Bekijk originele versie : mag men zijn nagels lakken?
mag het of niet en is het wel gezond nagels van een lakje te voorzien?.
Sophia_Eisa
21-06-2004, 16:53
Nou schat, in het begin meende ik dat het altijd mocht, maar blijkbaar is het zo dat het mag nadat je de wodoo2 hebt verricht, en zodra je weer moet twada moet je de nagellak weghalen. Ik heb het gehoord van el doctoor sha7ata (allah yer7amo) En of het gezond is voor je nagels, sommige wel en andere niet, meestal zijn die goedkope nagellaks niet echt gezond. Er staat meestal ook vermeld op de nagellak dat ze gezond zijn omdat er bepaalde vitaminen aan toegevoegd zijn.
Origineel gepost door naicha
mag het of niet en is het wel gezond nagels van een lakje te voorzien?
:haha:
weet ik al hoor
DE_STALKER_LAMM
23-06-2004, 13:29
Origineel gepost door naisha
:haha:
weet ik al hoor
hangt van soort verf..
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM
hangt van soort verf..
Echt :confused:
alhoceimachaima
23-06-2004, 16:08
weet ik veel ik lak me nagels nooit dan moet ik het voor dat ik roedoe ga doen afhalen geen sin in dan:maf:
DE_STALKER_LAMM
23-06-2004, 16:24
Echt :confused:
kijk als je waterverf gebruikt is gemakkelijk afwasbaar, daarentegen als je olieverf gebruikt ligt het moelijker..
http://www.nagelstudio-andrea.nl/nagels%2001.jpg
http://www.beautywinkel.nl/gif/nailcare.gif
tazaghiniagirl
23-06-2004, 18:09
Oooh zo ...
yeh mojizan.... :rolleyes: ....
Ja, waarom zou nagellak niet toegestaan zijn?
Je wodoe is alleen niet geldig met gelakte nagels. Het water moet je hele handen bereiken en dus ook je nagels. Als er een laag nagellak over is kan water onmogelijk je nagels raken.
Elke keer eraf halen is erg veel moeite. Ik raad je aan een goede hand en nagelcreme te gebruiken. Die maakt je handen en nagels echt super sterk insha'Allah.
soennia83
24-06-2004, 00:36
Salaam mu3alikom,
ik was er al van op de hoogte dat het toegestaan is je nagels te lakken, maar zodra je woedoe doet dien je het ervan af te halen. Dus voor veel dames meteen al een STOP om het niet te doen..
Maar het is toch alleen binnenshuis toegestaan??
Want ik weet niet wat de topicopenster wil weten of het toegestaan is buitenshuis met gekleurde nagels dat betwijfel ik, maar allaho e3lem.
wasalaam
lieve_meiske
24-06-2004, 00:46
Origineel gepost door Sophia_Eisa
Nou schat, in het begin meende ik dat het altijd mocht, maar blijkbaar is het zo dat het mag nadat je de wodoo2 hebt verricht, en zodra je weer moet twada moet je de nagellak weghalen. Ik heb het gehoord van el doctoor sha7ata (allah yer7amo) En of het gezond is voor je nagels, sommige wel en andere niet, meestal zijn die goedkope nagellaks niet echt gezond. Er staat meestal ook vermeld op de nagellak dat ze gezond zijn omdat er bepaalde vitaminen aan toegevoegd zijn.
juist!!! :)
Origineel gepost door tazaghiniagirl
yeh mojizan.... :rolleyes: ....
Ga met je barbie spelen klein mormel.
Minaatjuh
24-06-2004, 15:25
Nagellak..:jammer:..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.