Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Itsjustme & rachidas vragen zich af waarom trouwen??

Pagina's : [1] 2 3

Itsjustme
28-11-2002, 11:41

hoi allemaal maar wij vroegen ons af waarom turkse jongeren zo vroeg trouwen terwijl het bij de marokanen heel anders ligt wat is dat nou? heeft iemand een goed argument?? want, ik zie zoveel turkse jongens/meiden die getrouwd zijn het gemiddelde turkse meisje is dan 18/19 en de jongen 19/20 en ze hebben ook alles voor mekaar..... als ik met een turkse jongen praat dan praat hij al over zn verloofde en omgekeerd ook en dat ze zo snel mogelijk willen trouwen maar, als we met marokkaanse jongens praten is het "Nee ben je gek ik wil nog van mn leven genieten" als of dat niet kan met je vrouw maar ja begrijp ik ook wel hoor en we hebben het nou ook niet over iedere marokkaanse jongen ok? maar waarom is het niet zo bij die turken zijn ze soms serieuzer en hebben ze meer respect voor hun meisjes??? nou wij komen er niet uit vertellen jullie het ons is dan reactiesss graaaaag

rachidas
28-11-2002, 11:54
Origineel gepost door TNAwie :maf2: hmmm jij bent dus nog speelt :D

rachidas
28-11-2002, 11:55
ik bedoel speels

Itsjustme
28-11-2002, 11:55
haha :P

amalLoveKhali
28-11-2002, 12:12

nou ik ben ook een marokkaan en volgend jaar ook trouwen het licht aan je zelf of je wil trouwen of je er klaar voor bent want je bent je hele leven aan 1 persoon vastgebonden

Itsjustme
28-11-2002, 12:15
ja klopt amal het lijkt wel alsof onze jongens daar bang voor zijn ofzo??? i dont know!!

rachidas
28-11-2002, 12:17
jongens willen ze zich niet binden aan een meid!!! ......dat is hen angst!

Itsjustme
28-11-2002, 12:23
dan zijn het geen mannen easy toch?

Tnawie
28-11-2002, 12:27
Origineel gepost door TNAwie :maf2: ik bedoelde met mn reactie hierboven, dat turken een strikter sociale control hebben dan marocs.Bij zo'n strikte systeem, zou t mij nie verbazen als mensen op een jong leeftijd gaan trouwen om de mensen om hun heen tevreden te houden. ook is het bij turken erger om een vriendje te nemen, daarom trouwen ze ook wat makkelijker. marocs nemen makkelijker een vriendje, en daar zijn ze ook meestal tevreden mee. ps: ik hoop dat je mij dit keer wel begrijpt :D

rachidas
28-11-2002, 12:35
haaahaaaahhahahaha zoenja ... marokkaanse jongen gashoem elkatla

Itsjustme
28-11-2002, 12:39
he tnawie wat voor strikter systeem bedoel je..? en geloof me er zijn genoeg marokanen bij wie het heel erg is om een vriendje te hebben including me maar, wat ik niet begrijp kijk bij ons marocs is het toch ook erg om een vriendje te hebben dat weten die jongens heus wel maar die meiden worden misschien gewoon minder serieus genomen denk ik ?ik zie gewoon niet dat marocs vroeg trouwen heeeeeeel af en toe toevallig een buurjongen van me van 20 is laats getrouwd wel schattig zo een stelletje het is niet meer stiekem maar LEGAAL :) :)anywayz ik hoop dat je mij ook begrijpt xxjessss

Itsjustme
28-11-2002, 12:58
ons wat moet ik daar in hemelsnaam uit concluderen??? haha ja sorry hoor

rachidas
28-11-2002, 13:08
Origineel gepost door Itsjustme ons wat moet ik daar in hemelsnaam uit concluderen??? haha ja sorry hoor hahahahahahahah dat ie blij is om te zien misschien?? :confused:

Tnawie
28-11-2002, 13:18
Origineel gepost door Itsjustme he tnawie wat voor strikter systeem bedoel je..? en geloof me er zijn genoeg marokanen bij wie het heel erg is om een vriendje te hebben including me maar, wat ik niet begrijp kijk bij ons marocs is het toch ook erg om een vriendje te hebben dat weten die jongens heus wel maar die meiden worden misschien gewoon minder serieus genomen denk ik ?ik zie gewoon niet dat marocs vroeg trouwen heeeeeeel af en toe toevallig een buurjongen van me van 20 is laats getrouwd wel schattig zo een stelletje het is niet meer stiekem maar LEGAAL :) :)anywayz ik hoop dat je mij ook begrijpt xxjessss bij marocs en turken mag je geen vriendje hebben alleen bij marocs lijkt t meer geaccepteert te zijn.eer wraak komt vaker voor bij turken. meschien zijn marocs bewuster bezig met hun toekomst, ik ken niet zoveel marocs maar alle marocs die ik ken zijn bezig met hun toekomst, en ze studeren allemaal aan de universiteit, de meesten van hun willen pas trouwen als ze klaar zijn met hun studie. k weet dat ze niet representatief zijn maar t zijn de gasten die k ken

Itsjustme
28-11-2002, 13:32

ewa ja tnawie het komt gewoon heel weinig voor het valt gewoon op bij de turken dat is het eigenlijk maar ja.... thnx voor je reacties

Pagina's : [1] 2 3