Bekijk originele versie : thuis moeilijk
amalLoveKhali
28-11-2002, 11:45
ik heb het thuis heel erg moeilijk word gek van me ouders zeiken telkens aan me kop me moeder kan me moeilijk loslaten ik wil niet weglopen voor me problemen wat moet ik doen ben 20 wil een toekomst bouwen en me moeder is vanaf vroeger al bezorg om me help iemand!!!!!!!!! :(
ze is bezorgd omdat ze van je houdt...
zakia_1984
28-11-2002, 12:24
wat wil je doen dan?
Itsjustme
28-11-2002, 12:27
he meid... laat dat uit je hoofd weglopen ok? het je ma lieve schat zo zijn ze gewoon ze zijn bang dat hun meissie iets overkomt en dat het hun schuld is mjin ma is ook zo maar, ik zeg altijd tegen haar ma bel me als je bezorgd bent en ik bel ook altijd als ik de deur uit bent zo wordt ze ook gerust gesteld misschien helpt dat??? try it hoop dat je rwat aan hebt kusieezz moi
MissBlaBla
28-11-2002, 12:27
Ja precies, wat wil je doen??
Als je wegloopt zul je uiteindelijk op je eigen blaren gaan zitten... Neem dat maar van mij aan. Je zult veel dieper in de shit komen als je je ouderlijk huis verlaat. Je bent 20... Je hebt het 20 jaar volgehouden, wat maken die paar jaartjes/maanden dan nog uit? Think about it ;)
Sterkte en succes,
BlaBla
Mocro4eva
28-11-2002, 12:43
Het is je moeder en ik ben er vrijwel zeker van dat ze alleen het beste voor je wil. Het kan zijn dat jullie anders tegen zaken aankijken, maar dat moet je dan met je moeder uitpraten. Weglopen is echt geen oplossing voor je problemen.
Origineel gepost door marko
dat is toch gewoon normaal dat een moeder zich zorgen maakt over der kind of niet soms je moet juist blij wezen dat je moeder zich zorgen maakt over der kind dan dat ze niet naar der kind omkijkt
ben het met marko eens.
weglopen maakt het alleen nog erger!
Maryam_Iglouzan
28-11-2002, 12:52
IK VIND DAT GEEN MOEILIJKE SITUATIE EERDER EEN GEZONDE
JE MOEST EENS WETEN WAT MOEILIJK IS
BETER EEN MOEDER DIE OM JE GEEFT DAN EEN DIE NIET EENS ACHER OMKIJKT.
{YOU DON'T KNOW WHAT YOU GOT TILL IT'S GONE}
Saraatje
28-11-2002, 13:06
Stel je eens voor dat je moeder er niet meer is...
ondragelijk toch!!
ik zou zeggen gewoon sbar al heb je het moeilijk probeer gewoon normaal terug te doen en op sommige dingen gewoon niet op in gaan. En allah (swt) staat je wel bij insallah. En weg lopen moet je zeker niet doen daar krijg je vroeg of laat toch spijt van..
in ieder geval veel succes
ik hoop voor je dat er een dag komt dat jullie wel goed met elkaar kunnen opschieten
Je moet gewoon weglopen, wat blijf je nog bij je moeder ze maakt je gek!! Wat heeft ze allemaal voor je gedaan, Ze heeft je borstvoeding gegeven in plaat van kervam cevitam, Ze is gewoon jaloers op je, ze gunt je niks, ze wilt niet dat je jezelf ontplooid, loop weg want anders blijf je altijd onder de plak van je moeder.
Loop lekker weg, ga bij je vriend intrekken, heerlijk gewoon genieten van je vrije tijd. Geen gezeur aan je kop. Laat je moeder maar ongerust worden, dat verdient ze wel nadat ze zo een persoon als jij op aarde heeft gebracht
nou ik zou zeker niet de raad van TEASER volgen hoor je ouders zijn het belangrijkste in je leven hoe dan ook, je mag niet zo over je ouders praten TEASER al heb je een slecht band met je ouders ik weet dat het moeilijk is maar je moet vooral niet doen wat teaser zegt
Meid,
Ik weet eigenlijk niet waarom ik hierop reageer maar ik doe het toch.
Er is niemand op de aarde die je kan vertrouwen behalve je ouders knoop dat goed in je oren.
Je ouders hebben jou op deze wereld gezet en zijn daar trots op als jij die trots wil schaden moet je vooral gaan weglopen of dingen doen die hun pijn zal doen.
Ik zeg je 1 ding weet jij hoe erg je zal gestraft worden als je je ouders pijn of verdriet doet??...Nee dus anders had je deze vraag niet gesteld.
Wijze advies je ouders staan onvoorwaardelijk voor je klaar daar zijn ze tenslotte voor. Ze vragen je toch niet om slechte dingen te doen het enige wat ze van je verlangen dat je je gedraagt naar hun normen en waarde hou dat vol tot je het huis GETROUWD uitgaat.
Groetjes Noena :zwaai:
Origineel gepost door nuzhha
nou ik zou zeker niet de raad van TEASER volgen hoor je ouders zijn het belangrijkste in je leven hoe dan ook, je mag niet zo over je ouders praten TEASER al heb je een slecht band met je ouders ik weet dat het moeilijk is maar je moet vooral niet doen wat teaser zegt
ik vond het wel goed advies, vooral voor een meisje die al de intentie heeft om weg te lopen voor khalid. Het feit dat je wilt weglopen voor een jongen maakt je gewoon een zielig meisje, dan verdien je ook gewoon zielig advies. welke jongen neemt nou een meisje serieus als zij haar moeder in de steek laat. Je moeder is het belangrijkste in je leven.
lees het verhaal van Doukalia1983..........Waarom??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.