Bekijk originele versie : -Dringend op zoek naar een bedrijf voor ondernemingsplan!
Likeaniceberg
11-01-2010, 13:50
klik!
Salam Aleikum!
Ik ben dringend op zoek naar een bedrijf waar ik en mijn groepje een ondernemingsplan van kunnen maken! Ik hoop dat iemand hier ons in contact zou kunnen brengen met een bedrijf!
Alvast Bedankt!
tamasint
11-01-2010, 15:36
wat schuift dat?
Likeaniceberg
11-01-2010, 16:39
Sorry, maar wat bedoel je precies?
Hoe kan je nu een ondernemingsplan maken van een bestaand bedrijf??? Wat voor een ondernemingsplan moet je maken dan?
Likeaniceberg
12-01-2010, 18:01
Hoe kan je nu een ondernemingsplan maken van een bestaand bedrijf??? Wat voor een ondernemingsplan moet je maken dan?
We moeten inderdaad van een bestaand bedrijf een ondernemingsplan maken. We moeten zeg maar een plan opstellen met verbeteringen die we kunnen toepassen aan het bestaande bedrijf. Het is voor mijn opleiding. we moeten in contact staan met de directie van het bedrijf, zodat we regelmatig interviews kunnen houden. Wij zullen zeg maar als het ware een ander ondernemingsplan opstellen van het huidig bedrijf. Hierbij gaan we gebruik maken van verschillende bronnen (zelfs bronnen waar het bedrijf zelf geen toegang tot heeft) en dus kan het ook zo zijn dat een bedrijf daadwerklijk wat aan ons plan heeft uiteindelijk
Welke opleiding doe je?
Neem aan dat het een bedrijf uit het MKB moet zijn?
Likeaniceberg
12-01-2010, 18:12
Welke opleiding doe je?
Neem aan dat het een bedrijf uit het MKB moet zijn?
Bedrijfskunde!
Ja, dat klopt helemaal!
Suggesties? :haha:
Mister--H
12-01-2010, 19:44
eigen bedrijf ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.