Bekijk originele versie : Al 2 jaar lang pijnlijke borsten !
Palmolive-meid
11-01-2010, 17:49
Ik heb al twee jaar lang zeer pijnlijke borsten.
Er is een echo gemaakt 1 jaar geleden en daar is niks op te zien.
Dokters die aan mn borsten voelen zeggen dat alles oke is. En zolang er geen bloed en witte troep uitkomt is alles goed.
Maar ik maak mij vette zorgen.
Ik voel ook bobbels op mn borsten die echt heel pijn doen dag in dag uit !
Ik heb geen masthopatie. Ik heb ook niks met mn borstklieren.
Ik stel me ook niet aan. Maar ik verga wel vd pijn.
Ik heb geen groote borsten, 80 B. Dus daar kan het ook niet aan liggen.
Wie o wie kan mij AUB helpen. !????????
Palmolive-meid
11-01-2010, 17:51
Als je niet kan helpen, help dan op zn minst door mn topic te uppen...
blijf naar de dokter gaan laat je niet klein krijgen !!! misschien moet je in marokko je laten onderzoeken....
een vriendin van mij haar moeder ging tig keer in nl naar de dokter omdat ze buikpijn had ze hebben haar zo vaak onderzocht en zeiden telkens dat het aan haar voeten lag dat ze buikpijn had ze moest speciale schoenen kopen voor platvoeten ofzo...
heeft ze allemaall gedaan die pijn bleef maar...uiteindelijk is ze in marokko na kliniek gegaan voor onderzoek...nou wat bleek?? ze had gewoon een kieste in haar buik... is ze terug gegaan naar nl met dossier van marokko... en hebben ze hun fout bekent :moe: en ze is hier geopereerd en kieste is eruit gehaald.... nu heeft ze hamdoulah nergens last meer van
Niet naar 1 dokter gaan. Ga naar verschillende. Wat de ene niet ziet kan de andere zien.
Palmolive-meid
11-01-2010, 22:35
Ja oke dat is waar..
Jezelf niet ongerust maken dat is voor niets nodig:sjans:
GoudAppeltje20
13-01-2010, 00:53
Vraag om een second opinion.
Dit klinkt echt heel eng en je moet je er zeker wel zorgen om maken.
Zoals een ander lid zei, ga anders naar Marokko.
Met zulke dingen kun je beter voorzichtig zijn.
Ik heb ook last van pijn, maar bij ligt het aan mijn borstklieren die ontstoken zijn. Dit heb ik trouwens 2 keer laten onderzoeken.
Ghair inscha allah.
Slik je de pil? Daar kan het ook van komen? Ik heb altijd last van me borsten vooraf aan mijn menstruatie.
Bent_Temsamane
13-01-2010, 19:46
Heb ik ook weleeens maaar niet zo erg. Kan ook aan hormonen liggen zeggen ze.
Hoe oud ben je?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.