Bekijk originele versie : Videoband montage....
Skoen_Ana
21-06-2004, 09:22
Salaam,
Heb even een vraagje wat betreft cameraman/vrouw op bruiloften.
Heb vaak genoeg gezien in Marokko, dat ze (videoman/vrouw) de videoband mooi kunnen monteren, met mooie begin stuk, mooi begin muziek, namen etc...en meer "special effects".
Maar tot nu toe heb ik dat nooit terug kunnen vinden bij video's van bruiloften hier in NL?? Het zijn hier vaak amateurs die hier in NL werken, en beschikken vaak niet over een fotostudio?
Kent iemand wel een fotograaf/fotograve die het juist wel mooi en professioneel een videoband kan monteren....
Al vast bedankt...
:zwaai:
Skoen_Ana
29-06-2004, 09:12
Origineel gepost door tarifestgirl17
nee meid ik weet het niet.
Ik hoop dat je snel iemand zult vinden die het wel weet.
En ga je zelf trouwen of iemand anders als ik vragen mag??
Yep ik zelf ga trouwen Insh' Allah!
:zwaai:
HoneyBee
29-06-2004, 10:20
He meid,
De broer van mijn zwager heeft een fotostudio in Utrecht (Amsterdamstraatweg) studio Annasim waar hij dit soort dingen maakt.
Alleen weet ik zijn nummer niet, als je wilt kan ik het voor je opzoeken.
Origineel gepost door een_Rotterdamse
He meid,
De broer van mijn zwager heeft een fotostudio in Utrecht (Amsterdamstraatweg) studio Annasim waar hij dit soort dingen maakt.
Alleen weet ik zijn nummer niet, als je wilt kan ik het voor je opzoeken.
ik heb een digitale videobandje (die kleine die in digitale camera's passen). Probleem is dat het opgenomen is in het amerikaans systeem (NTSC). De fotowinkel hier in de buurt kan het niet voor mij overzetten op een normale (grote) videoband. Weet jij of zij dat kunnen ?
PS: het is van mijn diploma-uitreiking. En in Marokko willen ze het graag zien :D
HoneyBee
29-06-2004, 10:34
als het goed is werkt hij zelf ook met digitale camera's. Ik zal het voor je navragen, en dan stuur ik je een pm zodra ik het weet.
als het goed is werkt hij zelf ook met digitale camera's. Ik zal het voor je navragen, en dan stuur ik je een pm zodra ik het weet.
ik wil niet eeuwig wachten :D
geef me zijn adres
HoneyBee
29-06-2004, 10:55
Origineel gepost door doc25
ik wil niet eeuwig wachten :D
geef me zijn adres
Wat ben jij ongeduldig zeg. Amsterdamstraatweg in Utrecht. Ik weet alleen het nummer niet omdat hij onlangs is verhuisd van de Damstraat daar naar toe.
Kun je niet beter eerst weten of hij het kan overzetten voordat je gaat, maar je moet het natuurlijk zelf weten.
Wat ben jij ongeduldig zeg. Amsterdamstraatweg in Utrecht. Ik weet alleen het nummer niet omdat hij onlangs is verhuisd van de Damstraat daar naar toe.
Kun je niet beter eerst weten of hij het kan overzetten voordat je gaat, maar je moet het natuurlijk zelf weten.
je hebt gelijk :D
ok, vraag maar :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.