal emigreerden 104.800 mensen, terwijl het aantal immigranten op 104.500 lag. Dat heeft het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) maandag gemeld. Het CBS schrijft de oorzaak van het zogeheten vertrekoverschot vooral toe aan Antillianen, die steeds vaker terugkeren naar de Nederlandse Antillen. Ook onder andere bevolkingsgroepen met zowel een westerse als niet-westerse achtergrond nam de emigratie toe. In 2002 kwamen nog 24.000 mensen meer naar ons land dan er vertrokken.

sidiahmed
21-06-2004, 15:18
Origineel gepost door nadieh Wanneer vertrekt de volgende kudde? to your information. wat de bevolking ook mag beweren van vol is vol nederland heeft immigranten nodig wil het de huidige welstand handhaven. m.a.w de bovenstaande cijfers zijn geen goed teken voor nederland.

Erwin
21-06-2004, 15:29
Je l#lt. Immigranten zijn helemaal niet nodig.

misz_bella
21-06-2004, 15:30
Origineel gepost door nadieh Wanneer vertrekt de volgende kudde? :rolleyes:

sidiahmed
21-06-2004, 15:45

Origineel gepost door Erwin Je l#lt. Immigranten zijn helemaal niet nodig. west europa heeft de komende 10-20 jaar zo'n tientallen miljoenen immigranten nodig. zoek op de europese commisie website daar staat een onderzoek naar. ik weet niet percies de juiste cijfers meer aangezien ik dit in een opleiding had gehad 2 jaar geleden. als ik me niet vergiste was dat iets van de groot orde van 100 miljoen of meer en wees maaar zeker dat nederland dat ook nodig heeft om de vergrijzing tegen te gaan.

misz_bella
21-06-2004, 15:45
Origineel gepost door NlLovester hahah nu de rest nog dus raihana pack ur bags girl ;) raihanan???? wie is dat in godsnaam???

misz_bella
21-06-2004, 15:53
Origineel gepost door NlLovester hehhe een gekke wijffie :D :rolleyes:

sidiahmed
21-06-2004, 16:00
Origineel gepost door Mangin Let wel, hoog opgeleide migranten. Analfabete import bruiden en bruidegommen kunnen we missen als kiespijn. Er wordt hier wel eens vergeten dat de ene immigrant de andere niet is.... en dan komt de ethische kwestie naar boven :rolleyes: als europa alleen de hoogopgeleiden wil wat gebeurt er dan in de landen van herkomst? juist ja brain drain. hoe kunnen die landen dan zich gaan ontwikkelen als fort europa alleen hun beste mensen wil. de gevolgen kunnen desastreus worden in de wereld.

sidiahmed
21-06-2004, 16:03
Origineel gepost door Mangin Let wel, hoog opgeleide migranten. Analfabete import bruiden en bruidegommen kunnen we missen als kiespijn. Er wordt hier wel eens vergeten dat de ene immigrant de andere niet is.... en je vergeet ook dat de meeste mensen die emigreren hoogopgeleiden zijn dus heb ik wel gelijk met mijn eerste bericht dat het geen goede zaak was voor nederland dat er mensen emigreren

Huey
21-06-2004, 22:06
Origineel gepost door Ononono Misschien net als in de VS met een greencard werken. Dat is een tijdelijke werkvergunning. Zo voorkom je dat mensen hier blijven "hangen" en haal je ze ook niet definitief weg uit hun eigen land want sidiahmed heeft gewoon een keihard punt hier. Het is niet goed als je definitief hoogopgeleiden uit landen plukt waar ze ook heel hard nodig zijn. Who cares wat er in de landen van herkomst gebeurt?.... is dat ons probleem? Dacht het niet. Als ze die mensen daar willen houden moeten ze meer loon gaan betalen.

CitriC
21-06-2004, 22:17
Origineel gepost door Poitiers Nou, het Kabinet hoeft helemaal niet voor werk te zorgen voor lieden die geen Nederlander willen zijn c.q. Nederlanders maar vieze kafirs vinden. Het zal meer zo gaan dat onaangepaste ongewenste elementen gewoon geen werk van wie dan ook zullen krijgen. En wie jong en gezond is krijgt dan ook geen bijstand meer, dus.....wegwezen is de enige optie; probleem opgelost. Er zijn oost-europeanen zat (met een passende christelijke achtergrond) die we zo hierheen willen halen. Die mensen doen niet moeilijk en zullen zéér welkom zijn. LPF: Polen weren van Nederlandse arbeidsmarkt Uitgegeven: 22 oktober 2003 19:55 DEN HAAG - De LPF wil dat de Nederlandse grenzen de komende jaren gesloten blijven voor werknemers uit de voormalige oostbloklanden. LPF-Tweede-Kamerlid Van As wil woensdagavond een motie met deze strekking indienen tijdens een debat over het najaarakkoord tussen regering, vakcentrales en werkgeversorganisaties. "De LPF wil niet lijdzaam toezien hoe na 1 januari bussenvol Poolse arbeiders via de Duitse wegen de Nederlandse arbeidsmarkt overspoelen," aldus de LPF. De Nederlandse regering moet daarom de Nederlandse grenzen voor de maximale duur sluiten voor arbeiders uit de voormalige oostbloklanden. Volgens de LPF kan ons land een voorbeeld nemen aan de Duitse regering, die de grenzen zeven jaar dicht houdt voor de goedkope arbeidskrachten. Zééééér welkom inderdaad.. Het is niet alleen de LPF die er zo over denkt..

CitriC
21-06-2004, 22:19
Origineel gepost door Huey Who cares wat er in de landen van herkomst gebeurt?.... is dat ons probleem? Dacht het niet. Als ze die mensen daar willen houden moeten ze meer loon gaan betalen. Absoluut geen schrijntje geweten.. Besef je niet dat je voor het zelfde geld in een 3e wereldland zou zijn geboren..?

minous21
22-06-2004, 20:49
Ik ga ook Nederland verlaten, ik ga in Duitsland wonen maar blijf wel in Nederland werken (ben eigenlijk een economische vluchteling). In Duitsland hebben ze mooie en goedkopere woningen.........

lepa_brena
23-06-2004, 18:36
Origineel gepost door misz_bella :rolleyes: Dat ben jij trut! ;)

Pagina's : [1] 2