Bekijk originele versie : versierd worden in marokko!!!!!!!!!
Wie heeft iets ergs mee gemaakt in marokko, dat je versierd werd enzo....... kom maar op, vertel het hiero!!!!!!!!!
IkBenSaliha
21-06-2004, 08:22
Origineel gepost door hayar
Wie heeft iets ergs mee gemaakt in marokko, dat je versierd werd enzo....... kom maar op, vertel het hiero!!!!!!!!!
Nou versieren is de normaalste zaak ter wereld geworden...
Maar goed... Nee er is nooit iets ergs gebeurd want dan pakte ik mij mini magnum.
:hihi:
Ik werd versierd in Rabat :hihi: Na een week begon ze over trouwen te praten :giechel:
ja ik zat in de taxi en die man bracht me ergens anders heen toen we in de file zaten vroeg ik naar waar we gingen maar hij antwoordde niet.ik heb de deur opengedaan en ben gaan weglopen heb wel toen ik de deur heb opengedaan een andere auto geraakt die taxichauffeur zat daar ruzie te maken met die andere mensen.lopen,meisje,lopen riepen nederlandse mensen achter me.
hgahaha
Ghizlanetje
21-06-2004, 09:35
... pff te erg voor woorden man
ik liep samen met me nicht ff naar haar vriendin toe
we liepen langs een pleintje waar jongens van ong. 9 á 12jr
aan het voetballen waren.. Ik dacht dat jongetje me iets wilde vragen maar hij liep dus te versieren :maf2: me nicht trok me dus mee..
Wat doet die pipo (minstens 10jr) op een gegeven moment hij
riep me nog iets na van "ja jullie s7ab gariz denken dat jullie wat zijn"
en opdat moment dat ik me omdraaide kreeg ik bijna een steen tegen me gezicht aan :maf:
(en dat alleen omdat ik niet met hem wou praten)
marjam123
21-06-2004, 09:48
:giechel:
ik heb t weleens meegemaakt dat iemand me aanraakt. kzeg niks.. ben nogal een schijterd... je weet maar nooit... gewooon aan de andere kant gaan lopen...
hier in nederland pakte er 1 me hand vast... ik d8 egt what the f*ck!!
en verder dat azin etc... van die gekke dingetjes...
xxx
mocro_sammy
21-06-2004, 10:00
Zelfs in Nederland is het erg :jammer: Vorige keer liep ik op de markt legt er een man zijn hand op mijn achterwerk :kwaad: Ik werd woedend ik draag hoofddoek en lange kleren en zo, dan denk je dat die mensen het respecteren, maar nee hoor zelfs dan lopen ze nog achter je aan :jammer:
In ieder geval ik heb die man wel een blauw oog verkocht door mijn elleboog te gebruiken en volgens mij is het niet meer zo zeker of hij kinderen kan krijgen :hihi: (3 jaar karate werkt wel hoor) Hele markt (vnl. Marokkanen) keken mij aan van 'what the f*uck' Ik schaamde me rot, maar ben een beetje driftig dus
Zielige = SshhhtttShhttt.. Net als Slangen
Amria_maroc
21-06-2004, 10:55
alleen omdat blijf ik dit jaar in nederland!!!!!!!
mijn ouders gaan wel, maar heb geen zin in die versierders daar, wel jammer, maar ja, zo is het leen
xxxamria
Origineel gepost door Miss_Magrebia
versierd worden door de vriend van je man.....
...versierd worden door kleuters..
versierd worden in het bijzijn van je ouders (voornamelijk je vader)
Hahahhaa Jep.. Schaamteloos die mensen:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.