Bekijk originele versie : uit huis als meisje
missy_Maroc1
28-11-2002, 11:34
Wie van de meisjes woont op kamers, of woont iedereen thuis? En waarom? Ik zou dit willen weten omdat ik er benieuwd naar ben, laten je ouders dit toe of niet?
groetjes moi :confused: :D
Military_Minded
28-11-2002, 11:43
Gaat je niks aan
Itsjustme
28-11-2002, 11:44
wanneer ik uit huis woon staat gelijk aan getrouwd zijn ;) soms woon ik wel eens in bij mn zus of mn bro voor si maandje haha ciao ciaoo
amalLoveKhali
28-11-2002, 11:55
ik zou het messchien wel mogen op me zelf wonen ik vind dat het wel kan od moet je met iemand van je familie er laten bijwonen bijv je zus
Itsjustme
28-11-2002, 12:10
ik weet dat mjin ouders dat niet zouden accepteren maar, its ok ik heb er geen problemen mee mijn zus was 22 had een huis en ze woonde gewoon bij ons thuis (uit respect)we gingen wel eens afentoe een weekendje daar heen maar meer ook niet en mensen praten veeel en aagezien mijn ouders daar veel waarde aan hechten blijven we gewoon voorlopig nog thuis wonen tot dat de ware ons komt verlossen van ons leiden aan komt kloppen haha joke!!! we hebben het goed hamdolileh ciaooo
missy_Maroc1
28-11-2002, 12:13
Origineel gepost door Military Minded
Gaat je niks aan ben je meisje, heb ik je iets gevraagd? Nou dan!
missy_Maroc1
28-11-2002, 12:20
Origineel gepost door sweetmeknessia
Lieve Missy Maroc
ik woon nog thuis, ik ben achttien jaar... Mijn ouders zouden op dit moment het niet accepteren dat ik op kamers zal mogen wonen ....
daar heb ik respect voor... ik ben blij dat ik ook niet op kamers mag wonen omdat ik financieel het niet kan onderhouden, ik kan niet sparen en ook omdat ik misschien teveel vrijheid zal proeven en dat me dat tot een verkeerde pad zal brengen...
ik weet hoe me ouders erover denken, en ik woon nu gewoon thuis en het bevalt me prima
ik zou niet eens anders willen
liefs Sweetmeknesia
Ps ik zou ook heel graag van jou weten hoe jij er over denkt Missy...:) Lieve Sweetmeknesia,
Ik zou toch niet uit huis mogen van mijn ouders, maar ik denk dat het geen kwaad kan,als je maar niet teveel van je vrijheid proeft, zoals je al zegt.
Je hebt het zelf in de hand. Als je je waarden en normen maar blijft hanteren en je doet wat je hart je ingeeft.Dan zie ik het probleem niet.
liefs missy
missy_Maroc1
28-11-2002, 12:23
Origineel gepost door zoenja
hahahaha girls aan de macht :giechel: :giechel: Ja toch? Altijd al geweest!
missy_Maroc1
28-11-2002, 12:25
Origineel gepost door Military Minded
Gaat je niks aan ben je meisje, heb ik je iets gevraagd? Nou dan!
Mocro4eva
28-11-2002, 12:55
Ik woon nog thuis en heb daar helemaal geen problemen mee. Als ik na een paar jaar een eigen baan heb ga ik wel op mezelf wonen, ook al ben ik dan misschien nog niet getrouwd. Ik heb het me ouders al vaak gezegd en ze lijken er niets tegen op te hebben. Ze weten dat ik geen domme dingen ga doen.
Ik heb er niets op tegen dat een meisje op zichzelf gaat wonen, zolang ze zich netje gedraagt. Ik bedoel als een meisje iets tegen de regels in wil doen, kan ze dat ook doen als ze nog thuis woont, maar als zij sterk in haar schoenen staat kan ze mijn inziens best wel omgaan met de 'extra' vrijheid.
Salaam Missy Maroc,
Ik ben zelf 17 jaar mijn ouders zijn gescheiden en ik woon ook neit meer thuis.
En wat betreft de vrijheid, ik denk dat je dat zelf in de hand hebt. Ik ben marokkaanse en ik weet best wat ik wel en niet moet doen. Mijn ouders waren het er zeker niet mee eens, maar ja. Ze zijn wel weer bijgedraaid! (Na veel moeite)
Hoe ik erover denk ik blijf zo lang mogelijk thuis tenzij er iets is waardoor dat niet meer kan. Mensen zullen je heel anders zien (vooral marokkanen). Je bent niet dat marokkaanse meisje, want je woont niet meer thuis. Hoop je hiermee geholpen te hebben.
Liefs Laila
Itsjustme
29-11-2002, 10:06
he mocro4eva weet je wat het is mijn ouders weten ook wel dat ik geen domme dingen doe dat is een kwestie van vertrouwen maar, ze zijn gewoon bang dat je die vrijheid niet aan kan dat mensen je gaan aanzetten tot de verkeerde dingen ik praat er ook wel over met mn ouders en die zeggen van mensen dit en dat dan zeg ik who cares?? wat mensen vinden maar ja zoals ik al zei aangezien zij dat belangrijk vinden... houd ik me daaraan begrijp je meid en als jij dat mag moet je het lekker doen :) maar ik blijf voorlopig nog lekker bij paps thuis is tenslotte mn buddy ;) ik kan altijd met hem praten en lachen met ma trouwens ook het is niet altijd feest maar jahh :P ok ciaooo
Mocro4eva
29-11-2002, 11:38
Origineel gepost door Itsjustme
he mocro4eva weet je wat het is mijn ouders weten ook wel dat ik geen domme dingen doe dat is een kwestie van vertrouwen maar, ze zijn gewoon bang dat je die vrijheid niet aan kan dat mensen je gaan aanzetten tot de verkeerde dingen ik praat er ook wel over met mn ouders en die zeggen van mensen dit en dat dan zeg ik who cares?? wat mensen vinden maar ja zoals ik al zei aangezien zij dat belangrijk vinden... houd ik me daaraan begrijp je meid en als jij dat mag moet je het lekker doen :) maar ik blijf voorlopig nog lekker bij paps thuis is tenslotte mn buddy ;) ik kan altijd met hem praten en lachen met ma trouwens ook het is niet altijd feest maar jahh :P ok ciaooo
Ik weet precies wat je bedoelt. Ik vind het echt top van je dat je de wens van je ouders respecteerd. :goedzo:
:zwaai:
Itsjustme
29-11-2002, 11:53
ewa normaal wijfie soms gingen we weleens een weekendje naar het huis van mn zus want, die heeft wel een huis maar die woonde toen der tijd gewoon bij ons maar, we merktte dat ze het niet leuk vonden ze zeiden wel van ga maar (weekendje) enz maar ja mn zus is nou ook getrouwd en woont daar in dat huis so why hurry? toch haha ciaoo honey ;)
ik woon in een studenten flat mn ouders vonden het nie zo erg omdat ik ze wijs gemakt heb dat dat goed is voor mn studie. :D
tnawie is een man :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.