Bekijk originele versie : Nieuwe onthoofding in Irak dreigt
Uitgegeven: 20 juni 2004 23:08
Laatst gewijzigd: 20 juni 2004 23:08
DUBAI - Een Iraakse groepering dreigt in een video een Zuid-Koreaanse gegijzelde te onthoofden. Dat meldde de Arabische nieuwszender al-Jazeera, die de boodschap van de beweging zondagavond uitzond.
De ontvoerders eisen dat Zuid-Korea zijn troepen uit Irak terugtrekt en afziet van de geplande troepenuitbreiding. Iraakse en Saudische extremisten onthoofden vrijdag en begin mei al een Amerikaan.
In de video van zondag was een banier te zien met de naam van de groep Jama'at al-Tawhid. Deze beweging wordt geleid door de al-Qaeda-topman in Irak, al-Zarqawi.
Kalashnikov
21-06-2004, 12:32
bah bah vieze koreanen. ze zien een koreaanse burger huilend smekend om terugtrekking. maar de bouw contracten en miljoenen in irak zijn belangrijker dan het leven van een koreaanse burger
wie zijn hier nou de barbaarse terroristen
Origineel gepost door NlLovester
je bereikt er toch nix mee ...
Ja toch wel .......... de haat tussen groepen onderling zal alleen maar sterker worden. Dat is ook precies wat deze laffe idioten willen.
Ik hoop dat men het verstand gebruikt en deze theedoek terroristen niet hun zin geeft. Zij willen niets anders dan onder het mom van hun "geloof" ieder vredesproces frustreren.
...kom nou niet slap praten dame....zij zitten in hun land en ze hebben er niets te zoeken..punt uit....
Is onthoofden een rage geworden.. :maf3:
Origineel gepost door minga
...kom nou niet slap praten dame....zij zitten in hun land en ze hebben er niets te zoeken..punt uit....
Dus dat is een excuus om een willekeurige "vreemdeling" van de straat te plukken en zijn hoofd af te hakken als in de middeleeuwen?
Jij vergeet dat ze hierbij de naam van Allah mis/ge -bruiken. Sta jij als goed Moslim (ik neem even aan dat je moslim bent) hier achter?
Kun je hier een eerlijk antwoord op geven?
Ik geloof dat bosjesmannen in de Afrikaanse rimboe nog meer beschaving hebben dan deze zielige terroristjes.
Ze vinden zich heldhaftig omdat ze een onschuldige man van de straat kunnen plukken en zijn keel door kunnen snijden, dan ben je geen held maar een laffe idioot.
Maar goed, het maakt de hele wereld maar weer eens duidelijk wat voor een mensen dit soort terroristen zijn, niet alleen het westen haat ze nu maar Azie en de rest van de wereld ook. Way to go..
Origineel gepost door Huey
Ik geloof dat bosjesmannen in de Afrikaanse rimboe nog meer beschaving hebben dan deze zielige terroristjes.
Ze vinden zich heldhaftig omdat ze een onschuldige man van de straat kunnen plukken en zijn keel door kunnen snijden, dan ben je geen held maar een laffe idioot.
Maar goed, het maakt de hele wereld maar weer eens duidelijk wat voor een mensen dit soort terroristen zijn, niet alleen het westen haat ze nu maar Azie en de rest van de wereld ook. Way to go..
:jammer:
Inderdaad ..... way to go :(
Ik hoop dat de moslims is in de toekomst kijken. Er komt een dag dat deze "moslims" andere moslims zullen bevechten.
Er zijn teveel stromingen binnen deze groepen, het probleem is dat veel mensen denken dat ze elkaar maar tot in het belachelijke moeten ondersteunen.
Dít zijn niets anders als goedkope criminelen en verdienen niemands steun of begrip :kwaad:
Origineel gepost door Hussler
Inderdaad ..... way to go :(
Ik hoop dat de moslims is in de toekomst kijken. Er komt een dag dat deze "moslims" andere moslims zullen bevechten.
Er zijn teveel stromingen binnen deze groepen, het probleem is dat veel mensen denken dat ze elkaar maar tot in het belachelijke moeten ondersteunen.
Dít zijn niets anders als goedkope criminelen en verdienen niemands steun of begrip :kwaad:
Ik adviseer je om je ondertekening te veranderen.
De hel valt niet mee te spotten.
O Allah ik verzoek u om het paradijs en ik zoek uw bescherming tegen het vuur.
DaNGeRouZLy
21-06-2004, 23:30
Origineel gepost door Huey
Ik geloof dat bosjesmannen in de Afrikaanse rimboe nog meer beschaving hebben dan deze zielige terroristjes .
wat praat je over terroristen :confused:
opgerot met iedereen die daar niks te zoeken heeft
bush is hier de terrorist en de grootste idioot
je vind het vast niet zielig dat er duizenden irakies vermoord vernederd en verkracht worden maar 1 koreaan en de wereld staat op zijn kop :rolleyes:
iedereen zijn troepen terug trekken en dan gebeurt dit niet meer
Jij hebt ernstig last van tunnelvisie
luis_in_de_pels
22-06-2004, 00:19
Origineel gepost door minga
Dat is dus de grootste onzin.
De meeste van die achterlijke koppensnellers zijn extreem islamitische idioten die van buiten Irak zijn gekomen om daar in Irak eens orde op zaken te stellen.
Ze willen van Irak een streng islamitische staat maken zoals dat ook gebeurde met Afghanistan onder de Taliban. En daar zit niet één Irakees op te wachten.
Deze gestoorde terroristen zijn dus net zo goed buitenlanders in Irak en ze hebben er net zoveel te zoeken als de Amerikanen. NIKS dus.
Ze zijn er alleen om de wederopbouw van Irak te ontwrichten.
Totaal gestoorde gekken zijn het. En iedereen die achter dit soort acties staat is net zo gestoord.
The_Borg
22-06-2004, 02:22
Hier is een link naar de video van de koreaan:
http://news.xinhuanet.com/english/2004-06/20/xinsimple_23060121072578325951.jpg
http://rangerdulann.spymac.net/Korean_hostage_Iraq_AlJazeera.wmv
Hoe die smeekt voor zijn leven.. :(
Ik denk niet dat ie het overleeft.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.