Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help Pleaseee!

ComeBack
10-01-2010, 23:15

Als ik en mijn man se.x hebben kom ik niet klaar. En hij wel, we hebben het er al open over gehad, maar t lukt nog steeds niet. We hebben missionarisstandje gedaan, ik boven en hij beneden toen ben ik maar 1 keer klaargekomen. maar als we het herhalen op dezelfde standje lukt t weer niet. Heeft iemand tips, we zijn al 4 maanden samen ik ben maar 1 keer klaargekomen. pleasseee! Geen haatreactiess aub

cassetete
11-01-2010, 00:20
Als ik en mijn man se.x hebben kom ik niet klaar. En hij wel, we hebben het er al open over gehad, maar t lukt nog steeds niet. We hebben missionarisstandje gedaan, ik boven en hij beneden toen ben ik maar 1 keer klaargekomen. maar als we het herhalen op dezelfde standje lukt t weer niet. Heeft iemand tips, we zijn al 4 maanden samen ik ben maar 1 keer klaargekomen. pleasseee! Geen haatreactiess aub veel vrouwen komen niet klaar tijdens het n*** ( ik blijf wel netjes :D )...maar wel tijdens het voorspel ;)

mboulahrouz
11-01-2010, 14:10
yoow je moet gwn veel eiere eten en melk drinken:goedzo: gwn genieten jo

BlisteX
11-01-2010, 22:24
hihi, je weet in elk geval zeker dat je een maagd bent gehuwd. Probeer het op andere manieren, hij hoeft niet persee in jou te zijn.

fafafa
11-01-2010, 22:27

hihi, je weet in elk geval zeker dat je een maagd bent gehuwd. Probeer het op andere manieren, hij hoeft niet persee in jou te zijn. :hihi: wilde ik al net vragen, wat doet hij anders dan alleen stoten? hij heeft handen mond ...zoveel dingen dan alleen zijn penis.

basilicum
12-01-2010, 01:14
Als ik en mijn man se.x hebben kom ik niet klaar. En hij wel, we hebben het er al open over gehad, maar t lukt nog steeds niet. We hebben missionarisstandje gedaan, ik boven en hij beneden toen ben ik maar 1 keer klaargekomen. maar als we het herhalen op dezelfde standje lukt t weer niet. Heeft iemand tips, we zijn al 4 maanden samen ik ben maar 1 keer klaargekomen. pleasseee! Geen haatreactiess aub leg aub ten 1e niet zo een hoge druk voor jezelf op. probeer relaxtt je man te vrijen en niet op een manier van ik moet klaarkomen. daarnaast moeten jullie ook goede voorspel doen. oefen met je kut. je moet je bekkenbodem spieren goed oefenen. daarnaast probeer standjes waarbij je clitje ook geprikkeld word. veel succes

ComeBack
12-01-2010, 19:07
dank je wel, hebben jullie meer tips....

BlisteX
12-01-2010, 22:05
:hihi: wilde ik al net vragen, wat doet hij anders dan alleen stoten? hij heeft handen mond ...zoveel dingen dan alleen zijn penis. Ewa laat ze, ze moeten elkaars lichaam nog verkennen, hihi.

ComeBack
12-01-2010, 23:09
Ewa laat ze, ze moeten elkaars lichaam nog verkennen, hihi. En jij hebt die ervaring dus al gehad??

niceguy81
08-02-2010, 09:13
Als ik en mijn man se.x hebben kom ik niet klaar. En hij wel, we hebben het er al open over gehad, maar t lukt nog steeds niet. We hebben missionarisstandje gedaan, ik boven en hij beneden toen ben ik maar 1 keer klaargekomen. maar als we het herhalen op dezelfde standje lukt t weer niet. Heeft iemand tips, we zijn al 4 maanden samen ik ben maar 1 keer klaargekomen. pleasseee! Geen haatreactiess aub ik hou ervan om lief en teder te doen en heerlijk te likken dan komen ze meestal al een keer of 2 daarna hard sexen waaronder een beetje gooien duwen en domineren en als ze er in voor is klein beetje wurgen terwijl ik hard .... gegarandeerd nog een x komen:goedzo: gooi dat balletje eens op bij je man

Uitverkorene
08-02-2010, 13:49
voorspel doet wonderen. maar het kan zijjn dat als je klaarkomt geen zin meer in sex hebt...laat je hem links liggen:gniffel:

RedCarpetLook
03-03-2010, 05:45
vinger jezelf terwijl jij je neemt, kan helpen. Maar zoals anderen zeiden er kan meer dan n...en alleen. Je kunt ook op hem rijden tot je bent gekomen en dan in een positie gaan liggen / zitten dat hij lekker om in je te komen. Succes!! Xxxx

mohamedarab
03-03-2010, 11:09
ik help je wel kome