Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : serieuze zaak

Pagina's : [1] 2

catastrofe24
11-01-2010, 04:15

Selam, Ik vraag me af waar je de juiste vrouw(of man) tegen komt. ik weet dat alles in handen van Allah ligt. Maar je kan ook niet wachten tot ze uit de lucht valt of wel. Op mijn werk kom ik weinig tot geen Marokkaanse meiden tegen die mijn type zijn. Misschien wel knap maar hele andere ideeën. waar moet je haar tegenkomen?(eerste keer voor mij zo'n topic) het liefst reacties van serieuze meiden waar ik mee kan praten over dit onderwerp. ciao

MoiHmdlCava
11-01-2010, 04:43
Geduld is een schone zaak, als je ernaar opzoek gaat eindig je meestal waar je bent begonnen:goedzo:

eymn_007
11-01-2010, 09:17
als je ernaar opzoek gaat eindig je meestal waar je bent begonnen Met andere woorden nergens Je eindigt waar je bent begonnen Je wilt van A naar Z Begint bij A en eindigt Bij A Zinvlol NEEEEEEEEEEEEEEEEeeeee

eymn_007
11-01-2010, 09:18
Iets beter =uitleggen

catastrofe24
11-01-2010, 09:34

geen meiden die mij begrijpen

catastrofe24
11-01-2010, 09:36
waar zijn de meiden die mij begrijpen en willen bijpraten op dit gebied

love_himm
11-01-2010, 10:25
Ik snap wel wat je bedoelt, ik heb het zelf ook. Ik werk alleen met Nederlandse jongens. Ik heb ook Marokkaanse jongens in mijn klas maar die zijn nog zo kinderachtig en hebben een hele andere kijk op het leven dan ik. Ik denk dat het gewoon mektab is en dat we geduld moeten hebben, Allah swt heeft uit onszelf echtgenoten voor ons geschapen, en je mektab kan je niet ontlopen. Dus geduld hebben denk ik. Maar het inderdaad best vervelend als het maar niet lukt.

eymn_007
11-01-2010, 10:40
ACH jullie julllie lullen allemaaal raaaaaak

BentNess
11-01-2010, 10:45
als je ernaar opzoek gaat eindig je meestal waar je bent begonnen Met andere woorden nergens Je eindigt waar je bent begonnen Je wilt van A naar Z Begint bij A en eindigt Bij A Zinvlol NEEEEEEEEEEEEEEEEeeeee waar is jou sabab gebleven dan?

Dija24
11-01-2010, 10:45
K kom dagelijks mannen tegen ook wel mooie mannen, maar nooit echt het gevoel van WAUW!! daar ga ik mn leven mee delen, of van nu ben ik superrrr verliefd smelt smelt, Misschien is het voor sommige mensen moeilijk om verliefd te worden, ik word heel moeilijk verliefd. w88 kan ook geen kwaad

BentNess
11-01-2010, 10:52
K kom dagelijks mannen tegen ook wel mooie mannen, maar nooit echt het gevoel van WAUW!! daar ga ik mn leven mee delen, of van nu ben ik superrrr verliefd smelt smelt, Misschien is het voor sommige mensen moeilijk om verliefd te worden, ik word heel moeilijk verliefd. w88 kan ook geen kwaad :moe: met de zegen van allah kan je nooit ECHT op iemand verliefd worden. De gevoelens die je hebt wnnr je `denkt` verliefd te zijn zijn spelingen van de Shaytaan... Liefde is een teken van je Schepper... dat kan je slechts proeven wanneer je de zegen van je Schepper hebt..... kijk of een man bid, kijk of hij vreest voor zijn Heer... kijk of hij bij je past qua islam.... kijk of hij je kan onderhouden.. doe salat istighara en laat hem langs komen :) de islamitische wijze kan ook geen kwaad.

MoiHmdlCava
11-01-2010, 14:18
als je ernaar opzoek gaat eindig je meestal waar je bent begonnen Met andere woorden nergens Je eindigt waar je bent begonnen Je wilt van A naar Z Begint bij A en eindigt Bij A Zinvlol NEEEEEEEEEEEEEEEEeeeee Hij begint met niks en eindigt met niks als hij er juist naar opzoek gaat. Was gewoon duidelijk tenzij je erg dom bent:vrede:

eymn_007
11-01-2010, 14:32
Hij begint met niks en eindigt met niks als hij er juist naar opzoek gaat. Was gewoon duidelijk tenzij je erg dom bent:vrede: ezeltje ezeljt ezeltj aan de wand wie is het slimste in het land Ze zij je eindigt waar je bent begonnen OKAY mister allKnowN Geef jij de uit leg dan Je eindigt waar je bent begonnen huh

MoiHmdlCava
11-01-2010, 14:34
ezeltje ezeljt ezeltj aan de wand wie is het slimste in het land Ze zij je eindigt waar je bent begonnen OKAY mister allKnowN Geef jij de uit leg dan Je eindigt waar je bent begonnen huh Je begint met niks, en je eindigt met niks uiteindelijk. Wou je eigenlijk beledigen maar had het toch niet gedaan omdat ik dacht dat je wel een normale discussie kon voeren, maar blijkbaar ben je echt een pubertje die niet weet hoe die moet communiceren met andere:vrede: Citeer mij in het vervolg niet meer:vrede:

eymn_007
11-01-2010, 14:41

Je begint met niks, en je eindigt met niks uiteindelijk. Wou je eigenlijk beledigen maar had het toch niet gedaan omdat ik dacht dat je wel een normale discussie kon voeren, maar blijkbaar ben je echt een pubertje die niet weet hoe die moet communiceren met andere:vrede: Citeer mij in het vervolg niet meer:vrede: Ik ="2"]sla[/SIZE[/COLOR]] [SIZE="3"]dalijk je tanden uit je neus YYYek

Pagina's : [1] 2