Bekijk originele versie : trouwen!!
fouzia_fa
28-11-2002, 11:31
salaam allemaal,
ik weet niet of iedereen zo over denkt...
maare ik vind als je een relatie begint dat je dan denkt met deze jongen heb ik een toekomst ik heb een vriendin ze gaat met een jongen maar ze zegt zelf ik heb geen toekomst met hem daar kan ik me zo aan ergeren ik vind als je toe bent aan trouwen of als je denkt met deze jongen heb ik een toekomst dan dat je pas die stap neemt...
ik weet niet hoe jullie er over denken maar reactie's zou ik leuk vinden!
missy_Maroc1
28-11-2002, 11:40
misschien bestaat de ware wel niet? Of ze willen liefde en genegenheid hebben?
Origineel gepost door fouzia_fa
salaam allemaal,
ik weet niet of iedereen zo over denkt...
maare ik vind als je een relatie begint dat je dan denkt met deze jongen heb ik een toekomst ik heb een vriendin ze gaat met een jongen maar ze zegt zelf ik heb geen toekomst met hem daar kan ik me zo aan ergeren ik vind als je toe bent aan trouwen of als je denkt met deze jongen heb ik een toekomst dan dat je pas die stap neemt...
ik weet niet hoe jullie er over denken maar reactie's zou ik leuk vinden!
Hoi,
Als hij de ware is, zal je met hem trouwen. En zo niet, dan is hij niet bestemd voor je.... :zwaai:
merjem18
28-11-2002, 12:05
hoi ik vind als je zegt dat je geen toekomst heb met een jongen dan vind ik dat je het uit moet maken gewoon iemand zoeken die wel bij je past en waar je wel een toekomst mee kan bouwen ja toch :zwaai:
amalLoveKhali
28-11-2002, 12:05
ik zou als hij niet de ware voor je is of geen toekomst met hem heb geen tijd aan hem verspillen en zijn zat jongens waar je mee serieus kan zijn en een toekomst met hem zult krijgen als je geen toekomst met hem hebt heb je tijd verpild voor niks terwijl je in die tijd iemand anders kan ontmoeten..................:)
elhabiba
28-11-2002, 12:08
ewa jah...als je toch iets zou beginnen en toch die moeite gaat doen om je ouders wat voor te liegen(want neem aan dat je niet gaat vertellen dat je een vriend hebt)dan kun je het gelijk goed doen en iets serieus beginnen,en als je van het begin al hebt,met hem trouw ik niet ewa dan is het eenbeetje dom vind ik.... :rolleyes:
liefs elhabiba :zwaai:
zakia_1984
28-11-2002, 12:21
ik vind ik ook dat je een relatie met iemand aangaat, om te kijken of er een toekomst is wegelegd voor jullie beiden.
daarom vind ik een vriendje op je 15 te vroeg (16/17 zelfs 18 ook nog wel) omdat je op die leeftijd onmogelijk al kan overzien of je een toekomst hebt met die persoon.
als ik weet dat ik geen toekomst met die persoon wil dan zou ik niet aan zo'n relatie beginnen ik zou aan een relatie beginnen als ik zoiets heb van ja dat zou wel wat kunnen worden maar ik hoef geen vriendjes gewoon voor de lol ofzo en als ik met iemand heb en het is niet zeker dat onze ouders ons wel zouden accepteren dan zou ik wel doorgaan met die gene want je weet het dan niet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.